Niet veel. De wintergarderobe op het moment: - 5 broeken (spijker en chino's) - 3 vesten - 4 longsleeves - 8 basic t shirts en tops voor onder het vest of gewoon - 2 winterjassen - 2 paar pumps en 2 paar enkellaarsjes Dan liggen er nog wel dingen in de kast die minder lekker zitten of niet meer zo mooi zijn. Die doe ik aan op een dag dat ik veel thuis ben of met thuiswerken, broek zien ze dan toch niet
Ik heb helemaal niet veel kleding. Ik ben namelijk niks waard ivm onze hond. Ik zit of onder de haren of ik zit onder de modder Het is maar goed dat ik nog een paar dagen buitenshuis werk want anders zou het wel heel sober worden. Toevallig vandaag wel een leuk vest, jurk en twee broeken gekocht dus kan weer even vooruit Gelukkig heb ik wel wat mooie items liggen voor speciale gelegenheden dus het is niet helemaal arme troef.
Teveel. Althans: nu ik thuiswerk teveel. Omdat ik nu alleen spijkerbroeken draag en alle chino’s liggen dus al maanden ongedragen in de kast... Datzelfde geldt voor de colbertjes. Ik draag nu vooral truien en blousjes zonder colbertje.
Ik zal zelf ook reageren: Zomer: - 20 jurkjes - 3 jumpsuits - 10 rokjes - 10 shirts korte mouw - 10 nettere tops korte mouw - 4 broeken Winter: - 20 vesten - 15 jurken - 10 broeken - 15 rokjes - 10 shirts lange mouw - 15 nettere tops lange mouw - 5 dunne knopen vestjes - 5 blazers - 5 nette truien/dunne jasjes In de winter draag ik wel veel laagjes, ik heb het altijd koud
Ik denk 2 jurkjes, 2 broeken, 1 trui en dat is het zo ongeveer. En nog wat zomerspul. Ik moet hoognodig wat nieuws kopen.
Veel, maar nooit iets om aan te trekken 12 jurkjes 30 maillots/panty's 6 blazers 6 blouses 15 shirtjes korte mouw 7 truien 7 shirtjes lange mouw 6 jeans 3 chinos 3.zomer lange broeken 6 korte broeken 3 rokken 5 jump suits En vast nog veel meer, maar dat is dan achterin m'n kasten in de vergetelheid geraakt.
Heeel veel. Toevallig van de week 2 vuilniszakken naar het goede doel gebracht met kleding die ik minimaal een half jaar niet meer had gedragen. Maar dan nog. Voor de winter echt wel een aantal rokken, een aantal jurken, zakelijke jurken, jasjes, heel veel spijkerbroeken, veel nette broeken, truien en shirts. sowieso al 2 jassen... joh ik zou het niet eens weten haha. En ik durf het ook niet te gaan tellen Wat ik wel merk: eerst naar kantoor droeg ik heel veel rokjes en zakelijke jurkjes. Dat is nu minder natuurlijk. Al dof ik me die twee kantoordagen helemaal op En dan ligt er een zak met zomer spullen ook nog op zolder.
Flinke kast! Maar vooral, wat weet je dit allemaal goed hahaha. Ik heb geen idee hoeveel van wat. Nu ik er op werk leuk uit wil zien ben ik wel meer bewust ervan, inde zin van dat ik eigenlijk niet telkens 't zelfde aan wil in de volgende week dus eigenlijk wil ik gewoon een hele maand iets anders aan kunnen maar dat lukt nog niet.
Ik was vandaag mn kast aan het omruilen van zomer naar herfst/winter dus kon direct even tellen anders wist ik dat niet zo precies hoor. Heb nog wel een paar zomerjurkjes achter gehouden voor komende week.
Vorig weekend alles uitgezocht, 2 grote shoppers vol kleding en shawls, die ik het afgelopen jaar niet heb gedragen of die ik 'mwah' vond, zijn naar de kringloop gegaan. Verder heb ik van alles wat overbleef online een plaatje opgezocht (of iets wat er op lijkt) of evt zelf een foto gemaakt en in de app My Wardrobe opgeslagen. Het was even een avond en ochtendje werk, maar ik vind het superfijn dat ik nu online outfits kan selecteren, opslaan en kan inplannen in de agenda functie. Zo kan ik ook snel zien wat ik niet veel draag. Al met al heb ik vooral veel shirts (25), maar dit zijn ook veel basic hemdjes in verschillende kleuren, vrij veel shawls, 10 jurken, 7 jasjes, 7 jeans, 7 vesten. Genoeg om ruim mee te variëren. Edit: dit is vooral winterkleding. Al draag ik gerust zomer en winter dezelfde shirts, alleen in de winter gecombineerd met een vest of jasje.
Echt veel te veel, past niet in mijn kast . Ik kom er op terug als we verhuisd zijn want dan krijg ik een inloopkast (@Iertje81 ), dus dan kan ik het misschien wat beter kwijt, haha. Nee, maar even serieus, ik heb echt veel teveel en ik probeer minder te kopen en meer weg te doen.
Ik heb ook erg veel, maar gek genoeg weet ik nooit wat ik aan wil want ik heb niks leuks Vorig jaar een flinke kast laten bouwen, maar kom ruimte tekort.
Ik denk dat er betere apps zijn, waar je bijv echt de kledingstukken bij elkaar zet in een plaatje, of van één item snel kan zien in hoeveel outfits hij voor komt, dus misschien wissel ik nog. De foto's zijn iig opgeslagen, dat was het meeste werk . Eerst maar eens kijken of ik dit over een maand nog gebruik.
Heeft nog niemand @GossipGirlxoxo getagd.. Ik heb veel wat niet past meer na mijn eerste zwangerschap dus moet echt de kast opruimen. En kijken wat weg kan...
Dit dus haha. Vreselijk.vorige keer in moest van man shoppen voor mezelf........ Had tassen vol voor hem en de jongens en voor mezelf...... Bh's en sokken.....
Ik doe soms gewoon 10 jaar met een kledingstuk of zo. Ze zijn vaak wel allemaal wat duurder, ik leg zo 300 euro voor een Ibiza jurk weg, maar dan loop je er 10 jaar leuk bij. Ik heb niet heel veel, maar wel heel mooi allemaal. Vind ik zelf dan