Hoeveel kleding hebben jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 11 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Een inloopkast. Zó overdreven hé :p
    Ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers ik ben niet jaloers

MamavanLieverd vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    Hartstikke knap!

3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.625
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Veel te veel maar niks om aan te doen

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Dat wil ik ook wel maar al dit soort dingen scheur ik dan, of vlekken, of ik val af of ik kom aan.. :(

Cindy1977 vindt dit leuk.
  6. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Als ik afval, dan knoop ik er een leer koord omheen en als ik aankom dan laat ik ze los wapperen :roflmao:

Ja vlekken ... op mijn mooiste blouse zat al vrij snel een bloedvlek, te laat gezien. Ik doe hem nog stug aan en als er dan iemand wat van zegt, doe ik net of het net gebeurd is :roflmao: Hij zit bij de manchet aan de onderkant, dus valt amper op :D

Scheuren....mijn schoonmoeder kan toveren met haar naaimachine! Dan denk ik dat het nooit meer goed komt en zij goochelt er dan op los en hoppppa, weer netjes :D

marina kl, NiVa0230, pippa26 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Ik heb ook gewoon veel te veel. Ik zou bijv. niet kunnen tellen hoeveel jurken ik alleen al heb. Heb dan ook nog nooit een poging gedaan ;) Qua schoenen heb ik ook een enorme collectie.
    Ach ja, ik hou gewoon van kleding. Het is echt mijn hobby om ‘s avonds, als ik me verveel, alle webshops af te gaan om te kijken of er nog leuke nieuwe items zijn. Je maakt me (qua materialistische dingen) ook met niks zo blij als met mooie nieuwe kleding of schoenen :D

8. MinnieMouse94

MinnieMouse94 Niet meer actief

Momenteel een behoorlijk uitgedunde garderobe, positiekleding is niet zo leuk om te kopen en het is ook maar tijdelijk te dragen.
    4 basic jurken met korte mouwen, zwart en donkergrijs, voor in de zomer en in de winter met legging/panty en vest/jasje
    3 zomerjurken
    2 dunne vesten, zwart en donkerblauw
    2 dikke lange vesten, grijs en licht roze
    1 spijkerjasje
    3 zwarte leggings
    + een hoop chille joggingbroeken en logge shirts. :)

Ik hoop het met die vier jurken en vier vesten te redden deze herfst/winter, geen zin er wat bij te kopen.

Normaal gesproken heb ik een stuk meer jurken in de kast hangen. Het liefst jurken die ik in zomer én winter kan dragen. Ik vind met korte mouw en dan een vest er bij in de winter het lekkerst zitten. Rokken en broeken doe ik niet aan, dat zit niet zo lekker. Behalve korte broeken in de zomer, voor op het strand of een hete zomerdag. En dan van die modellen met elastiek bij de buik, dan kan ik het wel verdragen. ;)

9. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hoeveel durf ik niet te zeggen, valt ook gewoon niet meer te tellen. Het is belachelijk veel. Schat een stuk of 16 lange jeans, + 40 zomer jurkjes, + 40 thsirts,+40 blousejes, + 20 sweaters. En dan nog alle gewone broeken, flare pants, zwarte broeken (stuk of 12), sport kleding, nette jurken, gala jurken, huispakken, joggingpakken, hemdjes, enz enz enz enz.
    Ik moet al bijna 1,5 a 2 jaar lang mijn kast opruimen. Maar zie er zo tegen op dat het er niet van komt steeds. Ik heb van die Ikea pas kasten tot het plafond voor het hele gezin op 1 kamer. Daarvan is 6 meter van mij alleen + nog 1 zo een pax hoekkast (die is voor mijn jassen, sjaaltjes en tassen) en alles puilt echt uit. En dan heb ik op zolder nog 1 wand met planken voor mijn laarzen, pumps, sneakers, slippers, sandalen enz. Denk bij elkaar ook wel tegen de 100 paar. Mijn planning is nu over 2 weken het echt te doen als de kids op school zijn. Volgende week nog van het laatste zomer zonnetje genieten en dan moet ik er echt aan geloven.

Edit. Ondanks dat ik moet ruimen past alles wel nog. Alles wat te groot was heb ik in de afgelopen jaren wel weg gedaan. Ik heb het meeste moeite met het wegdoen van bh's. Heb er een stuk of 50. En draag daarvan misschien 10 stuks die het lekkerste zitten. En de rest ligt allemaal nog in de kast voor stel dat ik net een keer die kleur nodig heb.

Loveischocola vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.632
    8.365
    113
    Vrouw
    Ik heb een pax vol met kleding die nu niet goed zit. Letterlijk geen cm3 onbenut terwijl het gevouwen is. Verder plus minus:
    14 paar schoenen
    8 jassen
    25 lange broeken
    20 jurken
    16 tunieken
    14 vesten
    15 shirts
    10 pyjamas
    3 badpakken
    4 cobairs
    1 blouse

Maar ik 'woon' voornamelijk in mijn favoriete kleding die ik in een paar verschillende kleuren heb. Morgen komen wat tunieken binnen. Hopelijk worden dat mijn nieuwe favorieten.

11. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Voor het najaar en de winter echt weinig.
    Ik heb vorig jaar in mijn zwangerschap bijna al mijn kleding weggedaan en begin opnieuw.

2 spijkerbroeken
    1 studio anneloes broek (travel stof broek)
    1 flare
    3 t-shirts
    3 truien
    2 blouses
    2 blazers
    2 jurkjes

pippa26 vindt dit leuk.
  12. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    2 jeans
    2 nette broeken
    2 jurken
    2 rokken
    5 t shirts
    5 longsleeves
    4 blouses
    2 blazers
    2 vesten
    2 dikke truien
    1 paar pumps
    1 paar laarzen
    1 paar sneakers
    1 paar lage schoenen

Vind het lastig geld aan mezelf uit te geven maar heb afgelopen weken 2 paar schoenen een broek een blouse en 2 shirts gekocht dus ben lekker bezig

tuc vindt dit leuk.
  13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Teveel, maar ook veel dat ik niet meer leuk genoeg vindt. Moet eigenlijk weer even gaan uit zoeken .

Broeken altijd te weinig......lastig en irritant kopen

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  14. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.824
    9.335
    113
    Gelderland
    Ik ben even gaan tellen toen ik me om moest kleden.

Puur alleen bovenkleding excl jassen, schoenen, zwemkleding kom ik op 85 stuks. Excl alles wat in de was zit en 2 opbergbakken. In die bakken zitten wat echte winter truien en kleding die niet mooi meer past of niet meer draag.

In het verleden heb ik vaak opgeruimd maar van sommige dingen toch wel spijt dat ik ze weg heb gedaan. Nu heb ik dus besloten alleen nog spullen weg te doen als er een vlek in zit, een gat of als de stof lelijk geworden is.

Zonnestralen vindt dit leuk.
  15. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Actief draag ik:
    3 spijkerbroeken
    1 7/8 broek
    4 jeggings of treggings of hoe dat heet
    5 shirts
    3 t-shirts
    2 vesten
    1 colbertje
    2 truien
    1 jurkje
    3 paar schoenen

Wat ik werkelijk heb:
    4 spijkerbroeken
    2 7/8 broeken
    4 jeggings of treggings
    10 shirts
    4 t-shirts
    4 vesten
    2 colbertjes
    4 truien
    4 jurken
    9 paar schoenen

16. Maslov

Maslov Fanatiek lid

11 apr 2019
    1.226
    3.471
    113
    4 truien
    8 jurken
    3 blouses
    4 vesten
    6 shirts
    4 broeken
    +- 10 leggings

Bescheiden he... Maar ik heb deze hoeveelheid kleding in elke maat van 38 t/m 50 omdat ik zo vaak aankom en afval. Dus al met al heb ik nog steeds heel veel. De kleding die ik niet draag staat per 2 maten gesorteerd op zolder.

17. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    3 broeken
    5 Tshirts
    3 vesten

Dat was het wel zon beetje, wel wat meer comfi kleding voor in huis maar niet geschikt voor buitens huis.

18. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Heel weinig, wil eerst 15 a 20 kilo kwijt, maar dat wil ik al 3 jaar :rolleyes:.
    2 spijkerbroeken.
    2 witte blouses.
    2 truien.
    2 jurken.

19. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Bij mij helpt het met uitzoeken om alles wat ik weg wil doen in plastic bakken op zolder te zetten. Als ik daarna 1 of 2 jaar er niet naar inkijk en het ook niet uit de plastic bakken haal dan mag het weg. Wil niet zeggen dat ik geen spijt heb af en toe. Gisteren zag ik een foto met een zomer jurkje van 6 jaar geleden en dacht ik oh wat zonde dat ik die heb weg gedaan.

20. Musti1234

Musti1234 Actief lid

10 okt 2018
    334
    166
    43
    Nooit geteld maar kast puilt uit. Heb alles ook in verschillende stijlen.
    Heb talloze blazers/nette vesten maar ook lekkere casual vesten en shirts. Schoenen ook teveel. Van sneakers tot netste schoenen maar ook bijvoorbeeld leuke boots/slippers/sandalen/nette platte schoenen etc etc. Mijn stijl kan iedere dag anders zijn.

Ik koop iedere maand nieuwe kleding... :rolleyes: kan het niet laten

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina