pyama,s heb ik ook gekocht 5 heb ik er ik vind overdag,s kan ze gewoon de kleertjes aan maar savonds een pyama je doet immers zelf ook geen kleren aan die je overdags draagt toch
Zomaar uit nieuwsgierigheid hoor, maar gezien het onderstaande: Verkleed jij je beebje 2x per dag in gewone kleertjes en dan voor de nacht ook nog eens in een pyama? Zo'n kleintje van een paar daagjes dan wel weekjes oud? Persoonlijk vind ik dat raar. En zielig, dat gedoe aan zo'n lijfje met onnodig kleertjes verwisselen. Maar ieder z'n methode. Hier geen pyamaatjes. Ik denk dat ik ze binnenkort ga halen, ze is nu wat ouder en heeft meer dag/nachtritme. Dan vind ik het er wel bijpassen.
ja ik verschoonde jason 2x per dag smorgens als hij gewassen werdt kleertjes aan en savonds na het badderen kreeg hij ook schone kleertjes lees pyama aan en dat zal ik nu weer doen je laat je kindje toch niet de hele dag en ook nog eens de nacht in de zelfde kleren lopen moet er niet aan denken die 20 rompers is gewoon omdat ik weet uit ervaring met een hele erge spuugbaby dat je beter teveel als teweinig ken hebben en gebruik ik er maar 10 van of nog minder jammer dan kan ik er altijd een ander blij mee maken
Ik liet Eva ook 1 dag en nacht in dezelfde kleding hoor... zo vies wordt een baby niet en om zo'n kleintje nou 2x per dag om te kleden.... Zelf slaap ik meestal met het t-shirt dat ik de hele dag heb aangehad. Dat vind ik ook niet vies. Ik heb nu wel een paar pyjamaatjes, Eva gaat 2x per week in bad (vies he ) en krijgt dan een pyjama aan met slaapzak. Maar de laatste tijd is het zo warm dat ze alleen een t-shirt met slaapzak aankrijgt. Vanaf dat Eva 3 maanden is krijgt ze een pyjamaatje aan, dus maat 62.
Ik had niet veel kleertjes gekocht, kreeg een hele hoop, dus was blij toe. Wel had ik iets van 10 rompertjes, waarvan 2 in 50-56 en de rest gewoon 56. Ik had ook een pakje in maat 50 gehad, kon ze na twee weken al niet meer aan. Pyjamaatjes ben ik later mee begonnen, de eerste weken sliep ze gewoon lekker in haar kleertjes, gewoon lekkere zachte stofjes, dus comfortabel.
Ben een maand geleden met pyjama's begonnen. Maar gebruik nu eigenlijk slaapzak met pyjamajas of romper met slaapzak. Ik ben nu pas veel kleertjes aan het kopen. Maar dit kan ze dan ook wat langer dan een maandje aan .
nee ze worden heus niet vies maarja ieder zijn keus heh vind het goor ga zelf ook niet met een shirt waar ik de heledag in loopt ook nog eens lekker slapen ach ja iedereen is anders en dat is maar goed ook
Mvjason: je kan ook overdrijven, maar inderdaad: iedereen op z'n eigen manier. Het baby'tje heeft voldoende aan liefde en dat is belangrijker dan wat het baby'tje aanheeft!
ja wat je overdreven vind moet je luisteren ik gebruikte me kind echt niet als mode poppie hoor die altijd iets anders aan had maar ik moest soms jason 7 keer verschonen omdat ie zijn flessen namelijk eruit kotste is het dan overdreven of moest ik hem lekker in die meur kleren laten liggen liefde heeft en krijgt jason genoeg dus daar ligt het niet aan en ja ik vind het eenmaal belangrijk dat ze schone kleertjes aan hebben zowel smorgen als savonds voor ze slapen gaan
Waar komt deze gedachte vandaan? Vind je dat zelf? Want in dit topic heb ik dat niemand horen zeggen .
Volgens mij blijft dit niet leuk meer. En ik denk dat de vraag van dit topic al is beantwoord. Alle baby's hebben genoeg an liefde en aandacht. En als je vind dat daar een paar keer per verschonen bij hoort dan doe je dat en anders niet! een ieder doet dat op zijn eigen manier.
Ik hoop dat je baby deze keer niet zo veel spuugt . Weet je eigenlijk of er een medische oorzaak voor het vele spugen was?