leuk joh deze topic dacht er gisteren nog aan toen dacht ik nee zal vast wel eerder zon topic geweest zijn. maar who cares bij ons thuis waren we met zn drieen bij mn man ook ik vond het prima wilde ook 3 kinderen alleen heeft mn man toen hij jong/ kind was financieel het best moeilijk gehad en dat wil hij niet voor zn eigen kinderen qua opleiding ed. en wil het bij 2 houden nou ja ik denk dat het bij 2 zal blijven (hoop wel een jongen en een meisje, ervaar je en een meisjes moeder lekker tuttelen en een stoere jongens mama lijkt me super) @ jo: als we dan toch gaan dromen : een tweeling waarvan 1 jongen en 1 meisje
haha nisa ja als je alles mocht 'wensen' dan zou ik het liefst een meisjetweeling willen hebben en nog een jongetje maar meer omdat ik jongensnamen zo vreselijk moeilijk vind om te bedenken! ook al zijn we dan nog niet aan het proberen (beginnen over anderhalf/twee maandjes) we hebben wel al over namen nagedacht en bij meisjes namen heb ik er al drie dat ik denk ja die vind ik super leuk en bij jongens namen hebben we er nu ook wel twee/drie maar meer ja die zijn 'wel' leuk ach ja, uiteindelijk klopt het cliche als het maar gezond is denk ik
Wij wilden heel graag 3 kindjes en misschien wel 4. We komen zelf uit gezinnen van 3 en 4 kinderen en vonden en vinden dat echt super. Helaas heb je het niet altijd voor het zeggen. We zijn al ruim 2 jaar bezig voor de 1e en ik zou al heel dankbaar zijn als ons 1 kindje gegeven is. Daarna kijken we wel weer verder.
We moeten eerst nog maar zien of het voor de eerste wil lukken, maar mocht het ons gegund zijn, zou ik graag een groot gezin willen: vier kinderen. Ik kom zelf ook uit een grote familie en ik vond het bij ons thuis altijd erg gezellig
wij willen het liefst 3 kindjes. geslachten maakt niet uit! mijn gevoel zegt dat ik 2 jongens en dan een meisje krijg! net al bij ons thuis. xxx jazy
@JO : ach dan dromen we het toch zo: 3ling waarvan 2 meisjes en 1 jongen hup in 1 keer klaar of je moet 2 zwangerschappen mee willen maken
@ nisa haha ja dat is een goede, maar lijkt me ook wel erg druk zeg, in één keer drie van die kleintjes een beetje leeftijdsverschil is wel leuk, heeft het jongetje natuurlijk wel drie moeders haha ach ja, eerst maar zwanger worden! ergens hoop je toch dat het in een keer lukt he...maar hoe meer ik hier zo mee lees hoe meer ik denk van tja..het kan ook heel lang duren en er kan zoveel mis gaan!
Hier het liefst 2 of 3 kleintjes. Vriendlief heeft 2 broers, ik 1 zus.. Maar 2 vindt hij om een of andere reden armzalig aandoen, geen idee waarom, en wil daarom graag 3 of meer.. Ik het liefst 2, en mijn limiet is echt 3! Dus we gaan hopen dat die 3 kleintjes ons gegund zijn, maar eerst es kijken of de 1e zich een keer aanmeldt..
Ik heb uit mijn eerste relatie twee kinderen. Met mijn huidige vriend heb ik er drie, waarvan er eentje helaas niet meer leeft (direct na de geboorte overleden). Vóór ik in verwachting was van ons overleden kindje vond ik vier genoeg. Maar ik raakte in verwachting en was al vrij snel gewend aan het idee dat er een vijfde kwam. Toen bleek dat het niet goed zat heb ik de zwangerschap toch tot 40 weken uitgedragen. Achteraf bezien de beste keus, want we hebben heel mooi afscheid kunnen nemen. Maar veertig weken zwanger zijn en dan met lege handen achterblijven viel me zwaarder dan ik dacht. Zeker een jaar na dato. En helemaal ook bij de andere gezinsleden. Daarom hebben we toch besloten om nog één keer voor een zwangerschap te gaan in de vurige hoop dat daar iets heel moois uit voortkomt. Niet om ons overleden kindje te vervangen maar om die leegte enigszins op te vullen. Waarschijnlijk heel naïef, en ik moet er niet aan denken dat deze toekomstige zwangerschap wederom (vroeg of laat) misgaat, maar toch voelt dit voor ons het enige juiste. Een soort oerdrang die ik nooit van mijzelf had verwacht (ik riep altijd dat ik géén kinderen wilde ) Om de vraag te beantwoorden: zes kinderen dus (en uiteindelijk een gezin met vijf).
Ik wilde jong moeder worden, omdat ik het zelf altijd erg leuk gevonden heb dat mijn moeder zo jong was (ze was net 21 toen ik geboren werd) en ik wilde zeker wel twee kindjes, misschien meer. Maar ik ben heel blij dat ik met mijn ex geen kinderen heb gekregen, want zelfs na tien jaar zat onze relatie nog steeds niet helemaal goed en uiteindelijk zijn we uit elkaar gegaan. De man met wie ik wél kinderen wilde kwam ik pas op mijn 27e tegen, en toen was ik net aan een opleiding begonnen. Na mijn diplomering vier jaar later ben ik gestopt met de pil, maar kinderen kwamen er niet. Ik ben nu, ruim drie jaar en een miskraam later, eindelijk in verwachting van een KID-kindje, en dat is al meer dan we durfden hopen. Onze donor heeft zijn eigen gezin ook compleet en hij wil zich laten steriliseren, dus een tweede kindje van dezelfde donor zit er voor ons niet in. We zullen het daarom bij dit ene kindje moeten laten. En we hebben inmiddels geleerd dat kinderen zich niet laten plannen. Hoeveel kindjes we graag zouden willen hebben? Dat is een vraag die ons na al die jaren nog steeds pijn doet. Wij hebben niets te willen, we moeten het doen met wat ons gegeven is. En dat is in ons geval geen politiek correcte toevoeging, dat is onze realiteit. Belle, hoopt maar dat zij die wél iets te kiezen hebben zich iedere dag realiseren hoe gezegend ze zijn.
Hoi, Ik heb nu twee zoons en ik hoop dat het ons gegund is om nog een derde kindje te mogen ontvangen. Daarna is het voor ons klaar. In mijn omgeving hebben de meeste mensen hier twee kinderen. Wel leuk om van iedereen te horen hoeveel kindjes ze graag willen. In feb heb ik een mk gehad,ik moet nog wachten tot mn menstruatie en daarna mogen we gelukkig weer gaan proberen. Succes iedereen. Liefs saraatje
We zouden 2 of 3 kindjes heel erg leuk vinden.Maar kan best zijn als een 2e ons gegund zal zijn dat we het wel goed vinden.Ik vind ook wel moeilijk in te schatten van te voren wanneer je je gezin compleet vind.
Mijn vriend heeft 2 meisjes uit een eerder huwelijk 6 & 7 jr. Ik heb altijd geroepen van kleins af aan, ik wil 4 kinderen, 2 van mezelf en 2 adopteren, nou dat adopteren is iets anders gegaan...maar die 2 die zijn er al! De lieve schatten van mijn vriend! We zijn nu bezig voor onze 1e, ik heb pco en de clomid valt erg zwaar, graag zou ik er 2 willen en het liefst kort op elkaar, niet heel handig met PCO! Maar we moeten eerst maar eens zwanger worden van onze 1e, daarna zien we wel verder.
ik zou er graag 4 willen hebben maar zijn alweer anderhalf jaar bezig voor een derde dus denk dat we bij drie stoppen als het lukt teminste maar we zijn ook super gelukkig met de 2 zoons die we al hebben je kan niet alles hebben wat je wilt het alle belangrijkste is nog dat ze gezond en gelukkig zijn dan zijn wij het ook
Ik heb al een dochtertje. Helaas is ze een vlindertje. Ik zou graag nog twee kindjes willen waar ik wel voor mag zorgen! In totaal dan dus 3 Groetjes Alien
We zijn pas net begonnen, maar als het allemaal wil lukken, dan willen we zeker 2 kinderen. Ik zou er misschien nog wel 2 extra bij willen dus 4 in totaal, maar met de eerste ben ik al erg blij.
Natuurlijk hoop ik dat het ons gegund is. Zoals ik er nu over denk, wil ik er het liefste 1. Ik ben zelf ook enig kind en ik heb nooit het gevoel iets te hebben gemist. Mijn vriend echter, komt uit een gezin van vier en hij wil er het liefst twee of drie. We zullen zien wat de toekomst ons brengt.
Ik zou heel graag 3 kinderen willen, ik heb dr al 2 dus nu gaan we voor de derde ... Spannend want de jongste is nu bijna 12 tis dus best allemaal wel weer nieuw voor me