Hallo allemaal, Net zoals na de geboorte van mijn eerste heb ik nu ook weer een opruimdrang en een nieuwe kleren drang! Ik wil er dus lekker op uit om mijzelf in nieuwe kleren te hijsen. Nu geef ik bv en vroeg mij gewoon eens af wie er leuke tips heeft qua winkels/kleren die handig zijn met bv geven. Hoeft niet perse officiele bv kleren te zijn, heb ik bij de eerste ook nooit aangeschaft, maar als iemand nog leuke dingen heeft gezien de laatste tijd, let me know!
Ik lees graag met je mee! Ik geef ook borstvoeding en heb twee voedingsshirts maar ik vind ze eigenlijk best onhandig. Meestal draag ik een hempje met een vestje er over, dat vind ik dan nog wel handig met voeden als ik gewoon thuis ben. Maar een lekkere trui is weer helemaal niet handig of een gewoon t-shirt. Dan blijf je je aan het aan en uit kleden!
precies, helemaal met je eens Yvonne! Zag online wel wat winkels, maar wil toch liever in een winkel even iets passen zodat ik wat zekerder ben dat het ook echt handig is! Hopelijk komt iemand nog met tips, want inderdaad een dikke trui is echt super onhandig. Ik doe het nu ook met vesten, maar daar zal ik uiteindelijk ook wel op uitgekeken raken. Dus mensen met ideetjes, let us know!
de H&M hebben handige voedingsshirts, en helemaal niet zo duur. echt truien hebben ze er niet, maar inderdaad een vest erover ofzo. of je trui omhoog, maar dan zit je niet bloot want je hebt dan zo'n shirt eronder aan bijv. ik ben 4 april uitgerekend, dus hoop op weer waarbij ik geen dikke truien meer aan hoef. sterkte voor nu!