Hoeveel kleding heb je echt nodig?

Discussion in 'De lounge' started by Panter, Mar 7, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Wij zijn trouwens allemaal wel een grootverbruiker van sokken. Ik denk dat onze wasmachine sokken eet. We zijn ze echt áltijd binnen no time kwijt.

2. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Even minus speciale kleding (trouwkleding, wintersportspullen, skischoenen etc) past alles wat ik draag makkelijk in 1 grote koffer. Maar heb wel begrepen dat dat eeg weinig is

3. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Ik heb een aantal weken terug de kledingkast uitgezocht en heel veel kleding weggedaan... zoveel kleding heb je inderdaad niet nodig, maar ik heb zeker meer dan genoeg. Ook niet overdreven veel ofzo.. maar als ik wat leuks tegenkom dan koop ik het ook gewoon.

4. Sokkie87

Sokkie87 Fanatiek lid

Dec 1, 2016
    1,044
    688
    113
    Female
    Leuk topic!

Sinds een jaartje ben ik echt enorm aan het wegdoen/kritisch zijn/verkopen en alleen echt mooie en goede nieuwe kledingstukken kopen en dat bevalt zó goed!!!
    Van ik denk 4 volle koffers naar 2 volle koffers en toch ineens veel meer om aan te trekken. :roflmao:

Dingen waar je over twijfelt mooi op Vinted of MP zetten. Verkoop je het, dan ben je daarna blij. Minder chaos, meer geld (voor nieuwe kleding).:D

Wat mij helpt met iets kritischer shoppen is me bedenken of ik het écht leuk vind of "Leuk voor erbij". Leuk voor erbij doe ik niet meer! Dat scheelt al zoveel van die 'net niet kleding'

Share This Page