Hoeveel kinderen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sas24kia, 21 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel kinderen willen jullie graag?

  1. 1

  2. 2

  3. 3

  4. 4

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Vraag me af hoeveel kinderen jullie graag zouden willen?

    Lijkt me wel een leuke poll
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Vroeger leek een groot gezin me altijd geweldig, ben zelf ook uit een gezin van 4 kinderen. Nu weet ik niet of mijn man wel helemaal achter 4 kids staat maar we hebben nog alle tijd om het daar over te hebben. Ten eerste wil ik ook niet "te oud" zijn en ten tweede.... Wie weet valt 2 kinderen wel dusdanig tegen dat het er bij 2 blijft. De tijd zal het leren, altijd nog beter een kindje erbij dan eentje erbij weg.

    Groetjes van Kiki
     
  3. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Zoals het er nu uitziet, zouden wij graag 2 kindjes willen. Maar wie zal het zeggen........
     
  4. Linnie

    Linnie Lid

    27 sep 2005
    38
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb 1 opgegeven, maar misschien bevalt het zo goed dat er we daarna toch verder gaan. Ben zelf alleen opgegroeid en dat is prima bevallen. Ik mocht altijd vriedinnetjes mee nemen en mijn ouders hadden altijd alle aandacht voor mij.

    Groetjes,

    Linda
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoihoi

    Ook ik heb 4 aangeklikt. Ik heb idd net als kiki altijd graag een groot gezin gewild. wij zijn thuis met 3 maar oneven aantal is niks, het is altijd 2 tegen 1.
    Mijn man is enigst kind en zegt in ieder geval niet 1tje, dat vond hij zelf ook niet leuk.

    We zien wel hoe het gaat en of we wel kindjes mogen krijgen, toch? Ik vind dat niet altijd vanzelfsprekend. En ook wat eerder werd gezegd, misschien is het na 2 wel genoeg ;)
     
  6. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik heb op 2 gestemd. Eerst zien hoe dat gaat. Moest de drang dan nog groot zijn zou er mss wel een 3de kunnen komen ook.
     
  7. Niet meer actief

    Ik zou er wel 3 willen lijkt me enig...:)
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik wilde er altijd 2 maar het leven kan gek lopen :)
    na mijn scheiding heb ik een nieuwe man leren kennen en nu krijgen we van ons saampies nog een mutsje erbij
    maar zijn mijn andere kidsies al groter he dat is wel anders denk ik als je ze alle 3 onder de tien heb

    gr debbie
     
  9. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Hoi hoi ,
    ik heb ook 4 aangeklikt.
    we waren thuis ook met z'n 4en, Ik was de jongste en enigste meisje in het gezin.
    Nu hebben wij zelf 3 vrolijke meiden in huis rondhuppelen.En we zouden toch nog graag een 4e erbij willen.

    groetjes janine
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ik heb drie aangeklikt
    Ik vind twee kinderen wel goed.
    Maar door die hormomen en eisprong opwekkers weet je maar nooit of er niet stiekum een tweeling op komts zou zijn.
    Drie vind ik ook prima dan.
    Ach we zullen het vanzelf wel allemaal zien.

    Groetjes
     
  11. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    ik heb 4 gekozen omdat ik dus al 2 kids heb en nu in verwachting ben van een tweeling

    groetjes anita
     
  12. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    hoi Debbie,
    ja het leven kan inderdaad raar lopen.
    Ik ben voor 6 jaar geleden gescheiden en had 2 meiden , waarvan de jongste toen 6 maanden was.
    Toen ik mijn huidige partner leerde kennen waren we er allebei er zeker van dat we van ons samen ook een kindje wilde, zij is inmiddels al 4 jaar oud.
    En nu na 4 jaar ( een onverwachte zwangerschap en een mk verder), willen we toch graag nog een kindje erbij, terwijl we dachten dat ons gezin wel compleet zou zijn met 3 meiden.Hahaha.
    Zo zie jemaar dat het leven blijft verassen.

    groetjes janine
     
  13. smarty

    smarty Lid

    5 sep 2005
    50
    0
    0
    hier is het nog een beetje een discussie punt!
    want ik wil er 3 en mijn vriend 4, maar ja we hebben nog tijd zat want we zijn net bezig voor de 1e!

    liefs
     
  14. jetaime

    jetaime Actief lid

    24 okt 2005
    368
    0
    16
    Ik heb 3 aangeklikt, maar verder nooit serieus over nagedacht. We gaan nu voor de eerste en voorlopig zijn we al heel gelukkig als dat allemaal goed mag gaan.

    Maar het liefst zouden wij het niet bij 1 kindje houden, wel gezellig als we meerdere kindjes zouden krijgen (vroeger met z'n 4en en dat beviel wel).

    Groetjes Steffie
     
  15. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Als het ons gegeven is willen wij erg graag 3 kindjes...nouja mijn man wil er graag 5, maar dat is mij (zoals ik het nu zie) teveel van het goede...maarja als ik het zo lees van de andere dames weet je het maar nooit.. ;)
    Ik ben zelf opgegroeid met 1 broer, en heb toen ik 15 was er nog een halfzusje bijgekregen, en mijn man is opgegroeid met 2 broers, dus met 3 jongens.
     
  16. Monique79

    Monique79 Actief lid

    19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    wij zouden er ook graag 3 mogen krijgen, zou ze dan wel rond de zelfde leeftijd willen hebben, zo kunnen ze fijn met elkaar spelen.
     

Deel Deze Pagina