Tjah.... Ik ben nu 7 + 1 wk zwanger, hardstikke pril dus. Ik ben er al helemaal uit welke kinderwagen ik wil. Maar.... Die kinderwagen is nu echt flink in de aanbieding! En ergens vind ik het nog veel te vroeg om hem nu te kopen. Ik bedoel, wat zijn nou 7 weken, ik heb nog niet eens een echo gehad! laat ik eerst maar eens de 12 weken door komen. Maar jah, het scheelt wel dik 200 euro.... Met hoeveel weken hebben jullie de kinderwagen uitgezocht?
meid, gewoon doen waar jij je goed bij voelt! maar ik moet zeggen dat ik heel erg vaak aanbiedingen terug heb zien komen in de zwangerschap, ik kocht de kinderwagen met 14 weken omdat die toen ook in de aanbieding was maar ondertussen heb ik die aanbieding regelmatig voorbij zien komen..!
Ik heb de eerste keer mijn kinderwagen met 6 weken zwanger gekocht en dit werd helaas een MK. Kon het toen ook niet meer verdragen en heb de wagen weer verkocht. (was wel een 2de handse toen ik hem kocht) Nu hebben we hem gekocht met ik denk 12 a 13 weken omdat ie toen ook in de aanbieding was. Ben er super blij mee Ik denk als je het zou kunnen verdragen dat je die wagen al in huis hebt terwijl het MISSCHIEN nog mis kan gaan zou ik het doen. Het scheeld toch wel een hoop geld. (Als ik de wagen die ik nu heb de eerste keer ook had, had ik hem op zolder bewaard verder niks aan de hand)
Mee eens, doen waar jij je goed bij voelt. Het is mij inderdaad ook opgevallen dat er op het gebied van babyspullen/benodigheden eigenlijk altijd wel aanbiedingen zijn. Zo is ook het inslaan van luiers eigenlijk overbodig omdat er echt altijd wel ergens een aanbieding is. Echt, let maar op!
maar er zijn zoveel aanbiedingen.. er zijn altijd wel ergens aanbiedingen.. straks weer in de herfst de mama mazzeldagen... en er komen ook steeds nieuwe modellen bij he? Aan het einde van mijn zwangerschap waren er alweer zoveel nieuwe modellen tov toen ik mijn wagen uitzocht. Hoe later je je wagen uitzoekt hoe hipper hij is natuurlijk, dat laatste nieuwe model heeft dan echt nog niemand
Haha ja dat denk ik eigenlijk ook wel, reclames zullen wel met de regelmaat terug komen. Ik denk dat ik het nog even ga afwachten, als ik op al die aanbiedingen in zou gaan, vrees ik dat ik met 12 weken alles al in huis heb.... Tis ook zoooo leuk allemaal, dat babyshoppen!
Wij hebben onze Bugaboo gekocht toen ik 12 of 13 weken was, omdat hij toen supergoedkoop was, scheelde ook 200 euro ofzo. Daarna heb ik hem ook niet meer zo goedkoop gezien.... Dus ben echt superblij dat ik hem toen gekocht heb.
Is het bij de babypark niet zo, dat als je zwangerschap niet goed verloopt en zelfs eindigt dat je dan je bestelling kunt anuleren?? dus dat betekend dat je nu gerust de bestelling kunt plaatsten. Blijkt dat de echo niet goed is, kun je altijdnog kosteloos anuleren.
Gewoon doen! Eigenlijk alle verkopers hebben de garantie dat ze 'm terugnemen mocht er echt iets mis gaan. Mocht je 'm dan terug willen doen. Wij waren ook ongeveer zo snel...! Ik was zo blij!
Wij hebben destijds met ongeveer 7 weken een box gekocht. We liepen er toevallig tegenaan en we wilde die box perse hebben (de box heeft een hele specifieke kleur), we hebben wel even staan twijfelen voor het geval de zwangerschap mis zou lopen, maar achteraf gezien ben ik blij dat we die box toch hebben gekocht aangezien we hem nooit meer tegen zijn gekomen!
Wij hebben de kinderwagen en maxi cosi met ongeveer 17 weken gekocht. Toen kwam er ook een aanbieding voorbij wat uiteindelijk 400 euro scheelde. Erg veel geld dus. Maar in de tussentijd zijn er meer aanbiedingen geweest (niet zo scherp als deze). Kijk goed de voorwaarden na van de winkel. De grote zaken (babydump, prenatal, babyplanet) nemen het terug als je zwangerschap mis zou gaan. Echter hier in de stad zit ook een winkel die het niet doet!! Babydump heeft ook nog eens dat je als het product nog goedkoper word in de periode dat je zwanger bent je het voor het goedkopere bedrag krijgt.
Vergeet je de garantie niet.... Je moet nog 7 maanden.... Dus die 7 maanden garantie ben je soieso dan kwijt... Vind je dat niet een beetje zonde? Er zijn heeel vaak wel van die aanbiedingen
wij hebben hem ook al heel erg vroeg besteld. week 10 dat was bij de babydump en die mevrouw zei dat we hem ook nog konden annuleren mocht er iets misgaan. dus dat was heel fijn. er waren allemaal acties bij en uiteindelijk heeft het hele pakket ons gigantisch wat bespaard. de kinderwagen was er ook pas vorige week, week 28.. (hij staat helaas nu wel een beetje in de weg want de kinderkamer is nog niet eens klaar. dus een beetje op tijd bestellen kan ook geen kwaad denk ik. een familielid had hem namelijk nog niet eens binnen toen ze was bevallen.. dus lekker doen waar jullie je goed bij voelen..
Hier ook heel vroeg. 6 weken zwanger, geen moment spijt van gehad. Stond niet in weg, gewoon opgevouwen gelaten...
Ik heb hem ook in de aanbieding gekocht toen ik 6/7 weken zwanger was. Ik heb toen de aanbieding niet meer zo goedkoop voorbij zien komen dus ben heel blij dat ik dat toen gedaan heb.
Ik zou het niet zo vroeg doen. Niet alleen vanwege het risico dat het nog mis kan gaan, ook inderdaad vanwege de garantie, vanwege het in de weg staan, vanwege toekomstige acties die er zeker weten nog komen... je hebt nog tijd zat!
hier de kinderwagen met 13 weken gekocht 2de hands omdat het te veel scheelde via marktplaats hij staat nu op zolder bij me ouders in plastic geen moment spijt gehad van de koop ben er nog steeds super trots op
Ik zelf was erg vroeg met kopen, maar dat was omdat de 2010 modellen toen voor spotprijzen weggingen. Ik heb 500 betaald voor een complete Maxi Cosi Mura 4 inclusief een Maxi Cosi. In jouw geval zou ik ook de eindejaars sale/ januari sale afwachten. Dan ben je nog veel goedkoper uit. En inderdaad, je garantie staat niet te verstoffen...
Hier met 11 weken zoiets alles besteld en idd ook de garantie dat het terug kon als het mis zou gaan bij de babydump. Hier is de wagen ook tegelijk met het kamertje geleverd dus dan gaat de garantie ook later in terwijl je hem wel al op tijd besteld hebt. Ik zou hem denk ik gewoon bestellen, zeker als ze terugname garantie hebben mocht het mis gaan.