Hoeveel kinderen?

Discussie in 'De lounge' gestart door SuzykeQ, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

1,5 maand geleden dacht ik er ook zo over, tot mijn neefje geboren werd, deze keer bij mijn broer (heb een stiefneefje bij mijn zus/zwager, en een neefje bij zwager/schoonzus maar dat voelde toch anders) en toen ik hem vasthield voelde ik ineens mijn eierstokken weer rammelen.. We zijn nu dus bezig voor een tweede, vriend wilde altijd al een tweede dus die was makkelijk over te halen :D. Qua financiën is het allemaal goed te doen, we moeten nu alleen de zolder echt gaan aanpakken.. Als het allemaal lukt en goed gaat dan is dit wel echt de laatste, en mocht ik weer een keizersnede krijgen (kans is groot) dan ga ik vragen of ze mij meteen willen steriliseren.

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    2 kindjes. Thats it.. Nooit een derde wiel aan de wagen, en financieel is meer niet haalbaar..

*snik* genieten nu dus!

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Ik heb 3 kinderen uit mijn vorige relatie die bij mijn ex wonen en die ik zelden zie. In mijn nieuwe relatie een dochter van 7 maanden en enorme kriebels voor een zusje of broertje voor haar. Die gaat er niet komen en ik vind het moeilijk om me daarbij neer te leggen. Maar het is beter zo.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo! Dat lijkt me heftig meid...

5. Melrose

Melrose Fanatiek lid

26 jun 2011
    1.601
    14
    38
    Flevoland
    Wij hebben een dochtertje van bijna 21 maanden. Ze is vaak heel lief en vaak echt een deugniet.
    Ik ben erg blij met haar, hou heel veel van haar, wil dat ze gelukkig is. Maar het moederschap valt me zo onbeschrijfelijk zwaar dat ik op dit moment wel goed gek zou zijn om een 2e te nemen.

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

:(

Lijkt me heftig hoor, mijn kinderen weinig zien

7. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik wilde altijd maar 1 kind en dat hebben we nu :)

Ik vind het jammer om nooit meer zwanger te zijn, want dat vond ik heel leuk en fijn. Wie weet kan ik ooit nog draagmoeder zijn voor mijn beste vriend en zijn man.

8. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Dat heb ik idd ook, zou heel graag nog eens zwanger zijn en bevallen.

9. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Het zijn biologisch gezien mijn kinderen niet. Ik was samen met een vrouw die alle drie de keren zwanger is geweest en dat was ook de reden dat we ervoor kozen dat ze bij haar bleven wonen want zij is hun biologische moeder. Ondanks dat heb ik ze wel altijd als mijn kinderen gezien en zij mij als moeder. Dus ja, het is soms best heftig ..

10. Memories

Memories Niet meer actief

Wij hebben nu een dochtertje van 13 maanden en zouden volgend jaar graag gaan proberen voor een brusje ...
    en dat word dat gelijk de laatste

snik snik , ik zou er wel 3 of 4 willen maar financieel is dat niet haalbaar en twee vinden we eigenlijk ook wel mooi

11. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Kan me voorstellen dat het soms best heftig is, lijkt me indd dat je ze gewoon als jou kinderen hebt gezien,

12. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wij hadden de wens voor 3 kinderen.
    Onze wens is uitgekomen!

Toen ik zwanger was van de derde dacht ik, oh zal ik ooit het gevoel hebben om 'compleet' te zijn?! Maar vanaf haar geboorte voelen we ons heel rijk en compleet!

13. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

21 mrt 2013
    313
    113
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wij hebben twee dochters van 2 en 4 jaar. Wij zouden als het ons gegund is nog een kindje willen.

14. oxbow

oxbow Niet meer actief

Wij hebben nu 4 kinderen van 8 jaar, 5 jaar, 3 jaar en 17 maanden en zwanger van de vijfde.

Zelf riep ik vroeger altijd wel 10 kinderen te willen, maar dan kwam ik toch wel van terug en 4 was mijn droom.
    Mijn man vond 2 eigenlijk wel genoeg, maar is blij met zijn 4 kids.

Nummer 5 is hier echt een grote verassing en cadeautje, want ondanks de pil en het voornemen voor een sterrelisatie zwanger geworden en na de schrik zijn we beide erg blij met de kleine op komst.

Roep nooit meer dat het de laatste is, maar het is wel de bedoeling dat dit de laatste is.

15. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik wilde er altijd 3..

Nu hebben we er 1, en de tweede komt ook, maar wanneer? Waarschijnlijk als Emma naar school gaat en t financieel wat beter zit, al kan ik niet wachten, maar toch is het verstandig om het nu nog niet te doen. En daarentegen, we willen lekker alleen met Emma zijn nog een tijdje, lekker van haar genieten!

Over die derde moet mijn vriend heel goed na denken, maar als t niet zo ver komt, vind ik het zo ook goed.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier 2 kids. wilde er altijd maar 1, maar hubby wilde zo ontzettend graag een 2e en ik ben er uiteindelijk ook voor gevallen. nooit spijt gehad! hier blijven het er ook 2. mijn lichaam kan geen 3e zwangerschap/bevalling aan (en mn bankrekening ook niet :p) en ben daarom dan ook gesteriliseerd

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wij wilden twee kinderen. Vanwege onze leeftijd en omdat twee praktischer is dan drie. Toen kwam het moment dat de verloskundige zei 'mogen het er ook twee zijn...?'. Nu zijn we dolgelukkig met onze drie kanjers!

18. Taatje84

Taatje84 Fanatiek lid

27 okt 2012
    1.067
    0
    36
    Wij krijgen in juni ons eerste kindje. Als dat kindje geboren word, hebben we er ruim 6,5 jaar over gedaan. Het blijft bij ons bij 1 kindje. Het verdriet, en de last van de mmm willen we nooit meer meemaken. Wat zijn we dan toch al gezegd met ons grote wonder!!

Als het makkelijk was gegaan, hadden we er graag 2 gekregen.

19. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik wil 5 of 6 kinderen, maar heb er nog geen :)
    Soooon!!

20. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Ik heb 2 gezonde mannen, soms lijkt me een kleine meid ook wel erg leuk...Nog een kleine knul ook, maar als je zou mogen kiezen ;)....Aan de andere kant wordt het nu wat makkelijker en kan heb ik soms weer wat tijd voor mezelf. Misschien, maar misschien ook niet.

Deel Deze Pagina