hoeveel kleding heeft jouw peuter?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jalea, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetj pluk....maar goed datk omt ook een beetje door je schoonmoeder

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Pluk ik denk dat de kleren die je zelf hebt gekocht niet eens op de helft uit komen, en dan valt het best mee ;)

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Nou ik zal de foto er even bijpakken en vertellen wat wij hebben gekocht.

Op de foto van de gehele kast.

1e stapeltje (meest linkse) allemaal gekregen
    2de stapeltje het bovenste paarse truitje zelf gekocht rest gekregen
    3de stapeltje (tshirts) het gifgroene shirtje ertussen zelf gekocht
    4de stapeltje de bovenste 2 spijkerbroeken zelf gekocht
    5de stapeltje gekregen

Hangend grijsgeblokte overhemd (daarnaast hangt nog een overhemd maar niet zichtbaar op de foto) en de blauw/zwart gestreepte trui, het rode overhemd en het colbert ernaast zelf gekocht.

Foto van zomerkleding 1 bruin singlet gekocht de rest gekregen.

Foto kleding achter in de kast, de 2 truien met piraten opdruk zelf gekocht.

En dat is het ben bang dat ik dan nog niet eens de helft van de kast vul mensi :)

Groetjes Anita

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik bedoel maar ;)

5. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hahaa.... oh Pluk, ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt.

Als ik zie wat iedereen heeft, dan moet ik maar eens gaan shoppen voor mijn dochtertje... haha.

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Nou als je hulp nodig hebt, je zegt het maar hoor :) ;)

Groetjes anita

7. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    mijn dochter is bijna 17 maanden en ik heb net 4 vuilniszakken kleding wegedaan ,gegeven aan mijn vriendin en nog zit haar hang kast en laden kast stamp vol mijn man zeft dat ik verslaafd ben ik zeg het is een meisje en die heeft gewoon veel nodig vorige week heb ik uggs schoenen voor haar gekocht en ik vind ze echt geweldig hihi zie mijn album groetjes

8. sofaan

sofaan Actief lid

11 dec 2006
    300
    0
    0
    nu even niets
    noordholland
    ow en die uggs waren 139.95 maar ik doe er heel lang mee volgend jaar winter kan ze het ook nog aan en zoals sweetangels al zij je kan al je merk kleding door verkopen of aan iemand geven waar je echt om geeft groetjes

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Wauw Kylian is hier echt met 2 hooguit 3 maanden toch echt uit zijn schoenen gegroeid hoor, vorig jaar liep hij nog in maatje 20 nu een jaar later is dat dus maat 24
    Ook al heeft hij best duren schoenen ik denk niet dat hij die volgend jaar nog past.

Groetjes Anita

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wauw, ja schoenen die kan Iman ook echt niet nog een jaar aan... Haar voeten groeien niet heel snel, maar idd na een paar maanden is het wel een maatje groter.

Merkkleding zoals van Vingino verkoopt super op Marktplaats :)

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Ik koop eigenlijk alleen kleding als het in de aanbieding is (tenminste dat wat ik koop ;) )

Zoals die 2 overhemden van espri en de trui van hilfinger ;) , die waren met 75% korting dus was ik nu maar 35 euro kwijt voor die 3 dingen en had dus 90 euro uitgespaard :)

Moet wel zeggen dat nu hij niet zo hard meer groeit ik wel bereid ben wat meer voor de kleding uit te geven want over het algemeen blijft het duurdere spul wel langer goed.

Groetjes Anita

12. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Hahaa! Ga je me je schoonmoeder uitlenen dan? :) :)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Ja en dan ook nog eens gratis en voor niets ;) ;) , betaal zelfs het treinkaartje naar jullie toe (whahahaha misschien koop ik wel een enkeltje :) :) ).

Groetjes anita

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mijn zoontje is nu 17 maanden, en de hele harde groei is eruit, heb ik het idee.
    Ik ben klaar met zijn wintergarderobe ( onder voorbehoud ;) ) en koop nu eigenlijk alleen op maat/seisoen, maat 92.

Ik heb het volgende in de kast:
    -8 paar sokjes
    -10 rompers
    - 2 joggingpakjes
    - 3 spijkerbroeken
    - 2 ribbroeken
    - 3 gewone broeken
    - 7 longsleeves
    - 5 blousjes
    - 5 truien
    - 1 paar schoenen
    - 1 herfst/regenjas
    - 1 winterjas

Volgens mij is dit niet heel overdreven? Ik heb eigenlijk geen vergelijkingmateriaal. Ik koop alles nieuw, en krijg, op een enkele keer na, niets.Ik koop sinds deze maat ook duurdere merken, simpelweg omdat hij er nu langer meedoet ( uigezonderd sokken,rompers e.d.), en omdat de kwaliteit echt stukken beter is. Ik kan bijv. bij de Hema gewoon niet slagen voor een jongen, voor een meisje is het misschien anders.

En NU koop ik niets meer ;) Misschien nog iets voor de kerst....

15. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    hier vordert het inmiddels ook al leuk, heb er nog maar een en ander bijgekocht omdat meneer nu ook regelmatig 2 of zelfs 3 shirts op een dag gebruikt. even zelf een broodje eten, slab om, maar toch nog heerlijk onder de pindakaas enzo ;)

Deel Deze Pagina