Wij weten niet wat het wordt, maar heb 5 neutrale setjes maat 50 en 1 setje en 2 boxpakjes neutraal maat 56. Verder ook nog 3 pyjamaatjes in maat 56. Als het gebeuren is vragen we gewoon de kleine maatjes ook cadeau aan bv. de oma's en/of tantes, die vinden het alleen maar leuk om te shoppen
Rompertjes: 10 maat 50 en 10 maat 56. Allemaal lange mouw. Dat dat moeilijk is met de vingertjes is niet waar als de mouwen stretch genoeg zijn zodat je ze (net als bij nylonkousen) kan opstropen tussen je vingers (gans handje er ineens door en hup klaar). Ik neem mijn bodies dan ook graag heel groot. Verder 10 shirtjes, 10 boxpakjes maat 50 + 56. Broekjes/rokjes en truitjes zou ik van maat 50 slechts 5 doen en van maat 56 10.
Uit een oud topic over de baby uitzet heb ik dit Kleding 6 rompertjes maat 50 10 rompertjes maat 56 10 rompertjes maat 62 6 setjes kleding maat 50 8 setjes kleding maat 56 8 setjes kleding maat 62 3 mutsjes Sokjes Slofjes
Ik had lang niet zoveel... 4 pakjes maat 50 4 pakjes maat 56 5 rompers maat 50 10 rompers maat 56 Overslagrompers van de Hema zijn ideaal!!
Ligt denk ik ook een beetje aan de financiën. Ik kocht liever wat bij dan dat ik een zooi had liggen wat niet werd gedragen omdat het te klein is, Ik had niet veel in 56 denk bij beide een pakje of 7? Goed gegokt want beide zaten misschien 1 a 2 weken in 56. Wel van de merken die groot vallen. Noppies er direct 62.