Ik had een uitzetlijst van internet gehaald. En over het algemeen kloppen die wel aardig. Ik had alleen niet leuke "roze" of "meisjes" kleding. Ik dacht echt dat we een jongen kregen en het bleek dus een prachtige meid. Mijn moeder is toen roze voor me gaan shoppen. Natuurlijk krijg je ook wel, maar de eerste twee dagen had ik liever niet teveel bezoek. Verder zou ik veel rompers in huis halen. Daar kun je nooit genoeg van hebben ( net als badcapes en hydrofiel doeken). Ik zag bij de winkel van Manon ( erg leuke shop trouwens manon, www.greenjump.nl) rompers waar je langer mee kan. Die lijken me dus echt ideaal: Romper korte mouw twee maten in één - Lichtblauw : Lana Natural Wear En weer verantwoord ( erg belangrijk vind ik tegenwoordig)
pooh onze kledingkast voor de kleine stroomt over *schaaaaaaam* we hebben alles in overvloed tot en met 86 alleen nog wat luiertruitjes en broekjes en zoals ik al eerder voorbij zag komen het spugen en al alleen zitten wij weer zo asjeblieft geen kleding cadeau