Vrijdag 1 en zaterdag 2 september is er een stuntverkoop in de Baby factory outlet (van de BabySuperstores). Ze verkopen dan allerlei artikelen met krasjes, deukjes en uitlopende modellen. Bijvoorbeeld: ledikant en commode van 999,- voor 125,- Quinny combi van 999,- voor 299,- Koelstra combi van 799,- voor 199,- boxen vanaf 34,- voetenzakken vanaf 2,50 matrassen vanaf 20,- kinderstoelen vanaf 19,- etc etc Heb helaas zelf alles al aangeschaft maar voor degenen die nog niet zo ver zijn is dit misschien wel de moeite waard!
Is dat van de Van Asten Superstore die in Tilburg zit? Wij hebben nog een box nodig namelijk, en een matras! Vanaf welke leeftijd gebruik je eigenlijk een kinderstoel?
Het krantje wat ik heb gekregen is van het filiaal in Sliedrecht (Marisstraat 21). Weet dus niet of Tilburg dit ook heeft. Kinderstoel gebruik je pas als ze goed rechtop kunnen zitten (volgens mij tussen de 6 en 9 maanden)
Sliedrecht is ook te doen voor mij, volgens mij ook een minuut of 20 rijden. Wat is de postcode van Sliedrecht? Dan kan ik op hun site de gegevens van dat filiaal bekijken
Babykoopjeshal Marisstraat 21 3364 AZ Sliedrecht Komende van de A15 neem je afslag Wijngaarden. Via de Parallelweg 4e straat rechts.
Kun je ook iets laten bezorgen als je iets koopt? En is het goed te bereiken met het ov? Heb nl geen auto. Oh en is er ook een site met info?
Weet niet of ze uitverkoop reserveren. Met OV is denk ik lastig aangezien ze zo te zien op een industrieterrein zitten. Vind ik ook altijd een probleem! www.babysuperstore.nl Je moet bij postcode alleen wel ff een postcode uit Zuid Holland invullen want anders krijg je de outlet folder niet te zien (dus bijv 2517 ofzo)