Ik ben gelukkig met 1 kind. Maar wie weet denk ik daar over een paar jaar anders over. We zullen zien
Op dit moment ben ik ontzettend gelukkig met mijn kleine mannetje, maar als het ons gegeven is zou ik over een tijdje graag nog voor een tweede proberen en daarna is het voor mij denk ik wel klaar Zowel mijn man als ik zijn enig kind, en ik heb altijd wel een broertje/zusje gemist, dus zou ik het voor mijn mannetje wel superleuk vinden als het voor hem wel zou lukken.
Misschien over 5 jaar nog een derde als onze meiden wat groter zijn. Maar moet er nu absoluut nogniet aan denken!
Wij zeiden altijd: 2 en heel misschien 3. En dan wel met telkens iets van drie jaar ertussen.....tussen nummer 1 en 2 zit op 11 dagen na 3 jaar, maar tussen nummer 2 en 3 zit 3 kwartier. De keus voor een derde hoefden we niet meer te maken: hij kwam al met z'n broertje mee Ik vond een tweeling altijd leuk voor andere mensen, voor mij hoefde het niet zo...........maar goed, ze zijn er nu en we zijn hardstikke blij met ze. Maar ja, we hebben dan ook wel alles mee gehad: perfecte zwangerschap, niet te vroeg geboren, mooi gezond en op gewicht, geen keizersnee dus gewoon lekker meteen de volgende dag naar huis en geen geleur naar het ziekenhuis in het begin. Dan is het soms nog pittig maar eigenlijk valt het me over het geheel genomen alles mee. Ik ben zelf enig kind en vond dat nooit erg, had het voor m'n dochter ook niet erg gevonden als ze enig kind was gebleven, we zijn niet aan een tweede begonnen omdat we het zielig voor haar vonden dat ze alleen zou blijven. Ze vindt d'r broertjes leuk maar ik denk niet dat ze minder gelukkig was geweest als ze die niet had.
Zou graag een groot gezin willen, ook qua principes. maar zwanger zijn bevallen en opvoeden valt best tegen en vraagt veel van je, als partners en als ouders..
Daar denk ik (wij) precies hetzelfde over. Ik voel mij ook compleet met 1 kindje. Mijn vriend heeft altijd geroepen dat hij een 2de wil maar na 3 maanden een huilbaby te hebben gehad en liever 1 kind willen "verwennen" i.p.v. 2 kinderen niets kunnen bieden wil hij het voorlopig toch maar bij 1 houden.
wij hebben al een zoon van bijna 2 en zouden heel graag nog een 2de kindje bijwillen onze max is 3 kids
Ik heb altijd twee kinderen gewild. Ook toen onze zoon was geboren, dit gevoel bleef tot hij een maand of 6 was. Daarna veranderde mijn gevoel. We hebben 3 jaar erover gedaan en dit heeft mij veel stress en verdriet gegeven. Ik zeg nooit nooit, maar op dit moment voel ik me compleet met m'n man en zoontje.
Ik heb 1 dochter en we willen wel graag een 2e maar voorlopig echt nog niet! pas een 2e als me dochter 3 of 4 jaar is! Eerst lekker genieten nu zo
Als ik kijk naar hoe ik een gezinnetje voor me zie, dan zie ik drie kindjes. Als ik kijk naar hoe moeilijke het afgelopen ruime half jaar geweest is, dan kan het zomaar bij 1 blijven!
Wij hebben een zoontje en als het aan mij ligt zou ik graag in de toekomst voor nog een kleine gaan. Helaas zijn wij door het traject van mmm gegaan en is dit niet zo makkelijk. Mijn man zit hier dan ook een beetje tegen aan te kijken aangezien ik niet te genieten was door de hormonen.... (zelf nooit wat van gemerkt hihi)
Ik ben 28 maart bevallen van mijn dochtertje Esmèe. Zij is al een groot wondertje, aangezien ik bekend ben met pcos en in vorige relatie 3 jaar in de medische molen heb gezeten en 3 miskramen heb gehad. April 2012 nog geweest bij gyn. en die zei dat spontane zwangerschap niet mogelijk was.. Nu een super mooie dochter van 10 wk oud. Als het ons nog weer gegund word, dan zou ik heel graag nog een 2e kindje mogen krijgen, maar eerst maar eens genieten van onze mooie dochter!!
Ik heb 3 kindjes en 5*****. Mijn oudste zoon is 13 jr, veel zh verleden ivm long,keel,oor ontstekingen en te harde groei.. Mijn middelste zoon word in augustus 6 jr,ook veel zh ivm stofwisselingziekte en te harde groei. Dochtertje van 17 mnd oud loop ik ook veel in het zh ivm niet in gewicht groeien en veel ziek zijn en te hard groeien in lengte. Ik zou heel graag 4 kindjes willen. Maar ik ben zo moe en versleten van al die zh bezoeken dat ik het even niet op kan brengen om voor nr 4 te gaan. En ik heb helaas al 5 mk achter de rug Dus ik mag al erg blij zijn met 3 kindjes waar ik zielsveel van hou.
We hebben (na een hele hoop icsi ellende) 1 prachtige mooie lieve dochter van bijna 6 maanden, en daar blijft het ook bij! Ik kan het niet meer opbrengen de icsi periode lichamelijk en geestelijk wil ik niet meer, wil zelfs niet meer zwanger worden vond dat een enorme stressvolle periode! Ben dolgelukkig met onze lieve kern gezonde dochter en daar blijft het bij!