Dan houd ik t voor maat 50 op 5 setjes.. als ze een hele kleine baby wordt dan heb je snel nog bijgehaald (mn vriend dan)
Ik denk dat je meer dan genoeg hebt voor misschien wel 2 baby's (hint ) Wij hadden van mt 50/56 echt veel minder. Dat bleek uiteindelijk wel iets meer te mogen zijn, maar goed, dat was zo bijgekocht/gekregen. In mt 62/68 hebben we wel heel veel gekocht en daar bleef hij ook echt lang in hangen. Ik denk dat jullie wel even vooruit kunnen hoor! Maar ik weet als geen ander hoe verleidelijk het is om even iets bij te kopen als je wat leuks zien
Bij mijn oudste had ik bijna geen maatje 50/56 maar hij was een kleintje dus toen na de kraamweek wat bijgekocht, dus bij de 2e zwangerschap had ik wel genoeg maat 50/56 ingeslagen maar dit paste ze niet omdat ze 9 pond was, haar geboortepakje heeft de kraamverzorgster aangetrokken het was net een michelin poppetje... Gelukkig had ze het na een uur vol gepoept toen is ze meteen naar maatje 62 gegaan, ook mijn 2e dochter heeft maar 1 week maat 56 gedragen en daarna ook al naar maat 62! Nu heb ik alleen maar 62 gekocht, en 56 heb ik nog van de andere kids maar ik ga er niet vanuit dat hij ze gaat passen! Dus gewoon niet teveel inslaan het is zo extra bijgekocht !
Heb nog 2 broekjes en 2 shirts gekocht in maat 62, kon me niet beheersen haha. Maar nu hou ik echt op. Mocht mijn kind heel klein zijn of groot kunenn we altijd iets bijhalen. Ik denk dat ik die boxpakjes laat voor wat het is we hebben nu een paar maat 50/56 en wat maat 62 en 68. Ik vind het leuker dat je broekjes en shirtjes kan combineren! Bedankt voor al jullie reacties!
Maat 50 zal ik niet zoveel kopen, en opletten van welk merk! Lief! Valt echt klein, mijn 'kleine' dame heeft 2 setjes van lief! maat 50 1x aan gehad. Was echt te klein! Maar van z8 past ze maat 50 wel goed. Voor de rest noppies, mexx en bfc heeft ze maat 56 nodig. Hier had ik 6 pakjes van ofzo. En nog 3 boxpakjes. Inmiddels heeft ze al een stuk meer!! krijg de maten 56 en 62 van de kraamvisite. Sta nu al smorgens voor d'r kast te twijfelen wat ze aan moet!
Vandaag leuke kleertjes gekocht! 3 pakjes in maat 50 en 4 pakjes in 56 Nu heb ik 4 pakjes in maat 50.. Daar hou ik het echt bij. Vind het erg klein als ik dat zo zie..