hoeveel kinderen willen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    4 kinderen

2. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Ik zal er graag 3 willen en mn man 2 dus nog ff kijken hoe het is na 2 kids!
    Maar nu eerst nog ff genieten van onze eerste!

3. Ponchy

Ponchy Lid

20 feb 2007
    90
    0
    0
    Mijn man wilt er 1, en ik 2 kinderen. ;)

4. Marieke21

Marieke21 Bekend lid

1 sep 2006
    959
    0
    0
    We willen graag zoveel kinderen als dat we mogen krijgen...
    Maar laat nummer één zich eerst maar eens aandienen :)

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik wil er twee, maar ja hoe het loopt weet je nooit. Ik ben nu nog maar 24 en de eerste is er al.

6. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    minimaal 2, mijn man is enig kind en ik ben dat ook 14 jaar geweest en we hebben beiden in de jeugd wel een broertje of zusje gemist ook nu is het jammer dat ze familie zo klein is ( heb nu wel een jonger zusje ) dus als het allemaal mag dan iig 2 kinderen

7. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik wilde altijd 3 kinderen......en die heb ik inmiddels.
    Ben zielsgelukkig met mijn 3 schatjes.

8. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    graag 2

zonet nog over gehad :p aan tafel toen we broodjuh zaten te eten met Terence(8 maanden")

we hebben een grote koloniale tafel 8 personen kunnen eraan en papa zei van nou strax allemaal kinderen hier aan tafel, :(

8 kids :(: :confused:

doe maar 2 als de natuur t toelaat

9. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ik vind het nu wel genoeg, twee kindjes maar hubbie zou er nog wel 1 of 2 bij willen...

Zei al, draag jij dan de andere 2 :) :)

jessica

10. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Willen...

Met mijn ex moest ik er helemaal niet aan denken, maar met mijn huidige lief zou ik erg graag een kind willen. Ironisch genoeg heeft mijn ex nu al een tweede op komst bij zijn huidige vrouw, terwijl mijn vriend onvruchtbaar is.

Het kan gek lopen. Vind ik eindelijk de man met wie ik het aan zou durven...

We zijn dus aangewezen op KID. Niet echt romantisch, maar het verlangen naar een kind is zo groot dat we ons daar wel overheen kunnen zetten. Eentje lijkt ons al heel, heel mooi. Eén nieuw mensje dat we samen aan de wereld mogen voorstellen. Laten we hopen dat het ons gegeven wordt...

Belle, heeft niets te willen hier.

11. sim

sim Niet meer actief

wat zeg je dat mooi belle, een nieuw mensje aan de wereld voorstellen...
    hoop dat jullie wens snel vervuld word, en voor iedereen waarbij het niet vanzelfdsprekend is..

wij hebben nu één van 9 en één van een half jaar, als het kan zouden we best graag nog een kleintje krijgen... we zullen zien...

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ik wil er 2, mijn man vind 1 voldoende

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    InsaAllah op zijn minst 2..
    Maar ik denk dat ik na een eventuele tweede ook wel weer een derde zou willen..
    Maar ik zie mijzelf niet met een heel groot gezin..

14. missgwen

missgwen Bekend lid

23 apr 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik heb nu een zoontje
    eerst wou ik graag 2 of meer als het me zou worden gegund en wou mijn vriend 1 kind
    en nu heb ik zoiets van 1 is ook heel leuk en zegt mijn vriend nog een broertje of zusje voor mijn zoontje is ook heel leuk

15. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Ik wilde er graag twee en die heb ik nu. Ik probeer nu wel heel erg van de kleinste te genieten. Gewoon omdat dit de laatste keer is dat we zo'n klein babytje in huis hebben. Dat vind ik soms wel jammer. Maar twee kinderen is voor ons financieel al amper haalbaar. Dus meer zitten er helaas niet in.
    Maar goed, ik ben zielsgelukkig met die twee die ik al heb hoor....
    x

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Mijn man zeg altijd we gaan door tot we niet meer kunnen ;) maar goed dat gaat wel erg ver natuurlijk :D
    We weten nog niet hoeveel kinderen we graag willen maar het moet financieel wel haalbaar zijn natuurlijk (kindjes kosten nogal wat)
    Op dit moment zou ik dol graag een 2de willen ( speelt de laatste weken in eens in me hoofd) maar mijn man wilt nu nog niet :cry: ..... misschien zeg ik na de 2de het is mooi geweest.

17. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Wij laten het voorlopig bij 2,zou dolgraag een 3e willen maar misschien over 2 jaar,3 is nu financiëel gezien geen doen nog.

18. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik vind zelf 4 een mooi aantal. M'n man wil d'r wel 6 haha maar eerst maar es de 1e! Dat moet eerst lukken en dan zien we wel hoe het bevalt en hoe dat gaat :)

19. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik wil er wel 4!
    Maar daar is mijn vriend het (nog) niet mee eens. Hij vind eerst 1 wel genoeg.. een tweede en meer kan volgens hem altijd nog.

Ik zou er minimaal wel 2 willen...
    De eerste is nu onderweg...

Liefs kiss

20. Lenthe

Lenthe Bekend lid

2 mrt 2007
    631
    0
    0
    Zwolle
    Wij wilden er graag twee en dat is gelukt (ben nu zwanger van de tweede). We hebben er straks zelfs 'van elke soort één'. Maar als ik me bedenk dat dit dan definitief de laatste zwangerschap zou zijn, vind ik dat een heel naar idee... Hoewel ik me nu heel erg verheug op 'later' als we uit de luiers zijn met onze twee kindjes, zou ik me kunnen voorstellen dat het later wel weer gaat kriebelen. Wel véél later dan, want hoe gek ik ook op mijn meisje ben (en ik probeer er ook echt zoveel mogelijk van te genieten), ik ben niet echt een baby-mama geloof ik. Vandaar ook onze keuze om snel na elkaar twee kindjes te krijgen, dan zijn ze allebei redelijk snel baby-af.

Deel Deze Pagina