ik zat net weer te denken aan de discussie die ik had met schoonma ik heb vrijdag 2 pakjes gekocht van feetje. een truitje en broekje en een jurkje legging slofjes en mutsje. daarbij een set voor inbad voor fynn 9 euro. nu moest ik 75 euro af rekenen. ik vond het niet echt veel. maar schoonma vond het schandalig dat ik zoveel geld uit gaf voor 2 setjes. maar is het zo duur? het is wel van een merk.
Tja, dat is voor iedereen anders denk ik! Ik vind het heel erg duur, maar wij hebben het niet zo breed......Als ik t geld zou hebben zou ik t misschien ook wel een keer doen hoor
Mijn schoonmoeder zou dat ook erg duur vinden, ik vind het wel meevallen. Bij de zeeman kan je meer kopen voor 75 euro...maar dat zijn keuzes die je zelf maakt toch?
ja is ook zo. maarja ik heb met fynn wel eens kleren van de zeeman of hema gehad en dat was dan 2 keer wassen en het kon de kliko in omdat het er niet maar uitzag.
Gelukkig hoeft schoonmoeder het ook niet te betalen, toch? Hier laatst een vestje van noppies, was 25 euro, maar die was dan ook erg leuk! Maar koop ook af en toe kleding bij zeeman/ wibra. En ook gewoon bij H&M of Hema. Dus ik wissel het allemaal een beetje af.
Ik vind het niet echt duur, vooral omdat het een merk heeft. &als je het kan betalen, waarom niet? Ik heb ook veel merk kleding maar ook kleertjes van de zeeman/wibra, h&m en hema. &ik vind soms de kwaliteit van het stof van de zeeman veel beter hoor! Maar die merk dingetjes hebben wel veel leukere kleertjes natuurlijk
Ik heb nog nooit iets bij de zeeman gekocht, maar de kwaliteit van de hema vind ik wel goed eigenlijk. Maar ik koop ook liever wat duurdere kleertjes hoor... Maar ik koop ook graag veel, dus koop ook bij de hema of het prenetal merk...
ik koop altijd merk. maar wel bij voorkeur in de uitverkoop. niet merkspul zit vaak niet bij onze jongens, zijn smal en hebben lange rug. Merkkleding valt vaak smaller en wat langer en zit dus mooier en wordt het daarom ook gedragen
ik vind 75 wel erg veel, maar als je het geld hebt, prima toch? Hier heel veel hema, vind het juist heel goede kwaliteit, blijft mooi. Vooral maat 50 is best lang gedragen een veel gewassen en nog mooi.
Ik vind het ook niet zo duur, al blijft het veel geld natuurlijk. Ik koop ook vaak merk kleding en dan niet omdat het merk is maar omdat ik het vaak gewoon mooier vind. Mijn dochtertje heeft ook stelletjes van 80 en 110 euro. Belachelijk als ik de prijzen zie maar het was zooo leuk !
Ik vind 66 euro voor 2 setjes wel heel veel geld en wat Linda zegt met 80 en 110 euro helemaal. Ze hebben hier wel merk, maar dan of gekregen, 2de hans of uit de opruiming. Met zulke dure kleertjes zou ik zoonlief geen eten meer durven te geven of dochter buiten laten spelen. Een keer buiten of 1x goed spugen of knoeien met bijv. worteltjes en weg 100 euro.
sja het klinkt als veel geld he... maar ik vind het ook wel meevallen als ik kijk wat ik uit geef aan kleding. Op de een of andere manier vind ik kleding voor een baby vaak sneller duur. Voor mijn zoontje heb ik heel veel pakjes van noppies maar bijna allemaal tweedehands gekocht. Aan de andere kant koop ik voor mijn dochter ook wel eens een jurk voor 100 euro... sja het is maar wat je er voor over hebt toch?
hier gelukkig nog nooit een vlek er niet uitgekregen... had het van de week wel benauwd met een dure jurk. Maar met een beetje vanish was alles er weer uit. Maar goed ik heb ook een supermooie jurk van Persival voor maar 16 euro en daarvan zou ik het eigelijk erger vinden als daar een onherstelbare vlek in kwam dan in een dure jurk. Simpelweg omdat ik die goedkope jurk mooier vindt...
Heel eerlijk gezegd vind ik het ook meevallen, maar het is natuurlijk maar wat je eigen referentiekader is én wat je kan en wil betalen. Ik koop voor mezelf ook regelmatig kleding en dan kost 1 truitje of vestje wel 75 euro, dus als ik voor m'n kleintje 2 volledige setjes kan krijgen voor dat geld, vind ik het wel meevallen. Maar goed, dat is dus wel omdat ik zelf een andere referentiekader heb.
ik vind het wel meevallen eigenlijk. 37,50 per setje. Als ik dan naga, dat de merkbroekjes al 20 euro zijn (vaak). Ik heb ook een spijkerbroekje gekocht voor 30 euro. Tja hij is gewoon heel erg mooi.... Verder wel veel prenatal en hema hier. Ook heel veel 2e hands gekregen van een vriendin en veel babymexx in de uitverkoop gekocht.
Ik koop niet veel hele dure dingen, omdat het allemaal kleine maatjes zijn en het dus niet lang gedragen word vind ik het zonde. Heb 3 weken terug een legging en rokje van claesen's gekocht en dat was 32,50. Dat vond ik echt veel en zal ik ook niet vaak meer doen maar sommige dingen zijn zo leuk dat je het MOET hebben.
Dit is geheel afhankelijk van hoe je het wast met welke zeep en welke temperatuur. Ik kan er vrij lang mee doen en dat het nog goed blijft en ook de kleuren. Betreft 75 euro uitgeven... Geen HAAR op mijn hoofd die daaraan moet denken! Ik vind het belachelijk veel geld. Zou het alleen doen wanneer ze in een maat zitten dat ze langer aan hebben dan en 4 maand. Anders vind ik dat zo onwijs zonde van het geld. Voor die 75 euro heb je zoveel leuke andere kleertjes. Mjah dat is mijn mening
75????????neeeeeee dan schrik ik een rolberoerte voor de tijd dat ze t aankunnen meis pffff dan heb ik 4 tassen vol voor dat geld. maaaaaaar als jij t kan betalen lekker doen toch???? GENIET ER LEKKER VAN
Ik vind 75 euro echt veel! Zeker omdat het maar zo kort gedragen kan worden. Ik persoonlijk zou het er niet aan uit geven, maar als ik naar mezelf kijk. Ik geef zelf ook niks om merkkleding en zal ook nooit 50 euro voor een shirtje voor mezelf betalen. Maar dat is ieders persoonlijke mening.