babyhangmat

Discussion in 'De babyuitzet' started by mie, Feb 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mie

mie Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    1,680
    7
    38
    Is er iemand van jullie die ervaring heeft met een babyhangmat?

Bij mijn zoontje op de opvang hadden ze er eentje bij het babygroepje. Mijn ukje was zo'n slechte slaper maar sliep daar heerlijk in!

Het was zo eentje met een staander bij, zag er heel knus uit.
    Ik weet dat er ook zijn om in de box te hangen.

Iemand ervaring? Waar heb je ze eventueel aangekocht?
    Geen schrik voor de houding, komt het kinnetje niet op de borst en is dat dan niet gevaarlijk?

Ik hoor het graag :D 6w zwanger en al zo'n drang om te shoppen, voorlopig nog maar een beetje oriënteren zodat ik total los kan gaan als het mag hihi

2. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Wij hadden een minimonkey, kon ook als hangmatje in de box.
    Wat een verschrikkelijk eng ding!! Heb m hier gelijk weggedaan.

Heb me naderhand ook niet meer verdiept in andere hangmatjes, ik was/ben er klaar mee.

3. Zolief

Zolief Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    1,413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Gewoon een waskussenhoes om een voedingskussen heen doen en het is een heerlijk kuiltje waar de baby in kan slapen in de box.

4. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik heb ook een minimonkey, maar het is helemaal niet handig. Als je baby klein is, ligt hij eigenlijk te diep en sluiten de zijkanten zich helemaal om zijn gezichtje. Als hij was groter is kun je hem nog maar moeilijk uit het hangmatje krijgen omdat de bevestigingsband recht boven de opening gespannen is. Ik vraag me af waar die minimonkeys WEL goed voor zijn, want als draagzak is het ook huilen met de pet op.

5. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    Mie gefeliciteerd!!!!!!!!

Wij hebben een 'echte' hangmat gekregen van mn zwager uit de West. De baby vond m altijd heerlijk. Als je hem er goed in legt, zoals je echt in een hangmat hoort te liggen dan komt t kinnetje niet op de borst. Hij vond het lekker geborgen en sliep er lekker in. 'Nadeel' is dat het wat koud is maar met een lekker joggingbroekje aan is het goed te doen. Verder vond ik onhandig dat ik de box omlaag moest zetten om m op te kunnen hangen, terwijl hij de rest vd tijd omhoog was.
    Zoiets hebben we. Maururu Baby hangmat - Baby Hammock antraciet unieke & persoonlijke kraamkado[media_gallery]/1/

Straks voor nr 2 ga ik m zeker weer gebruiken.

Share This Page