Ik heb altijd drie kids gewild. We hebben nu een zoontje, de tweede is onderweg en sinds ik zwanger ben, moet ik er niet aan denken om dit allemaal nog een keer te moeten 'doorstaan' maar dan met zelfs al twee kids die rondlopen! Dus vooralsnog zeg ik twee kinderen maar het kan goed zijn dat dit de hormonen zijn die spreken .
wij hebben nu 2 kindjes...in mn hart is er absoluut plek voor een derde. Maar ik ben er vrij zeker van dat ik mijzelf en mn gezin de stress van het zwanger worden en de zwangerschap zelf niet meer aan ga doen..
We hebben een zoontje en een 2e is op komst. Ik zou er wel 4 willen maar vriendlief vind 2 wel goed. Een derde zou voor hem nog wel bespreekbaar zijn maar eerst even aankijken hoe het gaat met 2 kids. Mocht dat prima lopen komt er vast nog wel een derde denk ik
Ik heb nu 1 dochter en zou op termijn nog wel een tweede willen, als dat allemaal gaat en lukt mijn eerste zwangerschap was wel wat zwaar met bekkeinstabiliteit, daar ben ik vooral bang voor, dat ik dan nog eerder thuis zit dan bij de eerste.. Lijkt me vooral zwaar als je er al 1 hebt rondlopen. Maar ik denk dat 't dat wel waard is. Maar dan echt maar 2 gok ik, meer kan mijn lijf niet aan en ik vind het ook wel prima dan!