Merk dat ik een beetje doordraai haha en maar aan het kopen blijf. Hoeveel longsleeves broeken en schoenen hebben jullie voor de kleine in de kast? Ik was dagelijks maar heb vaak na een paar keer dragen dat ik op iets uitgekeken ben.
Welke leeftijd? Mijn zoontje is 1.5, en heb 1 paar schoenen voor hem. Ik zal wel een longsleeve of 10 hebben en een broek of 7. Ik was wel niet dagelijks, paar keer per week voor hem en ik was zijn kleding apart.
3 paar schoenen, 3 jassen, stuk of 8 broeken, 8 jurkjes, paar rokjes, stuk of 12 longsleeves, 3 truien, paar vestjes. Paar giletjes, en dan nog 3 hele nette jurkjes voor een feestje enzo. Hou wel van beetje afwisseling. Voor normale dagen geen hele dure merken, wil dat ze vies mag worden of een gat mag vallen
Mijn dochter van 16 maanden heeft 3 paar goede schoenen. En dan nog een paar, paar goedkopere voor erbij. En qua kleding kan ik haar makkelijk een maand kleden (maat 74) zonder te wassen . Toevallig van de week de kast op geruimd en bleek alleen in deze maat al meer dan 50 rompers te hebben dus ben er maar eens weg gaan geven. Ze heeft 5 winterjassen zo'n 10 mutsen en 5 sjaals.. Dus ook aardig doorgedraaid hehe.. Maar ik vind zoveel leuk en het staat haar zo leuk allemaal . Vooral mijn schoonmoeder koopt ook graag mee. Ik was zo'n 3/4 keer per week en vind het ook niet leuk als ze altijd hetzelfde aan heeft. Ik zou zeggen als het kan en je het leuk vind.. Gewoon doen !
Wauw, wat veel kleertjes hebben jullie kindjes! Hier 1 paar schoenen, 2 jassen, 4 broekjes + 3 rokjes met bijpassend truitje/shirtje, 2 jurkjes en nog een bontgiletje.
Mijn kasten puilen uit Maar ze heeft maar 2 paar schoenen (Shoesme & UGG), maar ze loopt sinds vorige week vrijdag. 2 jassen en heeeeel veel kleding. Omdat ze nu ineens van maat 92 is teruggegaan naar 80 heb ik nòg meer kleding.
Per maat heb ik hier 4 a 5 goede dure schoenen in diverse modellen. Per maar kleding heb ik pff veel.. Vooral eerste maten (tot 80) omdat ik koopte wat ik leuk vond maar achteraf zaten toch bepaalde merkdn leuker. Ik koop altid seizoen vooruit met kortingen merk kleding. Nu weet ik 4 a 5 merken wat leuk is en koop die alleen. Rompers heb ik petit bateau elke maat gehad 10 korte mouw, 5 lange mouw. Zo was altijd genoeg. Ik vind nu qua kleren nodig wat ze draagt maar kan zeker 3x zo minder) : 2 a 3 dieverse winterjassen en serje muts/sjaal. 2 borgvesten, 1 zomerjas, 1 bodywarmer, 3 sport joggingsbroek, stuk of 10 diverse leggings, 5 maillots, 10 longsleeves, 10 shirts korte mouw, 5 vestjes, 10 jurkjes divers, 7 rokjes, 4 jeans, 5 pyjamas Ik was 1x per week of minder en ze draagt elke dag soms 2x per dag andere kleding. Rompers doe ik elke dag en nacht nieuwe dus gebruik veel. Pyjama ook elke nacht nieuw. Als jas vies ik doe ik dat was en trek de andere
1 paar schoenen, 10 broeken (heb meer omdat ik van grote zus heb bewaard en wat bijgekocht heb) 4 jurkjes, 6 leggings. 2 winterjassen 1 wat dunnere. Rompers 6x lange mouw (hergebruikt) korte mouw stuk of 8. Shirts 10 denk ik ook bijgekocht.
Hahaha nou je kan mij officieel shopaholic noemen als het aan komt op kleding voor de kids heur Nummer 1 is ruim 4, en nummer 2 moet nog geboren worden. DL heeft een inbouwkast en dan nog een kast(je) met daarin enkel haar jurken en schoenen. Nu is het niet zo dat ik iedere week aan het kleren kopen ben, maar vorig jaar droeg ze 98/104 en dat zat wat ruimer, nu draagt ze 98/104 en zit het netjes, ze is van 97 cm naar 101 cm gegaan dus tsja...het is een verzameling van een jaar lang geworden. Ik heb dus iedere kinderbijslag niets nodig, maar laten we eerlijk zijn, een keer kinderbijslag op haar rekening storten is leuk...tweede keer kan ook nog wel, maar de vierde keer wil je toch echt wel weer eens wat nieuws in die kast zien! Al haar kleding word zacht gewassen, ze is geen knoeier of "vieze" speler, de kleren worden opgehangen, gaan nooit de droger in, en ze heeft meer dan genoeg. Kortom dan gooi je dus ook nooit iets weg, ze draagt niets af, we geven het altijd door als zij er klaar mee is en dan word het afgedragen door het volgende kindje. Voor de jongen op komst tsja....ik heb serieus bakken vol met kleren, van maat 50 t/m 86. Deels gekocht voor de geboorte, maar ook veel gekregen vanuit de omgeving (de rest heeft allemaal jongens, en deze zijn allemaal al eerder begonnen, dus iedereen geeft de nette kleren door aan ons) Ik kan bij beide serieus niet eens tellen hoeveel kleren ze hebben...en de jongste, die nog niet geboren is, heeft dus al 4 paar schoentjes. Maar 1 groot pluspunt, als beide kids uit de kleren groeien kunnen we een heleboel kids blij maken met hun kleren
E. Heeft erg veel.. altijd 2 jassen (zomer en winter) 4 paar schoenen (swinters; uggs, 2x laarzen en sneeuwschoenen zomers: 2x ballerina's, slippers, sandaaltjes) Qua kleding verschilt het..
Dl zit nu in maat 86. Ik vind het zonde om alles nieuw te kopen dus veel gekregen en via marktplaats. Rompers koop ik wel altijd nieuw. Ik heb in maat 92 ook al het een en ander liggen meer geen idee wat allemaal. Dl heeft 3 jassen (zomer, winter, tussenjas), 4 romper lange mouw, 10 romper korte mouw, 3 pyama's, 10 broeken, 2 rokjes, 2 jurkjes, 10 longsleeves en 3 vesten. Verder heeft ze 1 paar slofjes waar de gaten nu inkomen en die te klein worden. Komende week op zoek naar nieuwe slofjes en ook maar naar schoenen
Ik had vooruit gekocht.. en toen bleek mijn zoontje niet zo snel te groeien hihi dus ik best wel wat liggen nog. Een aantal truien die ik voor het winterseizoen had gekocht zitten hem eigenlijk nog te ruim, maar ik trek ze hem toch aan. Met de mouwen omgerold valt het nog wel mee.. al is 1 trui ook qua lengte echt te groot. Hij heeft 1 winterjas.. Nou ja, hij heeft er 2 maar 1tje past, de andere is te groot en daar hangt het kaartje dus nog aan. Wellicht dat ik die kan doorverkopen als het echte koude weer eind deze maand ophoudt (zo niet, dan krijgt hij hem alsnog aan). 1 paar schoenen - van Jochies. Ik heb nog een paar Jochies klaar staan in een maat groter. Ik ben net eens gaan tellen wat ik verder heb.. 20 truitjes (lange mouw), 3 korte mouw, 6 broeken, 3 vesten, 2 pyjama's.
Pff 2 paar winterjassen,denk wel 15/20 broeken in zijn maat nu en ontelbaar veel shirtjes. Ik ben een beetje koopverslaafd ben nu even gestopt met kopen... Kooo vaak losse dingen en maak daar weer combi's van. Heb toen ik zwanger was aantal spijkerbroeken gekocht maar vind dat helemaal niet lekker zitten bij hem dus ja dan haal je maar weer joggingbroekjes erbij..zo blijf je bezig.
O wauw ik sta echt versteld! Wat een hoeveelheden 😳 Hier heeft dochterlief (1jaar) 1 paar schoenen, 1 jas, 5 broeken, 6 jurken (met daarbij leggings en mallots) en genoeg sokken en rompers maar niet overdreven veel, was haar kleren 1 keer per week, dan is er nog zat om aan te trekken, maar als een broek niet vies is geworden krijgt ze hem ook nog een keer aan.
Hier heeft zoonlief (1) een stuk of 5 rompers, 2 winterjassen (beiden gehad anders was het er 1 geweest), 7 broeken, 2 bloesjes en 7 shirts ofzo. Verder heeft hij 1 paar goede schoenen en regenlaarzen maar die had ik nog van mijn dochter. Dochter van 2,5 heeft net zoiets alleen dan i.p.v de bloesjes 2 jurken en 1 rok. Ze heeft 1 paar goede schoenen en 1 paar bontlaarzen. In de zomer krijgen ze een zomerjas en een fleece vest. En ze krijgen dan ook teva's. Dochter past al 3 jaar in dezelfde korte broeken haha dus het wordt weer een goedkope zomer. Moet zeggen dat ik ook wel heel veel krijg, dus ik koop weinig voor ze.
wow wat een hoeveelheden zeg! hier niet zoveel hoor... nu heeft mijn zoon (2.5) 1 winterjas, 2 paar schoenen, 1 paar sneeuw laarzen stuk of 8 broeken stuk of 12 shirts en nog wat reserve spul wat we gekregen hadden maar wat we niet vaak dragen. vind het zonde om zoveel te kopen, geef mn geld liever ergens anders aan uit
Schaam schaam ik heb heel veel kleertjes 3 paar schoenen 3 rokjes 3 vestjes 3 dikke truien 5 longsleeves 3 jurkjes 3broeken 3 joggingbroeken 3piamas Moet wel zeggen dat ik veel 2e hands heb gekregen dus ik koop lang niet alles nieuw. En wat nieuw is is van hema of wibra, heerlijke winkels
Ik vond al dat ik redelijk wat had, maar als ik dat hier lees valt het reuze mee Voor de kleine maten (50/56 - 62/68) had ik niet zo heel erg veel, ze doen er zo kort mee. Nu ze langer in dezelfde maat zit heeft ze wel meer. Totaal denk zo'n 15 á 20 rompers, lange mouw/korte mouw. 5 Shirtjes, 4 vesten, 2 truien, een paar blousjes, 2 leggings, 4 maillots, 1 jas + sjaal + muts en wanten, 1 paar schoenen (ze moet nieuwe hebben en dan krijgt ze meer paren, ze loopt sinds kort) en ik denk een stuk of 7 broeken. Rokjes en jurkjes heb ik eigenlijk niet, wil dit in de toekomst ook gaan kopen maar kon tot nu toe weinig leuks (en betaalbaars) vinden, ben nogal kieskeurig. Qua schoenen vind ik het best moeilijk, ze loopt sinds kort los maar nog niet buiten (willen we wel gaan proberen binnenkort) en ze kruipt ook nog vaak. Wat voor schoenen zou ik dan het beste kunnen kopen? En hoe zit dat qua maten?