Buikgriep, kan het kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmaxkus, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Sinds afgelopen zondag voel ik me niet zo lekker. Die avond ook 4x naar de wc gerend ivm diarree, maar gelukkig stopte dat. Nu ben ik afgelopen nacht zo ongelofelijk beroerd geweest! Het begon rond half 5, toen werd ik misselijk wakker. Dit hield aan en werd steeds erger tot een uur of 8, toen heb ik overgegeven. Ben daarna weer in slaap gevallen. Rond half 11 uur wakker geworden en naar het zh gegaan omdat ik mn geboorteplan moest opstellen. Ik had serieus het idee dat ik er niet was en zweefde zegmaar. Eenmaal thuis weer geslapen en toen weer, nu weer wakker. Voel me niet meer zo misselijk, maar maak me toch zorgen.

Wat kan ik hier het beste tegen doen en kan het kwaad? Heb ook een braakfobie, dus ben de hele dag al bang dat ik dalijk eventueel weer ga overgeven :(

Groetjes Emma

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Goed rusten en goed drinken.als je hoge koorts krijgt even aan de bel trekken maar verder kan je weinig doen.
    Voor je kindje kan het echt geen kwaad,het is voor jou alleen vervelend.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.576
    113
    Is alleen voor jou vervelend.

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.805
    781
    113
    Kan echt geen kwaad. Ik ben een stuk minder ver zwanger (ongeveer 14 weken) en vorige week opgenomen geweest in het ziekenhuis ivm uitdroging omdat ik zooooo beroerd was, en ook dat kon helemaal geen kwaad. De artsen zeiden 'de baby is als een parasiet en pakt als eerste wat ie nodig heeft, die komt dus niets tekort'. Maak je dus niet teveel zorgen!

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het is ontzettend vervelend en ik kreeg ook wat harde buiken toentertijd, maar verder kan het geen kwaad. Baby is er geen minuut eerder van gekomen.

6. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Okee, bedankt voor jullie reacties! Voel me al wat gerustgesteld :)

Deel Deze Pagina