schoonfamilie bah

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyLaila, 26 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyLaila

LadyLaila Bekend lid

31 mrt 2009
    534
    0
    0
    overijssel
    Even van mij afschrijven.

nou dacht ik een leuke schoonfamilie te hebben en ben naar de stad verhuisd waar hun wonen. Toen ik hier een maand woonde kreeg ik ruzie met sz en de rest kwam ineens ook niet aangezien ik tegenover hun woonde ben ik verhuisd naar een andere wijk. Mijn vriend heeft toen ook ruzie gehad met hun om de manier waarmee ze met mij en de kinderen omgingen en toen was ik de kwade volgens iedereen. Nou na 2 verhuizingen in een half jaar kwam ik financieel in moeilijkheden waardoor ik bijna
    mijn huisje kwijtraakte maar oa goed vriend is bijgesprongen om mij uit deze situatie te halen. Ik ben dankbaar hoor daarvoor. Nadat wij geen contact hebben met zijn familie is onze relatie gegroeid tot vandaag dan. Hij kreeg een belletje van zijn zus dat ik zijn moeder stalkte ik bleek haar al een maand in de nacht te bellen en weet ik het. Volgens zus herkende zij mijn stem. Vriend belde mij en wist dat ik dat niet was aangezien we dat niet kunnen bekostigen momenteel omdat we geen cent overhouden door mijn financiele situatie. Dus hij heeft nu ook aan zijn familie moeten vertellen wat er speelde en toen werd tegen hem gezegd jij wou bij haar blijven en blabla dumpen en weet ik het. Ik kan zo boos worden want wat ze vergeten is dat ik hem ertoe zette om naar zijn familie te gaan en het verleden te vergeten en weet ik het, dat sinds wij samen zijn dat hij niet meer bezopen achter het stuur is geweest en dat hij rustiger is geworden. Maar ik ga toch geen ziek vrouwtje bellen en niks zeggen en haar gek maken en vragen waar haar zoon is omdat ik niks van hem verneem. Maar ach wat wil ik hiernee bereiken gewoon van me af schrijven sorry als je er niks van snapt.

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Helaas kun je schoonfamilie niet uitzoeken:p
    Maar het lijkt me slim dat je eens met jouw schoonzus om tafel gaat. Is er eens iets voorgevallen waardoor ze zo doet?

Deel Deze Pagina