hoeveel kleding hebben jullie en jullie kinderen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door liesbet77, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    O jee, dan zijn onze kasten wel echt heeel erg vol als ik dit zo lees.
    Mijn 4 kinderen hebben allemaal 2 of 3 winterjassen. Dochters 3 paar laarzen en 3 paar schoenen. Zoon 4 paar schoenen (incl hoge). En jongste zoontje 3 paar schoentjes.
    Dames hebben beide minstens 6 vesten, 8 longsleeves, 5 blousjes, 8 lange broeken, 6 rokjes, 4 jurken en alles wat daarbij hoort: kettinkjes, ringen, oorbellen, haarspullen.
    Zoons hebben ook zeker 15 truien, 8 overhemdjes, spencers, 12 lange broeken.
    De kasten van onszelf puilen ook uit, die van mij wel meer dan die van mijn man.
    Tijd voor weer een kledingruilparty!!
    Moet zeggen dat ik ook wel en shopaholic ben hoor. En dan is 60 procent van de kleding ook echt merkkleding en de rest basic aanvulling. Yep, ..het is duidelijk ik ben verslaafd.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha veel en veel te veel!
    Ik zelf ook :p

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik heb eigenlijk veeel te veeeeel voor jinte ;) ... echt heel heel veel !

4. Gerdatjuh

Gerdatjuh Bekend lid

27 feb 2012
    992
    23
    18
    Vrouw
    Fryslân
    Uhm.. Ik heb 3 broeken, 4 truien, 6 t-shirts en 2 vestjes..Dan houd t wel op denk ik.. Draag ook alles tot het echt niet meer kan en koop dan wat nieuws.. Heb een hekel aan winkelen en hebben het geld er ook niet voor om elke keer wat nieuws te kopen..
    Mijn man heeft mega veel t-shirts (veel gekregen, met reclame) en 4 broeken en een stuk of wat truien..
    Ons kleine ventje heeft opzich ook niet zo heel veel kleren.. 10 truien, 10 broeken, 15 rompers, 2 bloesjes en nog 2 of 3 vestjes.. (bijna alles 2e hands gekregen, kijk er nu al tegenop als dit straks te klein wordt..)

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Veel te veel. Zou het zo uit me hoofd ook niet eens kunnen inschatten. Vooral aanbiedingen laat ik nooit liggen :). Kasten zijn pas gesorteerd en alles wat te klein is heb ik er uitgehaald en nog zijn de kasten bom vol

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik koop voor mezelf amper iets trouwens. Enkel als echt nodig of 2ehands.

7. tulip

tulip Niet meer actief

voor dochter ben ik nog niet klaar, maar zit nu op 15 setjes denk. Vooral in de winter hou ik er rekening mee dat er nogal eens iets nat/vies wordt van buitenspelen e.d. Met 10 shirts kom je net een week toe, dat zou voor mij te weinig zijn.

Mijn man heeft voor zn werk 4 pakken (hoeft niet elke week aan) 15 overhemden en 10 pantalons, verder nog wat vrije tijds kleding.

Ik heb zelf normaal gesproken een vrij normale kast, voor een vrouw niet idioot veel eigenlijk. Maar nu is die een stuk leger met de zwangerschapsmode...das echt om te huilen eigenlijk..;)

8. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

mijn mening: net genoeg

mening van man: veel te veel

voor mezelf heb ik weinig en voor de kinderen dus genoeg (maar net hihi)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Niet veel als ik dit allemaal zo lees ;)

Mijn man heeft wel aardig wat, of het lijkt zo.. Hij moet voor z'n werk in pak, dus hij doet veel langer met vrijetijds kleding.
    Ik schommel al een paar jaar met m'n gewicht, dus moet elke keer nieuw kopen. Ik heb 1 goeie spijkerbroek, 2 oude spijkerbroeken en een zwarte broek, die heb ik toevallig zaterdag gekocht want het werd erg karig. Een spijkerrokje heb ik ook trouwens... En dan 3 goeie vestjes (vorige week net eentje bijgekocht) en eentje met driekwart mouw, maar als wel fris hoor in de winter. Onder die vestjes vaak een topje of shirtje uit de zomer en dat was het wel. De rest is oud, maar als ik het weg doe heb ik helemaal niks meer ;)

Voor dochter heb ik vorige week ook geshopt, die is uit 74 en dus kon ik een wintervoorraadje in maat 80 aanleggen. Niet veel hoor, maar ze heeft nu 2 vestjes, 7 truitjes, 3 rokjes en 5 broekjes.

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dochterlief;
    (ruwe schattig ;))

*8 truien/vestjes
    *14 longsleeves
    *8 rokjes
    *12 t-shirts
    *8 lange broeken
    *2 3/4 broeken
    *3 shorts
    *2 winterjurkjes / 15 (?) zomerjurkjes
    *10 maillots/leggings
    *4 winterpyjama's/5 zomerpyjama's
    *heel veel sokken en ondergoed :p

En ik blijf altijd het gevoel houden dat ze iets tekort komt :p :)

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Volgens mijn man, veel te veel. Ik vind het wel meevallen :).

12. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb geen idee hoeveel kleding we precies hebben, in elk geval genoeg om er warm bij te zitten in de winter en luchtig genoeg voor de zomer. ;)
    Ieder seizoen gaan we 1 keer shoppen voor ons allemaal (en tussendoor nog af en toe voor Dennis moet ik bekennen) en dan halen we altijd 3 of 4 nieuwe combinatie-setjes. En dan gaat er ook weer het e.e.a. de deur uit via MP of tweedehandswinkeltjes of de kledingcontainer. Op die manier is mijn kast eigenlijk nooit overvol en hangen er alleen maar dingen in die ik eigenlijk ook allemaal wel draag.

13. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn dochter heeft 2e hands aardig wat. Ik kan af en toe wat overnemen van vriendinnen. Verder heeft ze nieuw nu ook genoeg.

Mijn zoon heeft denk ik zo'n 3 spijkerbroeken, 4 gekleurde/baggy broeken, 4 joggings broeken

10 t shirts

4 longsleeves, 3 truien (moet meer bij)

4 vesten

8 ondergoed setjes

6 bloezen

3 pyama's.

Ik heb laatst alles in 92 weg gedaan, waardoor ik nu een hele hoop nieuw moet kopen voor hem.

14. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ik tel niet echt hoeveel ze hebben! Maar mijn oudste doet erg lang met haar kleding vooral rokjes en jurkjes en koop steeds wel wat nieuws. Alles hangt nu in haar kast. Broeken en truitjes die te klein zijn geef ik weg.
    Heb nu wel een probleem dat ik maar 1 kinderkamer heb en dus 1 kast en geen plek meer heb voor de kleding van de baby;)

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje heeft ook echt teveel..
    Geloof wel 15 broeken, 3 joggingpakken, 20 longsleeve shirts, 10 truien, 9 vesten, 25 tshirts en denk 6 paar schoenen.. schaam me dood haha!

Ikzelf heb nu de meeste basic spullen wel voor mezelf en de rest koop ik erbij als ik iets nodig heb. Ben 35 kg afgevallen dus moest alles nieuw kopen.

16. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik te weinig ;) mn dochter te veel!

17. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Precieze aantallen weet ik echt niet... In ieder geval heel veel. Mijn man werkt in de kledingbranche en heeft denk ik de meeste kleding. Daarna kom ik, alleen aan blazers heb ik er al 13 in alle verschillende kleuren. Daarna komt dochter en daarna zoontje. De laatste heeft het minst omdat hij nu in een groeispurt zit en ik veel van zijn kleding heb weg moeten doen. En de portomonnee nog geen nieuwe garderobe voor hem toelaat :) Maar hij heeft nog steeds zeker 12 goede broeken en 20 goede bovenstukken, dus hij komt de week wel door haha

18. Amy32

Amy32 Bekend lid

28 jun 2010
    700
    76
    28
    Heel veel allemaal. Man en ik hebben 5,5 m aan kastruimte, helemaal vol. Dit excl. jassen en schoenen.
    Beide kinderen een commode + een kas vol. Wederom zonder jassen en schoenen.
    Jassen hangen op zolder, 2 keer een 2deurs kast vol + wat op dat moment in omloop is (2-3 jassen / blazers pp)

Eigenlijk schandalig veel, toch blijven we kopen ;)

19. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

heb gister alle kasten opgeruimd en nog heb ik te weinig ruimte voor alles. is dus best veel. Ik heb zelf t minst, maar dat boeit me ook niet. Als ik alles van iedereen moet tellen, ben ik wel ff bezig :D

maar we hebben wel ieder minstens 3 winterjassen en veel zomerjassen/vesten. De kids krijgen ook vaak van oma/opa/tante. Ik ruim 1 keer in de 2 maanden de kast op van de kleine man, maar wat er uit gaat komt er in aantallen (en meer) net zo hard weer in.

wordt tijd voor een kledingstop :D (not!!:p)

20. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Eigenlijk te veel maar ik vind het gewoon heerlijk om kleertjes voor em te kopen en te zorgen dat ie er altijd leuk uit ziet,wil overigens niet zeggen dat het allemaal dure kleding is hoor,ben een echte koopjes jager :)
    Ook voor mezelf heel veel,heb ook een aantal jaar in een kledingzaak gewerkt en dan raakt je kast dus echt over vol!

Deel Deze Pagina