bedankt voor de reacties. heel verschillend dus! op mijn vakantie wil ik zo min mogelijk aan huishoudelijk werk doen haha. maar er staat een wasmachine. dus 1 x na een week een wasje draaien, dat kan wel. ik heb ook geen 15 rompers dus ik moet wel. ik heb (na jullie tips) besloten dat ik 7 setjes kleding mee neem, voor een week dus. en dan wel tshirt, en een kort/3kwart broekje. 7 rompers zonder mouw, 3 met lange mouw, 3 longsleeves, 3 lange broeken en 2 vestjes. 2 pyama's, een dunne, en een wat dikkere slaapzak. dan zit de tas al wel vol denk ik! maar als er plek over is gaat er nog meer mee. vind het wel een beetje spannend hoor, voor het eerst op vakantie
vind ik ook lastig hoor. maar ivm muggen en omdat het mezelf ook niet fijn lijkt met blote armen slapen, ook al is het nog zo warm, doe ik wel een lange mouwen pyama truitje aan. en als het heel warm is dus een romper met lange mouw en dan met blote beentjes in de zomerslaapzak. zodat hij wel zo goed als helemaal bedekt is.
Bij de drogist heb je antimuggenspul voor kindjes onder 1 jaar. En misschien een klamboe over het bedje? Ons meisje slaapt absoluut niet als ze het warm heeft dus hier op vakantie korte mouwen romper en slaapzak en desnoods airco aan
Wij gaan ook 2 weken, maar ik denk niet dat ik zoveel mee ga nemen. Denk sowieso dat onze meid de hele dag in haar zwembroekje rondloopt en zo vies vind ik het dan ook weer niet als ze dan 's avonds een dag of 2 in hetzelfde rompertje rondloopt. Ook vind ik een verschil tussen wassen, of idd ff soppie maken, lekker kliederen met dochter en ze ff in het zonnetje laten drogen. Zo gebeurd (mijn eigen kleding wassen vind ik dan geen taak voor op de vakantie ) Ik leg haar in haar romper in haar zomerslaapzakje, en als er veel muggen zijn zou ik wel een rompertje met lange mouwen doen. En dan verder een paar jurkjes met wat leggingen voor als het wat frisser is en 2 vestjes voor 's avonds. Er is al genoeg andere zooi wat je mee moet slepen. Maar het ligt er natuurlijk wel aan of je (zoals wij deze keer van plan zijn) gewoon 2 weken bij hotel en misschien 1 of 2 daagjes weg, of dat je elke dag weg gaat. Bij het zwembad loopt ze in zwembroek en als je elke dag weg gaat verbruik je ook meer kleding.