hoeveel kleding heeft jouw peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    whahaahah ik voel me helemaal goed, kan gerust nog gaan shoppen want zoveel kleding heeft Kylian dus niet :)

Dacht dat hij al veel schoenen had 3 paar die hij nu past en 3 paar in de volgende maat, maar als ik dan die doos van Iman zie dan valt het reuze mee. ;)

Zal deze week ook eens even een foto van zijn kast maken (maar eerst even wassen zodat alles er ook in ligt, das dan wel zo eerlijk)

Groetjes Anita

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    In mijn album staan ook 2 foto's.
    Het achterste gebruik ik niet dat is hem nog te groot.
    Rechts boven truien onder broeken.
    Links van de kast pyam's en beddengoed.
    In de la rompers en sokken.

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :) Denk dat ze net zoveel kleren heeft als mijn drie kinderen samen.

4. Als ik in de winkel loop en ik zie iets wat ik leuk vind, dan koop ik het , ook al heeft ze het niet nodig.

De kleinste meid heeft ook een klerenkast waar je u tegen zegt, maar bijna drie kwart is gekregen.

Maar dat is bijna allemaal zomer spul.
    Dus nu moet ik voor de herfst en winter wel inkopen gaan doen.

Maar ik heb nog heel veel kleren van mijn oudste dochter bewaard.
    Dus daar kan ik straks ook weer een hoop van gebruiken, dat is allemaal spul van esprit en ragazzi, en mexx.

Ik heb hier ook 4 winterjassen, en ik heb gisteren weer een nieuwe er bij gekregen :)

Echt ik sta wel eens voor de kast dan denk ik mijn hemel;, wat trek ik Nina vandaag weer eens aan.
    Ik kan gewoon niet kiezen zoveel is het.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :) Nou ze zal niet in haar bloodje hoeven lopen! En die schoenen zeg , groeien haar voeten niet hard dan? Mijn dochtertje heeft twee keer gehad dat ik halverwege het seizoen nieuwe kon gaan halen omdat ze klem zat. Bij mijn zoontje nooit last van gehad, maar die groei niet hard. Is ruim 6 jaar en maat 29 en mijn dochter van 4 heeft 28. Dus leeft op grote voet. :)

6. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij hebben een ENORME berg kleren voor onze dochter, maar bijna alles is gekregen van vriendinnen/familie. Ik ben blij dat we weer een meiske krijgen want nu kunnen we al die kleren nog een keer gebruiken!

7. das inderdaad reuze handig :D ;)

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik krijg ook veel kleren, en niet alles is merk he... Ik koop evengoed bij Zeeman, Wibra, Hema, enz... Ook in Duitsland hier vlak over de grens ligt een hele goedkope kledingwinkel.

Verder; haar voeten groeien heeeeel langzaam, ze zit sinds kort in 23. De zwarte laarsjes die je op de foto ziet kostte bv 20 euro bij de schoenenreus, dat vind ik niet heel veel voor schoenen.

9. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hier heeft Elyesa 3 paar schoen waarvan 1 voor buiten, 1paar sport schoenen en 1 paar geklede schoentjes, een stuk of 20 onderbroeken en hemdjes, 10 broeken en een stuk of 20 bloezen en tshirts.
    vind het meer dan genoeg zo hij heeft ook nog een boel trainingspakken en die zijn ook niet goedkoop.
    de broeken mochten wat meer zijn maar mama koopt zo graag shirtjes :)

10. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Inderdaad niet duur en je heb het geluk dat ze alles past zo te zien. Mijn dochter heeft hele smalle voeten dus dat is altijd vele paren passen voor dat er eentje goed zit. En dat zijn dan meestal de duurdere. :(
    Mijn schoonzus was in Duitsland ook al zo goed geslaagd, had twee winterjassen gekocht voor 13 euro per jas nieuw. Jammer dat ik te ver weg woon maar misschien gaan we een weekje naar Duitsland in de herfstvakantie. Kan ik ook eens in Duitsland shoppen. :D

11. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Vertel! Waar?

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Hier gisteren weer 2 setjes gekocht en zo vullen we langzamerhand ook de wintergarderobe verder aan ;) Komend weekend gaan we weer naar mijn ouders en daar is een leuke goedkope winkel in het dorp waar ze vaak leuke, hippe dingen verkopen voor weinig geld. Ik vind merken vaak echt TE duur maar ga me daar in de uitverkoop vaak aan te buiten :)
    Oja, de schoenentic heeft ze van haar mama: 1 paar "basketbalschoenen" met glitters in het roze, 1 paar witte puma's, roze crocs, bruine laarsjes en grijze laarsjes. En ze kan haar zomerschoenen ook nog aan....

13. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

In Sittard over de grens. Weet je waar de DM ligt daar? Daarnaast ligt de KIK. Soms hebben ze superveel, soms helemaal niets leuks.
    Maar daar koop ik de leukste spijkerbroekjes voor Iman, 6 euro of zo per stuk :confused:

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Op zich gaat dat wel ja, maar als je zo'n 20 paar x 20 euro doet? :confused:

15. Ik heb voor mijn oudste dochter ieder winterseizoen een paar laarzen gekocht , meestal van het merk Freaks, zijn zo ongeveer rond de 90 euro, maar ze doet er dan ook het hele winterseizoen mee.
    Dan nog een paar makkelijke schoenen erbij.
    En dan vind ik het wel goed eigenlijk....

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Kijk hier is al enig verschil, ik koop dus de kinderschoenen niet bij schoenereus of scapino, maar bij een echte merk schoenenzaak.
    Voor een nieuw paar 59.95 ongeveer, maar ik koop vaak in de opruiming voor 39.95.
    Maar dan heb ik nog steeds 1 paar schoenen ;)
    Ik denk ook wel dat meisjes schoenen duurder zijn, neem nou die leuke herfstlaarsjes ik zal eens kijken maar ik denk dat dat toch zekers tegen de 80 eurie gaat zitten :confused:

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
  18. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ah daar ben ik idd al eens geweest, maar toen was Jelina nog een Baby en hadden ze voor haar niet veel bijzonders. Wordt het toch eens tijd dat ik weer eens ga kijken.

19. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Wij proberen op schoenen indardaad niet te beknibbelen. Deze week waren we zelfs een recordbedrag van 85 euro kwijt... Echt niet te geloven. Maar we willen wel echt goede schoenen hebben voor haar. Over het algemeen zijn ze wel iets goedkoper, maar niet zo veel.
    Ze heeft dan ook 1 echt paar schoenen. (en dan nog regenlaarsjes en nep-crocjes voor binnen)

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Zo ik heb foto's van Kylian's kledingkast in mijn album gezet (kijk en huiver :) )

Groetjes Anita

Deel Deze Pagina