hoeveel kinderen willen jullie?

Discussion in 'De lounge' started by , Jun 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

Jan 19, 2006
    913
    0
    0
    Dank je wel, mamsie!

2. Schiepie

Schiepie Actief lid

Jun 20, 2007
    122
    0
    0
    Wij hopen 1 kindje te mogen krijgen.

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik wil er graag 2 maar als mijn vriend eraan toe is weet ik niet wat hij wil.

volgens mij wil hij er dan ook 2 gezien de gespreken als wij het besproken.

4. Niet meer actief

wil er graag vier en over vijf maanden is mn droom uitgekomen :D

5. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    wil er graag 3...maar ja eerst maar eens zwanger raken van de eerste..hihi ;)

6. sofaan

sofaan Actief lid

Dec 11, 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    ik heb incl mijn overleden dochter 4 kinderen dus ik ben klaar ,wij vinden het wel genoeg zo ,ik denk dat iedereen blij moet zijn met wat ze al hebben en als er wat bij mocht komen dankbaar moeten zijn heel veel mensen denken dat babys krijgen makkelijk is maar sommige mensen hebben al moeite met 1 kind en sommige zwangerschappen gaan ook niet altijd moeiteloos,het is gewoon niet vanzelfsprekend wat ik wel altijd dacht toen ik zwanger was van mijn eerste maar nu denk ik daar echt anders over ...... :|

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Als ik het voor het kiezen heb zou ik gaan voor 2 denk ik. Mochten er 'per ongeluk' meer komen dan zijn die natuurlijk ook welkom!

En al zou het bij deze ene blijven, dan ben ik ook erg blij!

8. Niet meer actief

als het zou kunnen zou ik hierna nog eentje willen (maar wel even flinke pauze haha) misschien dat ik er anders over denk rond september :p

9. la femme

la femme Fanatiek lid

Jan 16, 2007
    1,576
    0
    0
    Ik zou er wel voor 4 willen gaan, maar ben op dit moment al heel gelukkig als nummer 2 wil lukken...en dan kijken we wel weer verder. Mijn leeftijd tikt langzaam ook verder....

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Mijn vriend zou er wel 2 willen, ik 1.........
    We zien t wel. Ben al blij dat dit ons gegund is! :D :D

11. Winter

Winter Actief lid

Dec 5, 2006
    307
    0
    0
    Psychologie, Filmmuziek, Rusland
    Hey,

We zullen beginnen met ééntje en dan later nog eentje, allesinds niet te vlug achter elkaar. Maar we willen wel meer dan 1.

Liefs Winter

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb altijd gezegd dat ik er 2 wil maar nu ben ik al heel erg blij als 1tje lukt

13. Mieke74

Mieke74 Actief lid

Jun 30, 2007
    298
    0
    0
    Heb inderdaad geen idee. Ik heb zelf 1 zus en op de een of andere manier is een gezin met 2 kinderen dus "zoals het hoort" of zoals ik gewend ben. Mijn vriend komt uit een gezin met 3 kinderen...lijkt me ook wel gezellig. Maar goed eerst maar es afwachten hoe dit loopt.... Misschien denk ik na 1 zwangerschap, bevalling en baby wel....AAAAAAAAAAAAAAAAAH 1 IS ECHT WEL GENOEG! Of wie weet denk ik er na 5 wel van.....IK WIL ER NOG VÉÉÉl MEER!
    We zien het dus wel Ik verheug me nu in ieder geval nog op de eerste zwangerschap...hopen dat het dan ook leuk blijft!

14. principessa

Jul 5, 2007
    61
    0
    0
    Zonnige Zuiden
    Weten we niet.

Vroeger wilde ik graag een groot gezin maar hubbie wilde er altijd 2.

Nu zijn we heel blij met eentje voor op het moment. We weten nog niet of er nog 1 bijkomt. mss wel mss niet. En mss ook wel meer dan 1? Wie zal het zeggen... de toekomst zal het ons wel leren denk ik maar ;)

Maar voorlopig staat er dus nog geen 2e in de planning ;)

15. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    wij willen maar 1 kindje...

dit hadden we al besloten op t moment dat ik met de pil stopte, en nu ik verder kijk.. we hebben op dit wonder ruim 6 jaar moeten wachten, en ik zou kiezen (als ik er 2 zou "willen" ) om kort na elkaar zwanger te raken, maar aangezien dit bij ons niet mogelijk is, houden we t ook alleen bij dit kleine hupke

16. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Als er geld genoeg en ruimte is 4 of 5 kids!

17. missyb

missyb Niet meer actief

Toen mijn dochter was geboren dacht ik dit is de eerste een de laatste baby die ik heb gebaard.
    maar nu begint het alweer te kriebelen.

Maar ik wil een paar dingen hebben bereikt
    zoals zeker binnen een jaar een huis
    rijbewijs
    een goede baan

Het lijkt me ook wel leuk dat mijn dochter het weet wanneer ze een zusje of broertje krijgt.

2 lijkt me een heel leuk aantal een meid en een jonge lijkt me erg leuk

Share This Page