Ik ben ook eens benieuwd. foto van jelina's kast in mijn album. Hier liggen echter niet de maillots pyama's rompers ed in.
ik koop bijna alle kleding van tamer bij de h&m, de pyamas en het ondergoed bij de hema... tamer heeft 1 paar witte sportschoenen 1 winterjas 1 spijkerjack verder heeft tamer genoeg kleding om niet mi te grijpen. tamer heeft kleding voor in huis, ekkere jogginsbroeken en thirts met lange mouwe, nette kleding en kleding om lekker te spelen of naar de kinderboerderij te gaan.. ik koop eigenlijk ook maar weining een maar groter..ik koop nu alleen kleding die hij nu moet dragen en als er een aanbieding is van kleding dan koop ik wel een maar groter, als bijv. de zomerkleding in de aanbieding is dan koop ik het voor volgend jaar en met de winterkleding koop ik het ook voor volgend jaar en dan een maat groter... tamer krijgt ook maar weining kleding kado...en als hij het krijgt dan is het meestal niet van de h&m en die draagt tamer dan alleen thuis..
Anders ik wel maar ik kan me voorstellen dat je er gek vcan wordt. Is het geen optie om het opzij te leggen zodat je zelf ook wat kunt kopen?
Zou wel kunnen ja. Maar ze heeft toch best vaak hetzelfde aan omdat het haar gewoon super staat. En daar staat dan tegenover dat er ook kleren ongedragen de rommelmarkt dozen in belanden.
Ja en nee. De dingen die ik nu opnoemde zijn de dingen die hem nu passen. Ondertussen geeft ze ons kleding een maat groter. Het probleem is alleen dat het waarschijnlijk winter is als hij die aankan en ze dus zomerkleding geeft. Kijk bij een tshirt kun je er nog iets met lange mouwen onder doen (dat doe ik dus al voor het derde jaar en ben het eigenlijk wel zat) Het laaste cadeau bestond uit een tshirt maatje 86 (wat hem dus niet meer past maar zij vond het er best groot uitzien) een korte broek maatje 116 (hij zit nu dus in 92 qua broeken en 98 voor bovenkleding) en een tshirt maatje 104. Dat leg ik dus allemaal wel appart maar er bestaat dus een grote kans dat hij net buiten het seizoen in de kleding past. En ja het klinkt leuk zo'n vrijgevige oma, maar dat blijkt het dus niet te zijn. Net als een oma die nooit wat geeft ook niet zo leuk blijkt te zijn. Groetjes Anita
Jeetje wat veel schoenen.Past ze die allemaal? Wat zal dat een geld kostenb, ik vind 1 paar al een rip uit mijn lijf
phoe zoveel kleding sweetangel, nou aj zolang je het kan veroorloven waarom niet mijn zoon draagt bijna alles van mexx, esprit en pointer baby, als ik zoveel kleding voor hem zou kopen zouden we failliet gaan