Wij hebben een keizerskoppel: een jongen (3) en een meid (1,5).. en hopen volgend jaar nog een derde te mogen ontvangen. Mijn leeftijd speelt erg mee (word deze maand 39) en dus als ik volgend jaar op mijn verjaardag niet zwanger ben, sluiten we het af. We zijn heel gelukkig met onze twee en een derde gaat ons niet gelukkiger maken maar welkom is hij / zij wel degelijk! Compleet? Ik ben als mens compleet... het moederschap heeft me dat gemaakt.
Ik heb gestemd op 3, want nummer 3 is onderweg. Ons gezin is hiermee compleet, hoewel er in mijn hart nog ruimte is voor nog een kindje is dit praktisch gezien niet handig.
we hebben 1 van 16 mnd en 1 van bijna 2 maanden dus voorlopig ff niet meer maar we willen nog wel een 3 de ...
We hebben er nu 3. Er is best kans dat we voor nr 4 gaan, maar op dit moment zeker niet. De jongste is nog niet eens 6 maanden
wij hebben er 1 en daar blijft het ook bij. toen ik 34 weken zwanger was kreeg ik de ziekte van Bell ook wel aangezichtsverlamming genoemd, dit is nooit 100% genezen en ben bevallen met 36 weken van wegen een streptokokken bacterie. als ik dit niet had gehad hadden we het nog over wogen voor eventueel een 2de maar we durven het niet aan, de kans dat het terug komt is groot zeiden ze toen.
Ik heb 1 kind, ik voel me nog niet compleet. Ik wil een man en nog meer kindjes! Mijn 'droom' is 3 kinderen maar we zullen zien wat het leven brengt...
Ik heb 2 prachtige zonen van 3 en 1,5 en hoop vurig op een derde wonder! De eerste 2 hadden er volgens de medici niet kunnen komen maar ze kwamen wel! Dat maakt de onzekerheid erg groot of het ons een 3e keer gegund wordt! Liefs Nina
Ook hier1 kindje en die heeft energie voor 2 Wij houden het hier ook bij gezien mijn leeftijd en de risico's. Ik hoef geen Rob de Nijs situatie hier......
ik vroeg me al af wie er voor 6 had gestemd jij dus. wat leuk maar idd wel druk kan ik me voorstellen
wij hebben 2 kereltjes en hopen in 2012/2013 een derde wondertje te mogen ontvangen (goed bezig in ieder geval haha
Als alles goed mag gaan, is ons eerste kindje hier begin februari. Als het lukt, dan willen we wel meer kinderen, maar dat zal ook afhangen van het financiele plaatje straks. Mijn man wil het liefst 5 kinderen (heeft zelf ook 4 broers/zussen) Ik weet het nog niet, eerst maar eens bevallen van de eeste
Wij hebben nu 2 kinderen. Toen ik zwanger was van nr 2 hebben we besloten dat het wel mooi is zo. Maar nu ik bevallen ben denk ik toch vaak aan een derde. Ik heb met mijn man afgesproken dat we over een jaar of 2 nog eens gaan kijken wat we willen.
Wij hebben 2 kids en de grote wens voor een derde... daarna is het wel klaar (denk ik haha nee is wel klaar want we willen het financieel kunnen trekken en we hebben 3 slaapkamers dus dan is het op)
Wij hebben 1 zoon en ik weet niet of er een tweede bij komt. Volgend jaar na de zomer gaan we het daar over hebben, maar als ik er nu over denk twijfel ik.