hoeveel kinderen willen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Wij willen ook het liefst van elk soortjes :)
    Maja dat kan 2 zijn en als het niet lukt tja, max 4!

Maar eerst even afwachten hoe 1 is hahahaha

2. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    wij gaan voor de 3e, en dan is het ook klaar...

3. bengel

bengel Niet meer actief

nou eh.. ik zou wel 2 willen...maar de MMM doe ik maar 1x dus het moet of een tweeling worden, of de 2 moet spontaan komen...maar dit doe ik absoluut niet nog een keer (hormonen slikken, baarmoederfoto hormonen spuiten...en geduld geduld)..ben ik te gevoelig voor denk ik..zelf mijn vriend krijgt er nu de sch*t van....

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik en mijn vriend hadden zo iets van 2 is goed.
    maar helaas is ons eerste kindje een engeltje geworden. en we hebben nu dylano er bij, dus ik heb 2 kindjes nu alleen moet dylano alleen op groeien, dus gaan we nu voor een derde. en ik zou daarna graag nog een kindje willen, alleen mijn vriend twijfelt nog.

maar eerst maar zien dat ik weer zwanger mag worden en dat dat kindje net zo gezond is als dylano!

5. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Ik "wil" er het liefste 2 maar we houden het er bij 1 waarschijnlijk.

6. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Willen tja... dat weten we eigenlijk niet zo goed.Liefst minimaal 4....Lijkt me echt geweldig.
    Geniet nu vollop van mijn 3 mannen. Maar wachten nu nog even voor we weer gaan klussen voor een 4de, het liefste als de jongste tegen school aan zit...Een nakomertje zeg maar.
    Hebben jullie ook het gevoel je te moeten verantwoorden over je kinderwens?als je een groot gezin zou willen?

7. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    4 maar dat beslissen we bij nummer 3 :D ;)

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
  9. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wij 2,hooguit 3 maar we houden het maar even op 2 haha

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb altijd gezegt minimaal 4, maar nu ik met moeite zwanger ben geworden van dit wondertje en een mk heb gehad weet ik niet of ik hierna nog voor een nummer 2 wil gaan. ik zie wel wat de toekomst me brengt wie weet wordt me verlangen naar een groot gezin zo groot dat we hierna toch voor een nr 2 gaan. we zien wel wat de toekomst breng ga strakjes eerst lekker genieten van me meisje

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik wil er heel graag 3, manlief komt uit een gezin met 3 kinderen en vindt dat helemaal niks, omdat er vaak eentje buiten de boot valt. Hij is ook een nakomertje, dus dat scheelt mss wel. Hij wilt er 2, maar sluit een 3e nog niet uit, dus wie weet...

12. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    het hangt natuurlijk van de situatie af binnen het gezin en daarbuiten.

Moet zeggen dat ik de wereld ook niet echt een fijn plekje vind.

13. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Wij willen er graag 2 en voorlopig ziet het er naar uit dat, dat ook gaat lukken aangezien ik van de 2de in verwachting ben.

het is nog even afwachten of het er 1 of 2 zijn anders hebben we 3 kindjes hihi.

14. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

vorige week is het bij mij mis gegaan dus ik ben al blij als ik er 1 krijg...

wilde er altijd 3 mijn vriend maar 1

15. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Tja het is een luchtige topic, maar hier bij mij thuis een moeilijk onderwerp.

We hebben nu 2 kinderen en daar had het waarschijnlijk bij gebleven. Maar na mijn overwachte zwangerschap in maart, die eindigde in een curritage met elf weken, wil ik zo graag een derde.
    Mijn vriend is er nu zeker van dat hij het niet meer wil. Hij schrok er ook van dat het een tweeling was.
    Dus nu is het een kwestie van praten, praten en nog eens praten.....

Groetjes Monique

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    mijn man wil er wel 10, dus als ik er nog eentje zou willen kan ik er voor gaan.
    maar denk wel dat er nog eentje bij komt

17. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik hoop dat we er uberhaupt 1 krijgen....

18. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    We zullen eerst maar eens bij 1 beginnen, maar in de planning staat ook nog wel een 2e :)

19. Noebie

Noebie Actief lid

21 feb 2006
    305
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Bonaire N.A
    Als we weer het geluk zullen hebben om zwanger te mogen worden dan zou ik graag nog een kindje willen en het dan daarbij laten. Financieël wordt het moeilijk om meer kinderen op te voeden. Als de situatie anders was geweest, dan had ik er zeker meer gewild (als dat me was gegund). Helaas wilt mijn man het bij 1 laten :(.

20. Amle

Amle Niet meer actief

Ben al blij dat we nu zo snel zwanger zijn geraakt en dat het ons zelf dus lukt.
    Wij hopen op 2 kinderen.

Deel Deze Pagina