Ik zou er het liefste 2 willen, maar ben allang blij dat m'n vriend nu gelukkig is met eentje... had niet veel gescheeld of die was er nooit gekomen. En eigenlijk denk ik nu ook: eerst maar eens kijken hoe het met 1 gaat.... kom zelf uit een groot gezin (9 kinderen) en ik heb alle respect voor m'n ouders, maar zou dit zelf noooooooit gewild hebben!
Ik heb bijna mijn wens: als ik van een gezond kindje mag bevallen dan zijn wij met twee kinderen happy. Drie lijkt mij nogal veel. Maar ja...zeg nooit nooit!
Ik kom uit een gezin van 6, 5 meiden en mijn broertje als jongste! (erg gezellig met de meiden, ook vlak achter mekaar, we zijn echt elkaars vriendinnen!) Mijn man komt uit een gezin van 5. Wij zijn heel blij als we zwanger mogen raken van èèn. Daarna zien we wel verder. Ik zou erg gelukkig zijn met 2 of 3 kinderen. Maar is het ons gegund, dat is een tweede Groetjes Vanilia
Ik heb al 1 prachtige dochtertje uit eerdere relatie, nu ben ik weer zwanger en ik heb altijd gewild dat ik 2 kinderen wil, dat het al voldoende is voor mij, maar pas geleden zei mijn vriend nog dat het misschien toch 2e kind komt voor hem, ik lag in me deuk want ik dacht dat hij eentje wil! Haha! Toen zei hij doe even normaal, oeps , dus ik heb hem duidelijk aangegeven dat ik nog niet weet of ik nog wil en afwachten na deze geboorte.
als het ons allemaal gegund is, dan willen wij er graag 2 hebben en het liefst ook een beetje dicht bij elkaar maar ja dat heb je niet voor het zeggen he
Ik zou graag drie of vier kinderen hebben. Maarja ik heb er nog geen en wie zegt dat mijn gedachten niet veranderen. Ikzelf kom uit een gezin van 4 kinderen (Eigenlijk 3, mijn broer is zwaar gehandicapt en dus heel weinig thuis) en mijn vriend komt uit een gezin van 3 kinderen. We zullen beginnen met het begin, met ééntje dus daarna zien we wel weer.
Hoi! Als het ons gegund word willen we er graag 6! En dan het liefst achter elkaar. mijn dochtertje is nu 9 maanden over 3 maanden komt de volgende. Er zit dan ongeveer één jaar tussen. Zolang het goed gaat en het ons gegund word gaan we gewoon verder...dus heel persoonlijk! Groetjes Najet @ de tweede komt bijna!@
Ik heb al een zoon uit mijn vorige relatie. Mijn man had nog geen kids en dit is zijn eerste. Hij heeft al gezegd dat hij graag twee kids van zichzelf wil. Ik heb hem verteld dat ik eerst deze zwangerschap en bevalling af wil wachten voordat ik volmondig JA zeg. Liefs Mariska
Ik kom zelf uit een gezin van 5 (kids), echt onwijs gezellig en ik zou ze voor geen goud willen missen... Maar m'n man en ik willen er echt maar 1.
Oorspronkelijk wilden we beiden maar 1 kindje, maar ik ben nu al zeker dat ik graag een 2e zou willen, liefst begin ik er dit jaar nog aan! En achteraf zien we wel, misschien nog een derde, maar dat zijn 'zorgen' voor later!
Zoals het er nu uitziet zouden wij graag 2 kinderen willen als het ons gegund is. Weet natuurlijk niet hoe we er straks over denken als ons hummeltje er is
Ik zou 2 of 3 kinderen willen en mijn man 3 of 4. Maar ik ben niet de jongste dus we moeten maar kijken hoe het allemaal loopt. Maar we willen het zeker niet bij eentje laten. Veel gezellig voor onze zoon om een zusje of een broertje erbij te hebben. Eind dit jaar willen we gaan proberen voor een 2de. Hopelijk is het dit keer een stuk sneller raak dan komt die 3de er ooit ook nog wel.