We hebben de mura, maar als we over een paar maanden gaan fietsen is t toch wel handig om er een buggy bij te hebben. Ik wil alleen wel een goede buggy die ook lekker zit. Hebben jullie tips?
Wij hebben de mclaren quest. Duur,maar hij rijdt als een trein, zit super, heeft verschillende standen en is heel makkelijk mee te nemen op de fiets. Succes!
Hier de Maclaren Volo. Is iets simpeler, heeft bijvoorbeeld geen verschillende standen maar ik gebruik hem alleen voor korte afstanden. Is een degelijk ding, bevalt prima en kan goed op de fiets.
wij hebben ook een mura en daarna de mc laren quest. We hebben hem gekocht tijdens de mama mazeldagen bij prental. Op dit moment hebben ze ook een kortingsstickers-actie dus misschien handig om zo'n sticker te gaan gebruiken bij de aanschaf van je buggy. Ik heb zelf geen stickers meer over anders had je er 1 van mij mogen hebben. We zijn super tevreden over de mc laren. Hij heeft 5 standen, regenhoes en is makkelijk mee te nemen en in gebruik. Succes met het maken van je keuze.