Hoeveel kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel kind(eren) hebben jullie?

1. 1 kindje

2. 2 kinderen

3. 3 kinderen

4. 4 kinderen

5. 5 kinderen

6. 6 of meer kinderen

7. anders nl.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    1 kindje, hopelijk nog niet compleet zo!

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Wij hebben 3 meiden en zijn klaar mee, we zijn compleet!

3. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Hier eentje en ik hoop in de toekomst nog een tweede kindje en dan is het gezin compleet

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hier 1 heel lief meisje! Of wij compleet zijn geen idee voor nu is het even goed en over een poos zien we wel verder....

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Wij hebben drie kinderen, heb nog wel de wens voor een vierde kindje, maar omdat ik tijdens de zwangerschap van Lucas een hele ernstige complicatie kreeg (placenta loslating) en Lucas dus met spoed gehaald is en het maar net aan overleefd heeft. Weet ik niet of ik nog een keertje durf, ook omdat er kans op herhaling is:(
    Dus wij twijfelen er nog over.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wij hebben 1 dochter en voor nu zijn we compleet. Wie weet wat de toekomst brengt..

Praktische gezien is dit wel heel prettig!:D

7. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Wij hebben 1 dochter en we zijn compleet.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    1kindje maar nog niet compleet voor ons gevoel, alleen denk ik nu echt nog niet aan een 2e ;) dus wie weet...

9. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

het voelt nog niet als compleet. Ik ben dolgelukkig met wat ik heb hoor echt waar, maar het voelt gewoon alsof er nog iets mist. Ik heb het vaak aan de kant geschoven maar het komt steeds maar weer terug, dus het zit dieper dan ik dacht.

Oh jee, ja dat zet je dan wel weer even met beide benen op de grond! Heeft ze het nog steeds of is het goed gekomen?

Dank je wel!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dan is het heel moelijk om het af te sluiten lijkt me. gelukkig kun je kiezen. hoop dta je de goede keuze kan maken die voor jou goed voelt.
    Nee ze heeft het nog steeds. eerst kon ze helemaal niks met haar arm. ze is geopereerd toen ze bijna 4 maanden was. ze zal nooit helemaal alles kunnen met haar hand en arm. Ze kan al wel veel. ze heeft veel trucjes bedacht om dingen te kunnen. We zijn erg trots op hoe ze het allemaal doet.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben 2 kindjes en zijn overcompleet :). vind het prima zo. toen de oudtse 1 was gingen we voor nummer 2 met het idee het duurt van nog wel even en we waren ook nog in twijfel. ondanks twijfel toch halvewegen de pilstrip gestopt van we gaan alvast ontpillen (duurt bij mijn altijd erg lang). uiteindelijk zo erg in twijfel en met de vraag of het met die twijfel wel verstandig is om er voor te gaan en of we niet echt beter kunnen wachten. we besloten dus dat als ik ongesteld was dat ik aan de pil ging. kreeg paar dagen na stoppen een lichte bloeding en 4 wk later wachte ik op me menstratie. niks, nog niks en ja hoor was zwanger. het lot had al voor ons besloten. zware zwangerschap met vroegtijdig gebroken vliezen (met 32wk) een kind wat het 1e jaar verging van de pijn door verkorte nekspier en moest op en af rijden met 2 kleine kindjes. naast het huishouden en me partime baantje dat ik er bij deed was het echt race tegen de klok.

na dit hektische jaar waarbij ik echt dacht had ik maar nooit gestopt met de pil ben ik super blij met mijn kids. het was even zwaar en er kwamen dingen bij kijken waar ik voorheen echt geen rekening mee had gehouden. slapeloze nachten was ik net vanaf (dochter sliep pas door met 1,5) en kreeg ik een zoontje wat 24/7 huilde, niet sliep en een hoop ellende waardoor ik niet kon genieten van hem. begrijp me niet verkeerd, ben dol op hem en wil hem nooit meer kwijt maar heb in die piriode wel is gedacht waarom moest jij komen. hij kon er ook niks aan doen natuurlijk maar was totaal uitgeput, zelf niet gezond op dat moment (veel te hoge schildklier waarde) en zat echt in de knoop.

gelukkig is alles goed gekomen maar weet wel dat ik het hier bij laat. voor ons geen 3e meer. sterker nog, zodra ik de leeftijd heb om te steriliceren doe ik het meteen. ook zit ik momenteel met een dubbele hernia die geoppereerd gaat worden en dus lijkt het me zowiezo niet verstandig.

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wij hebben een dochter. Voor de bevalling hadden we samen een beeld van 2 kinderen, maar na de bevalling ben ik daar van terug gekomen. Ik moet er niet aan denken, alleen al van het idee krijg ik het Spaans benauwd. Toch sluit ik niet uit dat er ooit een tweede komt, niks is zo veranderlijk als een mens immers. Maar pfoe, ik vind het nu al zo pittig (ligt meer aan mezelf dan aan miniNooNoo hoor), ik weet niet of ik een tweede ook zo leuk ga vinden...

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    heb er 2, maar wil er graag nog 2 bij. Maar nu eerst even tijdje rust (jaartje of 3 denk) om mn lichaam weer helemaal op orde te laten komen, kindjes zijn dan wat zelfstandiger en hopelijk wil wim dan ook nog een kindje erbij...

14. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

2 kinderen en super compleet geen kinderen meer voor mij.............;)

15. Troelala21

Ik kan het ook niet afsluiten. Dat probeer ik vaak, maar de wens komt toch steeds weer terug. Dus de wens is echt sterk. Alleen angst overheerst helaas....Ik hoop ook dat ik de goede keuze kan maken, want steeds in dubio zitten is ook niks!

Jeetje wat een verhaal meid, maar wel fijn dat ze toch op veel manieren wat kan met haar hand en arm! Snap heel goed dat je erg trots op haar bent!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zag dat je een topic hebt geopend . Ik hoop dat er meiden zijn die je hiermee kunnen helpen.

17. Troelala21

Ja ik dacht misschien kunnen andere mij vertellen wat het gevoel compleet is. Ik kom er zelf niet uit. Ik weet dat ik zelf de keuze uiteindelijk moet maken, maar het is altijd fijn om te lezen dat er meer zijn die dit hebben of dat ze mij kunnen vertellen wat bij hun compleet voelt....

18. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    2 kinderen, en de 3e op komst.
    Ik zei altijd, dat ik graag een gezin met 4 kinderen zou willen. En dat gevoel heb ik nog steeds. Mijn vriend vind 3 kinderen genoeg, maar ik hou het dus nog open ;) We zijn nog best jong.

19. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik heb er 2 elke dag behalve in het weekend
    mijn vriend heeft er 3 1x in de 14 dagen en met kerst 1 week en met de zomer 2.
    samen willen wij er nog wel 1tje op later termijn

Dus straks totaal 6! gelukkig komt het weinig voor dat we die dan samen zullen hebben haha word wel een drukke boel dan

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Wij hebben nu 1 zoontje van bijna 3 en gaan ronde 1 in voor een Brusje :)
    Daarna is het voor ons gevoel compleet :)

Deel Deze Pagina