Ik heb 1 positie spijkerbroek, 1 jas, 1 positie 3-kwartbroek en 2 positie jurkjes gekocht. Verder draag ik veel eigen kleding nog. Ik draag vaak leggings en lange topjes van de hema en die rekken genoeg mee nu. En ik heb heel veel jurkjes van mezelf die strak bij mijn borsten zitten en dan soepel vallen, dus die kan ik ook gewoon aan. Ik wilde niet teveel uitgeven aan positiekleding, omdat ik hoop weer een beetje tijdig in mijn eigen kleren te passen.
ik heb helemaal geen positiekleding, ik draag leggings (heb er een stuk of 4) en gewoon tshirts(stuk of 5) die strak zitten maar toch helemaal meerekken en lang genoeg zijn voor over een legging... lekker makkelijk en het rekt lekker mee! dan heb ik nog wat grote overgooi vesten enzo die altijd passen..
Ik draag ook nog heel veel van m'n eigen kleding. Het enige wat ik erbij gekocht heb qua positiekleding is: - 2 lange spijkerbroeken - 1 lange broek - 1 driekwart spijkerbroek - 1 korte spijkerbroek - 2 shirtjes
ik heb 2 spijkerbroeken en 1 'nettere' zwarte broek. 2 stuks 3/4 broeken verder draag ik (nog) geen zwangerschaps t-shirts, maar gewone lekker lange shirtjes van de vero moda. Verder nog wat tuniekjes maar dat is ook niet zwangerschap, die draag ik met leggings, zolang m'n buik er nog in past vind ik het prima
1 lange positie spijkerbroek. 1 3/4 positie spijkerbroek (bij minder weer met een legging eronder) 1 korte positie spijkerbroek ( bij minder weer met een legging eronder) Daarnaast heb ik 4 leggings die ik gewoon door draag, bij de hema en h&m hebben ze van die basic stretch rokjes en daar heb ik er ook 3 van. Die doe ik dan over mn legging en dan een top of tuniekje dat ik al had erop. Nu scheelt het dat mijn kleding over het algemaan als stretch is
Mijn vriendin heeft een eigen kleding winkel met allemaal basis kleding , dus heb veel lange tank tops en jurkjes en dan met leggings van de h&m , verder heb ik wel broeken maar groei er elke je keer naar 2 weken uit den de kleine vind het niet leuk als ik een broek draag dan gaat hij tegen de rand schoppen!!!,
Ik heb het volgende: - 1 x spijkerbroek (past nu niet meer, maar droeg ik al heel vroeg in de zwangerschap) - 1 x zwarte chino - 1 x harembroek - 1 x 3/4 spijkerbroek - 1 x witte spijkerbroek - 1 x witte linnen capri van Prenatal (5 euro in de opruiming ) - 1 x spijkerrokje - 1 x jurkje / tuniekje - 3 x legging - 2 x tanktop - 2 x hemdje Hema - 6 x shirt korte mouw - 2 x shirt lange mouw - 3 x onderbroek - 3 x bh - 4 x buikband Dit is allemaal positiemode. Verder heb ik nog kleding in m'n kast die me 2 maten te groot was (ben voor zwangerschap 17 kg. afgevallen) en daar draag ik ook nog shirts van. Ik heb trouwens veel positiemode afgeprijsd gekocht. Scheelt veel!
heb 3zwangerschaps-jeansen gekocht en 4shirtjes die k nadien kan gebruiken voor borstvoeding te geven ben 14kg kwijt dus draag gewoon mn kleding van voor de zwangerschap door
Even denken.... Aan positiekleding heb ik het volgende: 5 broeken 3 jurken 1 rok 6 shirts 4 voedings bh's 5 voedingstops 4 panty's En verder draag ik nog veel kleding die ik al had.
maar met jurkjes die jullie zelf al hadden, ik heb er ook een paar, maar das over een paar weken geen zicht meer, dan moet die met mn buik zo ver meerekken dat hij niet meer over mn billen komt en het model gewoon niet meer mooi is.
Die draag ik dus als shirts als ik een grotere buik krijg. Ik kan me nog herinneren dat ik een heel schattig wit jurkje had van H&M tijdens mijn dochters zwangerschap. En die droeg ik met 36 weken gewoon als hemt. haha
ik heb het volgende gekocht aan positiekleding: -1 jurkje -2 spijkerboeken -1 fel blauwe broek -1 zwarte broek -1 basic zwart shirtje -1 "leuk" shirtje -2 buikbanden -1 jumpsuit -2 leggings (zwarte en een witte) -2 3/4 broeken Verder draag ik nog veel lange shirtjes, rekbare jurkjes en jasjes van voor de zwangerschap.
wat ik bedoel zijn echt jurkjes met een ceintuur enz erin dat kan echt niet als hemd, het hele model is dan niet meer te zien.
Van mijn jongste heb ik enkel het volgende aan positiekleding liggen, en koop pas bij als het nodig is. - 2x positie jeans - 1x cargo broek (nog nieuw met de kaartjes eraan) - 1x linnen broek (nog nieuw met de kaartjes eraan) - 1x buikband Voor de rest paste ik al mijn eigen kleding nog tot het einde, inclusief broeken dus vond het zonde meer te kopen. Heb veel tuniekjes, jurkjes en rokjes aangehad en vond dat ook prettiger zitten als de broeken, maar dat is heel persoonlijk denk ik.
- 3 jeans (positie) - hemdje (positie) Verder draag ik nog een gewone joggingbroek en heb ik genoeg bovenkleding die ik pas. Heel weinig gekocht dus.