Ik zou heel blij zijn als God ons zou willen zegenen met een aantal kinderen. Het liefst zou ik er 4 willen, maar hoewel ik 2x meteen zwanger was weet ik mede door deze site dat het absoluut niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden en een kindje te krijgen...
na deze zou ik graag nog een tweede willen, daarna weet ik het niet. zoals hier al eerder gezegd werd, wij bekijken het ook 'stuk voor stuk'. misschien dat ik na 2 zeg 'er kan nog een heel weeshuis bij' en misschien vinden we het na twee wel druk genoeg, géén idee haha tijd zal het leren, maar hoeveel het er ook worden, ze zijn allemaal welkom!
Wat iedereen al zegt, het is ook maar net wat Moeder Natuur voor je in petto heeft... Maar wij zouden erg graag 2 kindjes willen, en als deze zwangerschap goed mag blijven gaan komt die wens uit! Vroeger riep ik altijd dat ik er wel 4 wilde, maar toen nummertje 1 er eenmaal was en ik besefte hoe druk ik daarmee was, kon ik me uberhaupt niet voorstellen hoe mensen meer dan 1 kind tegelijk kunnen opvoeden... Terwijl toch miljarden mensen het al hebben gedaan! Kwestie van ritme vinden, weet ik nu, maar dat was best even wennen hoor!
Wij hebben nu 2 heerlijke meiden, maar zouden er nog wel een 3e bij willen hebben, als het ons natuurlijk gegund is..... En zo niet dan niet, maar als onze jongste 2 is geweest, willen we er weer voor gaan... En dan is het ook klaar.....
wij willen er 2 maar mijn lijkt het ook leuk om er 4 te hebben of 2 die al wat ouder zijn (rond de 8-9) en dan nog een kleintje erbij te nemen maar als het haalbaar is willen we er 2 sowieso liefs jose
Ik had altijd gezegd als moeder natuur meewerkt wil ik graag 2 a 3.Nu heb ik er 3 en we zijn nu bezig voor nummer 4.Maar daar blijft het bij.
Wij hebben nu 2 meiden(oudste word deze maand 8 ) Groot leeftijdsverschil dus.Als het aan mij had gelegen had ik ze eerder achter elkaar gekregen,maar ja aan de ene kant heeft het ook wel weer een voordeel dat de oudste alles zelf kan. Ik zou er nog wel eentje bij willen als de jongste een jaar of 2 is,maar mijn vriend vind 2 mooi.Maar ja...misschien denkt ie er later wel weer anders over.Weet je maar nooit
Toen we pas getrouwd waren, wilden we 4 kinderen. Maar nu we weten hoeveel energie een kleintje kost, vinden we 2 wel prima. En als de tweede een jongetje wordt, gaan we niet door voor een meisje.
Ik wil er twee maar mijn partner maar 1. Daar beginnen we dan ook maar mee Eerst maar kijken of ik zwanger raak om er 1 te hebben. Daarna zien we wel weer verder.
Ik heb altijd wel een groot gezin gewild, maar mijn vriend wil alleen liever geen kinderen. We gaan gewoon eerst voor de eerste en hoop dan toch ong 3 kinderen te mogen krijgen. We zien het wel. Ze zijn in elk geval erg welkom!
Ik vind zelf 2 wel een mooi aantal, ben zelf ook met zn 2tjes opgegroeid. Maar mijn man wil juist een groot gezin, hij zou er wel 6 willen ofzo. Hij is zelf enig kind én opgegroeid met alleen zn moeder, dus heeft broertjes/zusjes behoorlijk gemist. Maarja, ik ben nu 31 en zwanger van de eerste, hij is intussen 37, dus ik geloof dat we dan een beetje in tijdnood gaan komen. (goed excuus toch hihi)
mieltje [-o< dat het deze maand raak is en dat alles goed gaat [-o< wij willen allebei graag twee kindjes en de tweede is nu op komst....
Wij hebben een prachtige gezonde zoon, en daar blijft het zeer waarschijnlijk bij.. Voorheen riepen we altijd dat we minimaal 3kids wensten, maar mijn gezondheid laat dit zeer zeker niet toe, dus gelukkig en gezegend met 1 kindje.
Vroeger wilde ik graag 5 kids, later 2 en nu kan ik alleen maar hopen dat we minstens 1 kindje mogen krijgen!