geen 53 broeken Ik heb laatst mijn kleding helemaal uitgezocht en versleten en echt oud (wat ik nooit meer droeg) weggedaan. Nu heb ik nog wat over en wil dus weer gaan aanvullen, en daarom eens benieuwd wat anderen hebben. Heel blij met de antwoorden, want die ga ik even aan mijn man laten zien. Ik heb nu: stuk of 10 broeken (allemaal tregging of skinny) 3 jeans 10 t shirts 12 van die simpele knoopjesvestjes 6 zomerjurken 8 longsleeves 3 blousjes 6 winterrokjes 5 zomerrokjes 5 korte broeken 10 hemdjes/mouwloze tops bult maillots 3 blazers 15 paar schoenen
zoveel dat het niet meer in mijn kast past. stuk of 17 jurkjes 8a9 jeans en broeken stuk of 10 rokken heel veel shirtjes en hemdjes 15 truien en longsleeves en een hele stapel panty's en maillot schoenen een stuk of 15 paar ex slippers
ongeveer: 5 broeken 20 jurken 10 rokjes 15 mouwloze truitjes (basic hemdjes niet meegeteld) 10 t-shirts 10 lange mouwen 3 bloesjes 5 blazers/ jasjes 5 vesten 5 korte broeken Schoenen? Teveel Twee keer per jaar zoek ik alles uit en gooi ik weg wat ik het afgelopen jaar niet heb gedragen. Verder heb ik mijn kast ingedeeld met stickers, zodat alles gesorteerd is en ik makkelijk alles kan terugvinden. Hoog nerdgehalte
hoog nerd gehalte? Ik vind het geniaal, ga ik van het weekend meteen doen, mijn man kan nooit iets op de goede plaats leggen.
Dat is precies de reden waarom ik het gedaan heb! Mijn man legde altijd alles verkeerd terug. Ook de kasten van de kinderen zijn uitgerust met stickers. Het werkt en ik vind zelf ook erg makkelijk.
Tot voor kort lag mijn kledingkast vol met veel kleding in alle maten, maar een hele tijd met weinig gedaan i.v.m. afvallen. Nu 34 kilo lichter en lekker aan het shoppen geslagen voor mezelf de afgelopen maanden. Alle te grote dingen weg gedaan waardoor het overzichtelijk is. - 7 broeken - 3 korte broeken - 3 capri broeken - 3 blouses - 4 longsleeves - 10 tops - 8 truien - 14 tshirts - 5 vestjes - 8 jurkjes (winter en zomer) - 2 nette jas/ vestjes. - 6 bolero's - 5 pyamasets - 1 jumpsuit - 1 bikini Heel veel sokken en ondergoed. Nu 2 goedzittende bh's. Er ligt nog meer maar kan het me niet zo goed bedenken allemaal, heb het niet nageteld . Afgelopen jaren veel in het zelfde gelopen, zwarte of spijker skinny met zwarte top en vestje oid. Nu zeer afwisselend met leuke kleurtjes en printjes. Kan soms niet kiezen! Mijn man heeft niet zoveel, koopt eens in de zoveel tijd voor een groot bedrag. Ik koop nu elke week wel iets
Ik krijg nu van mijn man te horen dat het verkeerd terugleggen dus een structureel mannenprobleem blijkt te zijn en hij er dus niks aan kon doen
20 broeken 20 rokken 25 jurkjes 10 vesten 15 longsleeves 10 shirts 2 blouses 2 spijkerjasjes 5 blazers 2 winterjassen 5 tassen en nog veel sportkleding schoenen ik gok zo rond de 25 paar
Nou wat een top idee zeg! Mijn man vouwt de was op en gooit het dan op mijn bed. Kan ik het zelf terugleggen omdat ik anders niks kan vinden. Wat ik ook alsnog irritant vind. Ik ga dit doen.
Jouw man vouwt tenminste de kleding nog, de mijne echt niet hoor In mijn kledingkast: 10 shirts 3 zwangerschapsrokken 10 shirts met lange mouw 8 hempjes 1 jurk 2 blouses 2 vestje 2 paar gewone schoenen 4 paar laarzen (deze zijn allemaal af, dus moet wat nieuws kopen) Deze kleren draag ik ook echt. Er ligt nog wel meer in de kast, maar dat is te klein/stuk/e.d. maar ik ben niet zo goed in weggooien.
Ik vouw de was altijd zelf. Ik vond het al niet relaxt toen de kraamzorg het deed. Als ik dit zo lees is het echt hoogste tijd om te gaan shoppen.
Joh, die van mij weet ineens niet meer waar de handdoeken liggen! Strijken en opvouwen, dat doet hij wel eens. Eerst stapels van iedereen door elkaar. Nu per persoon een stapel. Maar alles laat ie beneden liggen. En als ik het op de trap legt, dan loopt iedereen tig x er langs voordat het mee naar boven wordt genomen. En mocht hij een keer meenemen, dan ligt alles op bed. Zelfs de handdoeken, zijn eigen shirts, broeken, overhemden, ondergoed, sokken. want ja. Hij weet dan niet waar het moet. Verder is hij wel lief hoor