Hoi dames, Misschien kan iemand mij hiermee helpen, ik ben opzoek naar een soort buikband, maar dan geen band maar z'n touwtje met een bloem eraan die je net onder je borst kan doen zodat ik over een aantal weken de dikker wordende buik kan accentueren. En dan het liefst is het roze of blauw. Wie weet waar je die kan kopen of bestellen? Of andere leuke tips zijn ook welkom natuurlijk
Weet niet of ze zoiets speciaal voor de zwangerschap hebben of dat je ook een gewone kunt nemen... Maar volgens mij bedoel je iets in deze richting ? Schakelriem met grote bloem | TheFinalTouch.nl
Kan je niet gewoon een touwtje of leertje (pas op met vlekken in het truitje waar je het overheen doet) kopen en bij de Action of zo een losse stoffen bloem of losse stofjes waarvan je zelf een bloem maakt kopen? Ik heb nog nooit een dergelijke band gezien, maar het lijkt me een leuk idee.
Ja zoiets bedoel ik idd, maar helaas alleen nog in bruin te bestellen vind roze of blauw toch leuker of event, andere kleur, voor diegene die weet waar ze te bestellen zijn hoor ik het graag
Tailleriem met bloem | TheFinalTouch.nl Deze hebben ze in verschillende kleuren Edit: zie net dat ze uitberkocht zijn. Misschien kun je ze mailen wanneer ze weer op voorraaad zijn?
groot formaat vrouwen nieuwe decoratieve bloem riem dunne riem koreaanse wilde verlengen touw riem taille ketting riem in Naam van de gebeurtenis:factory outlets zalGebeurtenis datum: juni 1,2015- 15 juni, 2015bestellingen van meer dan enkele van rie
Zelf maken! Lijkt mij heel leuk om te doen, even naar de markt, wat tule, wat lint en wat frutsels wat je er mooi op kwijt kan, zo een band is hartstikke makkelijk om te maken.