ik wil er graag 3 of 4, mijn man 2... We zien wel. Nummer een ligt boven te slapen, voor nummer twee zijn we bezig, wie weet waar komen we uit .
ik wilde er eerst maar eentje,en zie nu ...ben al zwanger van de derde. een vierde zal er denk ik niet komen omdat ik gesteriliseerd wil worden.
Zoals het er nu naar uit ziet eentje... dat lijkt ons tot nu toe geweldig. Maar je weet natuurlijk nooit wat de toekomst gaan brengen... Groetjes, Josien
Wij willen 2 kinderen, maar zullen al héél blij zijn als het lukt om aan ons eerste spruitje te geraken.
Ik zou 't niet weten, afhankelijk van de situatie. We komen beiden uit een groot gezin en da's wel heel gezellig. Ik denk al jarenlang dat ik graag drie kinderen wil. Mijn man weet er weinig zinnigs over te zeggen eigenlijk, we bekijken 't gewoon. Maar als het lukt en kan allemaal, wil ik persoonlijk graag drie of vier kinderen.
mijn man wil er 2 en ik 3 maar denk dat dit de laatste zwangerschap is gezien dat het via ivf moet en hoe deze zwangerschap tot nu toe gelopen is en nog steeds willen we niet nog eens meemaken wij mogen ons al gelukkig prijzen als dit kindje gezond en wel ter wereld komt en met onze meid die we al hebben
Ik wil er wel 4 maarja... dat zit er niet in. Ik denk dat het uiteindelijk er 2 worden, als het ons gegeven is. Momenteel is het echt genieten van onze kleine man, en wat de toekomst brengt ....we wachten het af.
2, misschien 3... Nummer 1 is er al. We hebben wel altijd gezegt dat we niet teveel leeftijdsverschil willen.
Pfff, wat willen jullie er allemaal veeeeel... En wat me ook opvalt is dat als de man en de vrouw het niet eens zijn de vrouw er meestal meer wil. Gevoelsmatig wil ik er 4, maar ik ben er bijna zeker van dat ik het bij deze 2 wil laten. Mijn man overweegt echter nog een nummer 3. Voor mij voelt het wel als 'klaar'.