hoeveel kinderen willen jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 28 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Mijn voorkeur is 2. Maar mocht er hierna bijvoorbeeld een tweeling komen is die ook meer dan welkom ;)

2. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Ik zou heel blij zijn als God ons zou willen zegenen met een aantal kinderen. Het liefst zou ik er 4 willen, maar hoewel ik 2x meteen zwanger was weet ik mede door deze site dat het absoluut niet vanzelfsprekend is om zwanger te worden en een kindje te krijgen...

3. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    2 of 3 maar eens kijken wat ons gegunt wordt ;)

4. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

We hopen dat we tot 2 komen!

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    na deze zou ik graag nog een tweede willen, daarna weet ik het niet. zoals hier al eerder gezegd werd, wij bekijken het ook 'stuk voor stuk'. misschien dat ik na 2 zeg 'er kan nog een heel weeshuis bij' en misschien vinden we het na twee wel druk genoeg, géén idee haha tijd zal het leren, maar hoeveel het er ook worden, ze zijn allemaal welkom!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wij wouden er 2 maar misschien blijft het wel bij 1.

7. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Wat iedereen al zegt, het is ook maar net wat Moeder Natuur voor je in petto heeft... Maar wij zouden erg graag 2 kindjes willen, en als deze zwangerschap goed mag blijven gaan komt die wens uit!
    Vroeger riep ik altijd dat ik er wel 4 wilde, maar toen nummertje 1 er eenmaal was en ik besefte hoe druk ik daarmee was, kon ik me uberhaupt niet voorstellen hoe mensen meer dan 1 kind tegelijk kunnen opvoeden... Terwijl toch miljarden mensen het al hebben gedaan! Kwestie van ritme vinden, weet ik nu, maar dat was best even wennen hoor!

8. sasje77

sasje77 Actief lid

19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Wij hebben nu 2 heerlijke meiden, maar zouden er nog wel een 3e bij willen hebben, als het ons natuurlijk gegund is.....
    En zo niet dan niet, maar als onze jongste 2 is geweest, willen we er weer voor gaan...
    En dan is het ook klaar.....

9. dennisenjose

dennisenjose Actief lid

29 jun 2006
    268
    0
    0
    servicemedewerkster op tankstation
    tilburg
    wij willen er 2 maar mijn lijkt het ook leuk om er 4 te hebben of 2 die al wat ouder zijn (rond de 8-9) en dan nog een kleintje erbij te nemen
    maar als het haalbaar is willen we er 2 sowieso

liefs jose

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik had altijd gezegd als moeder natuur meewerkt wil ik graag 2 a 3.Nu heb ik er 3 en we zijn nu bezig voor nummer 4.Maar daar blijft het bij.

11. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Wij hebben nu 2 meiden(oudste word deze maand 8 ) Groot leeftijdsverschil dus.Als het aan mij had gelegen had ik ze eerder achter elkaar gekregen,maar ja aan de ene kant heeft het ook wel weer een voordeel dat de oudste alles zelf kan.

Ik zou er nog wel eentje bij willen als de jongste een jaar of 2 is,maar mijn vriend vind 2 mooi.Maar ja...misschien denkt ie er later wel weer anders over.Weet je maar nooit ;)

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wilde er altijd 2 als het lukken mocht maar denk dat we het toch maar bij 1tje houden.

13. bloem75

bloem75 Lid

23 mrt 2007
    80
    0
    0
    Toen we pas getrouwd waren, wilden we 4 kinderen. Maar nu we weten hoeveel energie een kleintje kost, vinden we 2 wel prima. En als de tweede een jongetje wordt, gaan we niet door voor een meisje.

14. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik wil er twee maar mijn partner maar 1.
    Daar beginnen we dan ook maar mee ;)
    Eerst maar kijken of ik zwanger raak om er 1 te hebben. Daarna zien we wel weer verder.

15. Niet meer actief

Ik heb altijd wel een groot gezin gewild, maar mijn vriend wil alleen liever geen kinderen.
    We gaan gewoon eerst voor de eerste en hoop dan toch ong 3 kinderen te mogen krijgen.

We zien het wel.
    Ze zijn in elk geval erg welkom!

16. Niet meer actief

Ik vind zelf 2 wel een mooi aantal, ben zelf ook met zn 2tjes opgegroeid. Maar mijn man wil juist een groot gezin, hij zou er wel 6 willen ofzo. Hij is zelf enig kind én opgegroeid met alleen zn moeder, dus heeft broertjes/zusjes behoorlijk gemist.

Maarja, ik ben nu 31 en zwanger van de eerste, hij is intussen 37, dus ik geloof dat we dan een beetje in tijdnood gaan komen. (goed excuus toch hihi)

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Wij zijn met een kind al zeer tevreden.

18. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    mieltje [-o< dat het deze maand raak is en dat alles goed gaat [-o<

wij willen allebei graag twee kindjes en de tweede is nu op komst....

19. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij hebben een prachtige gezonde zoon, en daar blijft het zeer waarschijnlijk bij..
    Voorheen riepen we altijd dat we minimaal 3kids wensten, maar mijn gezondheid laat dit zeer zeker niet toe, dus gelukkig en gezegend met 1 kindje.

20. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Vroeger wilde ik graag 5 kids, later 2 en nu kan ik alleen maar hopen dat we minstens 1 kindje mogen krijgen!

Deel Deze Pagina