Ja precies.. de dag dat ik thuis kwam uit het ziekenhuis had mijn moeder bij de wibra heel veel basic-dingen gehaald in maat50.. daarbij ook veel van vrienden en kennissen gekregen.. Ik heb nu een hele kast vol..
Ik zit ook een beetje met het dilemma hoe veel je wel niet moet kopen en vooral in welke maten Om het nog een stuk moeilijker te maken willen wij niet weten wat het gaat worden, dus echt inslaan gaat m toch pas na de geboorte worden. Maar ja, je moet al wel een paar (basic) setjes bij de hand hebben lijkt me. Tot nu toe heb ik alleen maar kleertjes/rompertjes in maat 56 en 62 gehaald, maar misschien voor de zekerheid toch ook wel verstandig om tenminste een setje in maat 50 in te slaan.
Mijn zus dr kinderen hebben nooit in maatje 50 gepast en 56 was na een week al te klein, ik had dus niets in 50 en maar een paar setjes 56. Aan het eind van de zwangerschap bleek mijn meisje toch wel klein te zijn dus toch wat 50 gehaald voor het geval dat....Zelfs 50 zat haar ruim en in de kraamweek heb ik mijn schoonzus op pad gestuurd voor nog meer kleertjes en vooral rompers in maat 50. 56 heb ik later zelf bijgekocht. Mijn dochter heeft 8 weken in maat 50 gezeten en nu (ruim 3 maanden) begint 56 pas te klein te worden dus beginnen we langzaam met 62. Helaas had ik heel veel kleertjes van een vriendin overgenomen, haar dochtertje was een paar jaar terug in dezelfde maand geboren...Maar omdat mijn meisje niet zo snel groeit heb ik er niets aan, alle zomerkleertjes die ik heb zijn nl 68 en daar past ze de komende maanden echt nog niet in Koop dus niet teveel in het voren
Owwwww ik heb ZO een spijt van al die kleertjes in maat 50 voor mijn zoontje! Hij paste er een weekje in, maar kon makkelijk al 56 aan, hoor! Maar nu 4 weken na de geboorte is hij al 1.560 gram aangekomen!!!!! En hij draagt al sinds een week 62! Heb alles in maat 50 en 56 alweer opgeruimd. Zo nieuw allemaal en nauwelijks tot niet gedragen. Heb alles maar als pakket aangeboden op MP.
Ik had alleen zo'n 7 a 8 setjes in 56. Geen 50. Ons mannetje was wel niet groot (2950 gr en 49 cm) maar ik vond het geen probleem. @Assi: wat zit er in jouw BV dan...?? hihi!
Mijn kids hebben beide 50 nooit aangehad en 56 2 weken. Daarna allebei over naar 62, maar ze waren dan ook 56cm en 5 kilo bij de geboorte.
Dat hangt echt per kind af is mijn mening. Mira zit nu pas na 3maanden sinds een week in 56 Dus ik heb echt veel van 50 en 56.. Ik denk dat je beter van alles wat kan halen en blijft hij langer in een maat koop je gewoon bij. Kan je niet naar buiten door bijvoorbeeld genezing of het weer? Lang leve internet shoppen
Ik heb tot nu toe veel 56 setjes een paar 50 en wat 62 gehaald. Mijn moeder zei dat als het op mij en me broer lijkt ze waarschijnlijk maar een weekje 50 past. Ook ff bij me schoonmoeder na gevraagd en die zei dat manlief gelijk maatje 56/62 had dus ik hoop dat ik weinig 50 nodig zal hebben. En anders stuur ik mijn moeder op pad