Hoeveel kleding hebben jullie?

Discussion in 'De lounge' started by tuc, Sep 11, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Klopt! Rokken/jurken niet mijn ding, en een korte broek wil ik eerst wat voor afvallen voordat ik daar weer in gezien wil worden, haha.

GossipGirlxoxo likes this.
  2. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Ik draag truien en shirts max 2 dagen. Broeken kan ik gerust 3 dagen aan.
    Mijn studenten kwijlen niet en vegen hun snotneus ook niet aan mij af. Sterker nog, nu mogen ze dan niet eens naar school.
    Ik draag in de winter inderdaad bijna alleen broeken. Ik heb trouwens 1 jurk die ik in de winter kan dragen, maar nooit als ik praktijkles geef, want dan mag het niet. En dat is hooguit 1 werkdag dat het dan wel zou kunnen. In de weekenden draag ik dan ook broeken, want tja dat ben ik gewend. Jurken staan mij ook niet zo goed. Ben vaak te kort of te breed voor de jurk.

tuc likes this.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Heb je dan echt de hele zomer, ook met die hele hete dagen, altijd een lange broek aan gehad? Ook in je eigen tuin bijvoorbeeld?

4. GossipGirlxoxo

Door dit topic ga ik volgende week echt mijn kleding kast aanpakken. Ik ga de aantallen die naar de kledingbank gaan tellen om hier te posten. Mijn doel is om zeker meer dan de helft van elk item weg te doen. Wil het liefst van alle items (op schoenen na) max. 10 stuks overhouden. Toevallig heb ik vandaag mijn bak met zwemkleding gepakt omdat het zo warm was en dacht tel het meteen voor dit topic. Ik heb 28 bikini's en 4 badpakken. Dit moet van mezelf terug naar 8 bikini's en wil mijn badpakken houden want die heb ik pas dit jaar aangeschaft.

Butchke and Zonnestralen like this.
  5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,628
    8,365
    113
    Female
    Wissel je dat dan ook allemaal af? Ik bedoel als het gebruikt wordt dan is het een ander verhaal dan kleding wat maar ligt te vergaan.

6. GossipGirlxoxo

Er ligt zeker een deel kleding tussen dat ligt te vergaan. Hoeveel dat is dat weet ik niet precies. Zoals de bikini's die heb ik afgelopen 2 jaar wel allemaal gedragen maar dan nog wil ik er max. 8 overhouden. In nam voorheen bijv. Op vakantie voor elke dag een andere bikini mee voor 3 weken lang. Droeg geen 1 dag dezelfde. (En dat geld dan ook weer voor de bijpassende kaftan er overheen). Nu heb ik de max. Van 8 in mijn hoofd zodat ik elke dag vd week dan een andere kan dragen als ik wil. Dat is ruim dan voldoende. Minder zou zelfs goed kunnen maar die stap is te groot en vind ik zonde omdat het allemaal nog mooi is en het ook te duur was om nu zoveel weg te geven.
    Het probleem met het ruimen van mijn kleding is dat ik in veel stukken niet gewoon een kledingstuk zie maar dat ik een shirt zie met een verhaal er achter, "dit droeg ik die ene dag waar ik zulke leuke herinneringen aan heb". En ondanks dat ik dat shirt niet leuk meer vind of dat deze verrassen is heb ik moeite met afstand doen.

7. Roodborstj

Roodborstj Actief lid

May 17, 2020
    274
    265
    63
    Female
    Heel veel. Alleen ik pas bijna nergens meer in :rolleyes:. Mijn kast ligt vol met kleding in maat M...ik ben L/XL nodig :|. Kortom de hoogste tijd dat er weer wat va af gaat.

8. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

May 28, 2018
    1,623
    1,757
    113
    Female
    Dit is dus onze kleding kast, die van mijn man en mij samen :|:D

Attached Files:

MinnieMouse94 likes this.
  9. marina kl

marina kl Bekend lid

Jun 21, 2015
    649
    344
    63
    Echt???? Mega knap!

10. marina kl

marina kl Bekend lid

Jun 21, 2015
    649
    344
    63
    Ik dacht dat ik zo'n type ben met kast vol en niets om aan te trekken, maar als ik sommige dames hoor dan valt het hier reuze mee haha. Zal gelijk aan mijn man melden als ik weer een bestelling plaats :p

We hadden "vroegah" een 4-deurs kast met helft hang gedeelte en helft planken met eronder lades. De hang gedeelte was van mijn man zijn overhemden en ik had daar paar jurkjes hangen. Nu hebben we al een tijdje een ander huis met grote inbouw kast, zeg gerust 2x zo groot. Mijn man en ik hebben ieder eigen hang gedeelte en daarbij heel veel lades en geen planken meer.
    Mijn hang gedeelte begon vrij leeg, dat staat natuurlijk niet :oops: dus de afgelopen jaren heb ik het goed gevuld. Toch vind ik het soms lastig om te combineren of passend bij het weer te krijgen.

Het lijkt me leuk om een goed kleur of style advies te krijgen. Tips?

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Ik heb echt te veel kleding, veel te veel. Ik heb een vier deurs kledingkast, een deel in het hanggedeelte bij mijn man, een sokken/ondergoed kastje en dan nog een verhuisdoos winter/zomer welke ik afwissel met wat er in de kast ligt.

Nu ligt het bij mij heel erg aan hoe ik me voel, hoe ik me kleed. Ben ik wat onzeker, ga ik op safe. Ben ik wat zekerder van mezelf/de situatie, dan trek ik een leuke jurk uit de kast.

Als ik eerlijk ben heb ik verhoudingsgewijs belachelijk veel jurken.
    Laatst met een vriendin over gehad en ik heb dus 32 jurken. Maar wij wonen buitenaf en ik ben dus veel in de tuin en zo bezig en dan trek ik geen jurk aan. Dus eigenlijk heel stom dat ik er zoveel heb.

Mijn man krijgt al zijn kleren en werkleren makkelijk in een driedeurs kast.

12. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

May 28, 2018
    1,623
    1,757
    113
    Female
    Ja echt haha. En dan zitten er zelf de zomer en winter spullen in:|:roflmao:.

marina kl likes this.

Share This Page