Niet zo veel.De jongste heeft 2 spijkerbroeken en 3 dingen met lange mouwen.wel veel shirtjes met korte mouwen maar dat is nu een beetje koud de oudste heeft 2 spijkerbroeken en een stuk of 5 dingen met lange mouwen.Gelukkig komt binnenkort de kinderbijslag!
Weet het niet precies, best veel denk ik? De kids hebben elk iets van 20 setjes/outfits en rond de 7 paar schoenen schat ik zo.
Kids hebben veel te veel. me dochter ongeveer: 30 shirts lange mouw, 5 vestjes, 12 broeken, 7 pyjama's 10 rokken, heel veel leggings/sokken en stuk of wat jurkjes. 1 Tussenjasje en 1 winterjasje, 1 paar schoenen en 1 paar laarsjes, en ben nog steeds niet klaar Zoontje een tussenjasje en een winterjasje, 3 paar schoenen. 15 broeken, 20 shirts lange mouw, 5 truien, 2 vesten, 5 blousjes. 7 pyjama's.
ik durf niet te tellen bij alle 3 niet de kasten van mijn kinderen puilen uit heb net zomergoed eruit gehaald en alle winterspul erin gedaan en kreeg de kasten maar net dicht bij alle 3 erg eigenlijk maar ja ben gek op koopjes en op leuke kleding ik zelf sinds ik af gevallen ben heb ik eigenlijk ook veels te veel kleding mijn kast puilt nog niet uit maar ben echt gek op kleding op het moment
Valt wel mee, ik heb drie dochters, maar koop ook heel veel tweedehands ook voor mezelf trouwens maakt mij niet zo heel veel uit. Ik heb voor mezelf niet zo heel veel, mag wel wat meer, maar het is allemaal duur genoeg.
zowel voor onszelf als de kinderen erg veel....... Onze dochter heeft: 27 setjes en 4 losse onderstukken en 8 losse bovenstukken lange mouw Onze zoon heeft heeft: 12 lange broeken en 42 bovenstukken lange mouw ( blouse/truien/longsleeve ) verder nog 5 vesten en meer dan genoeg korte mouwen shirts voor evt onder een vest. Onze kinderen hebben naar mijn idee echt meeeeeeeeer dan genoeg