Oke schaam maar ik heb echt super veel dan.. Heb 15 pakhes maat 50, 23 maat 56 en nog 10 50/56. En ons meisje was heel gemiddeld.. Ik vind mouwen omslaan niet handig en ook niet zo mooi. Maat 50 wordt nu wat krapjes, afhankelijk van het merk. Sommige 56 passen dan wel alweer.. Ik heb per week toch een setje of 18 in de was.. Spugen, melk op haar kleren.. Liever teveel dan te weinig
Oké ik durf het eigenlijk niet te zeggen..... Ik had in maat 56....25 setjes voor m'n dochter . Echt niet allemaal zelf gekocht hoor. Kreeg ook nog de kleertjes van m'n zus dr dochter erbij. Nu krijgen we een jongen en moet ik alles nog shoppen. Geen idee hoeveel setjes je moet hebben. Weet dat 25 over de top was .
ik dacht ook dat ik heel weinig had, maar zoveel gekregen!!! en omdat mijn kleintje tijdens de hittegolf geboren is heeft hij bijna alleen maar een romper aan gehad! dus de meeste kleding kan hij niet meer aan harstikke zonde maar wat wel een aanrader is: overslagromper of overslagvestje! geen gedoe om over het hoofdje te krijgen!
Ik had bij onze dochter 146 kledingstukken in maat 50/56 dit incl leggings excl. Pyjama's en rompers Ze heeft het allemaal aangehad maar ze zat dan ook een maand of 5 in maatje 50/56 dus op een gegeven moment uitgekeken op iets en dan nieuw kopen
Had 1 pakje maat 50, toen mijn ukje wat vroeger werd geboren heeft mn schoonzus 1 pakje gekocht,mn schoonmams 2 pakjes en een bevriend stel 1 pakje. Had dus 5 pakjes,die heeft mn manneke 8 weken gedragen. Maat 56 had ik 6 pakjes en een pakje gehad, 7 stuks dus. Met het hele warme weer heb ik nog 2 losse shirts en 1 korte broek bijgekocht. Echt meer als voldoende voor mij. Mn kindje spuugt nauwelijks en de wasmachine staat meerdere keren per week aan. Mn manneke is vandaag 14 weken en past alle 56 nog en sommige kleine 62 trek ik hem ook wel aan. Had twee hele kleine rompers van de babydump 50/56, met tekst i look so cute en i love papa. De rompers van andere merken vallen groter. De'50/56 witte van zeeman vallen erg breed voor mn man en lubberen nog steeds.... Ik zou zeggen,koop niet teveel,je hebt zo wat bijgekocht
Mijn zoontje is geboren met een geplande keizersnede en ik heb een past dagen voor hij geboren werd nog wat pakjes maat 50 ingeslagen en met het kaartje eraan weggezet omdat ik enorm twijfelde hoe groot hij zou zijn. Uiteindelijk woog ie 3.315 gram bij zijn geboorte heeft ie een goede maand in die maat gezeten. Ik gok dat ik 10 setjes had en die zijn ook allemaal gebruikt omdat meneer nogal eens wat melk teruggaaf. In maat 56 heb ik vooral afgewacht wat we zouden krijgen en daarna geshopt nadat hij geboren was. Omslagrompers en -truitjes zijn inderdaad ideaal. Geen gedoe met dingen over die kleine hoofdjes trekken, heerlijk!
Hoi, ik ben echt een muts maar waar koop je die omslagrompers,vestjes?En staat dat erop?En hoeveel van welke maat? Dank je Sylvana.
Iedereen zei tegen mij dat ik al veel te veel gekocht had maar uiteindelijk bleek t reuze mee te vallen. Het is ook maar hoe vaak je afwisseling wilt. Als je je kindje niet vaak hetzelfde aan wilt doen moet je meer kopen dan als je niet erg vind dat hij vaak hetzelfde aan heeft. En als je kindje veel spuugt heb je ook meer kleertjes nodig. Hier zat mijn zoontje zo'n 5 weken in een maat. Had ongeveer 10-15 pakjes van elke maat.
gewoon, hema, prenatal, dat soort winkels. weet niet wat er op moet staan, en hoeveel? ja, daar verschillen de meningen dus over. lees t topic eens door
Overslagrompertjes, google maar eens. Vind ze zelf erg praktisch, vooral met een kort mouwtje of zonder mouwtje. Lange mouwen aan de romper vind ik zelf erg lastig. De hema rompertjes zijn erg prettig, ook de 'gewone'. Mijn manneke past nu maat 50/56 nog, de simpele effen gekleurde. Hoeveel rompers...ehm, denk dat ik 5 maat 50-56 heb en 5 56. Pasvorm is nogal eens verschillend per merk.
bah bah ik doe ze zoiezo elke dag nieuwe kleding aan hoor, en als ze beetje spugen of iets dan meteen na het spugen ofzo (slabbetjes houden helaas niet alles tegen, die vieze zure lucht) daarnaast vind ik wel zo fris, elke dag lekker even wassen en nieuw rompertje aan, en ja dan ook meteen nieuw pakje...
Ik heb twee grote kindjes gehad (dik 8 pond met 38 weken zwangerschap) maar toch nog maatje 50 even aan gehad hoor... Ik vind dat kleertjes wel goed passend moet zitten, dat omslaan vind ik zo armoedig eruit zien, nee dan spendeer ik liever wat extra dat het goed past. Ik heb nu nog voornamelijk 56 gekocht, ik denk dat ik 2 pakjes in 50 koop en dan even kijk hoe groot de baby is (ik verwacht nu weer wat groter) even kijken nog...