mijn zoontje zit nu in maat 92 heeft 18 broeken ongeveer 20 tshirts 18 longssleevee's veel setjes denk 10 truien 4 jasjes maar ook zomerjaskes zitte daarbij en nog veel zomergerief , heel veel gekregen en 2dehands ik koop soms in de c&a,h&m of in de jbc als we iets nieuw gaan halen . ik zeg wel 2/3 van zijn kleerkast is 2dehands
Kinderbijslag geef ik altijd uit aan kleding en daarnaast denk ik nog 50,- p. maand (als ik samen met mijn zusje ga winkelen dan shoppen we rond de 100,- p.kind) Ik verkoop ook op MP en geld wat daarvan binnenkomt gaat naar een apparte rekening waar ik ook weer kinderkleding van koop. merken: H&M, ZARA maar ook S&D LE Chic, KIDZ ART, Vingino, Cakewalk, Mim pi.....de duurdere merken koop ik wel in de uitverkoop hoor. Zo heb ik al een spijkerjack van Vingino liggen die ik vorig jaar in de uitverkoop voor 23,- gekocht heb. Bij Zeeman koop ik alleen leggings, sokken, ondergoed......geen kleding (vindt ik niet mooi). als ik alleen de winter tel: Ze heeft nu 4 winterjassen, denk z`n 10 broeken, 35 longsleeve´s, 5 vestjes, 6 jurken, 4 rokken, 8 leggings. achterin de kast ligt nog een stapel voor het voorjaar/zomer.
Proficiat Carino! Hier heeft dochter ontzettend veel kleren, in elke maat. Ik ga het niet tellen, bewust Daarbij is 80% merkkleding als Tommy, z8, Mona Lisa, carbone, vingino etc, aardig prijsje dus ook bij elkaar. Maar wij genieten ervan!
dit soort topics zijn altijd zo geloofwaardig.... dan ineens geven ze honderden euros per maand uit aan kleding en heeft kind 4 winterjassen 10 paar schoenen enz enz.
Wat suggereer je hier nou mee? Kom dan niet in dit topic als je hier niet tegen kan, niet iedereen is hetzelfde
Hmm... rare opmerking. Hier geef ik de kinderbijslag uit en daarnaast gemiddeld 50 euro per maand denk ik. Jongste heeft nu net genoeg qua kleertjes maar gaat ook langzaam naar een grotere maat. Voor de zomer al 't één en ander liggen voor haar en nog een hoop leuke dingen gezien, dus vermoedt dat haar kast straks wel aardig gevuld is. Oudste heeft gewoon voldoende kleren, iets van 3 jurkjes, 2 tuniekjes, 4 rokjes, 3 broeken, 8 longsleeves, 3 vesten, bolero, trui, 10 maillots, 7 leggings Voor de zomer wil ik in elk geval 10 setjes kleding voor elk en nog wat losse kledingstukken wat onderling te combineren is.
Ik heb net gisteren vanalles besteld, haha, even mijn gemiddelde opkrikken Drie zomerjurkjes, twee t-shirtjes, een broek en 4 pyjamapakjes Alles van H&M, vind die zomerkleding er erg leuk! Lekker fris en kleurig.
Waarom zou dat niet geloofwaardig zijn? Ik geef zelf niet veel uit, maar ik geef nog altijd het meeste uit aan kleding voor mijn dochter (en dus amper aan kleding voor mezelf; ik groei toch niet meer ), kan me voorstellen dat dat voor meer moeders geldt. Hier ook geen 4 jassen en 10 paar schoenen, maar dat moet iedereen toch zelf weten?
Gisteren weer een hele tas vol gekregen met pyjama's en kruippakjes... juist wat ze nu nodig heeft! Heerlijk. Gisteren waren we naar een feest en dochter zag er toch piekfijn uit in haar jurkje met blauw-gele bloemen en geel bolerotje (C&A). Echt een lentemeisje
nee hoor niet jaloers, mijn kinderen komen niks te kort. ik zeg ook niet dat iedereen zo aan het overdrijven is, maar bij zulk soort topics zie je toch altijd een paar waarvan je denk jaaa tuurlijk
Nouja zeg... dit moet iedereen toch zelf weten? Ik zit op dit moment vreselijk krap, heb een doos vol leuke tweede- (of derde-, wie zal het zeggen) -handjes gescoord in maat 68 en 74 voor twee tientjes, dus ik ben voorlopig voorzien, maar dan ga ik me toch ook niet storen aan iemand die alleen maar nieuwe merkkleding koopt voor zn kindje?? Schijnbaar kan die persoon zich dat dan veroorloven, en dan is het toch hartstikke leuk!! Bovendien, als dat kindje er dan uitgegroeit is, zijn die merkkleertjes voor een prikkie voor de mama's zoals mij!! Ja, mijn meissie heeft ook noppies en bakaboe aan, hahaha, maar dan van twee jaar terug ofzo...
Als je je bedenkingen hebt bij een topic of reacties, reageer dan niet Getuigt van weinig volwassenheid.
Pff hier ook een kast vol haha. Pas nog via mp een doos vol kledingstukken gescoord voor weinig. Van de oma's krijgt ze ook regelmatig wat. Voor de zomer heeft ze ook al aardig wat, moet alleen even kijken wat ze van vorig jaar evt. nog aan kan, ze heeft van die smalle billen, haar korte broeken van vorig jaar past ze nog (die combineer ik nu met een leuke legging / maillot). Haar zomerjassen ook nog. Binnenkort maar eens gaan inventariseren wat ik voor komende zomer allemaal al heb en of er nog wat bij moet (als ze geen groeispurt krijgt zal dat niet heel veel zijn). Haar shirtjes moet ik ook nakijken waar ze nog wel en niet in past. Ook ik ga bewust geen lijstje maken hihi. Leuk om hier mee te kletsen! (mag ik trouwens wel meekletsen ook al is mijn dame geen dreumes meer ) Oh en Carino hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap .