Hoi Ik ben me een beetje aan het oriënteren op melk/ voedings flesjes voor onze kleine beeb. Ik had al eerder een topic geopend dat ging om de Dr brown fles, bornfree en de MAM flessen. Nu kom ik weer hele goeie reviews tegen over de Nuby anti koliek fles met navulzakjes. De goeie reviews zijn 9 van de 10 keer wel uit Amerika, ik vroeg mij af of er moeders in Nederland bekend zijn met deze flessen van Nuby. het gaat dus om de Nuby fles met de navulzakjes. Alvast bedankt
Ja ik! Ik heb hem gebruikt toen mn dochtertje heel veel last van krampjes had. Helaas pakte ze de speen niet heel goed omdat ze gewend was aan de speen van de MAMfles en die is totaal anders van vorm. Wel had ze veel minder last van krampjes. Het enige nadeel dat ik eraan vond was dat je de melk eerst klaar moet maken in een andere fles of bakje omdat je het niet kan schudden door het zakje. Een zus van een kennis van ons zweert bij deze fles, haar dochtertje had heel veel last van dr darmpjes, tot ze deze fles ging gebruiken. .
Yc86 bedankt ! En hoe bevallen de MAM(anti koliek) flessen? ? Dus misschien is het een idee als ik 1 mam fles aanschaf en 1 nuby met navulzakjes?
Ik heb de MAM flessen gebruikt maar vond ze niets. Ik zweer bij Dr. Brown of de goedkopere variant van BéBé Dué Medic.
Bij mij bevallen de MAMflessen heel goed, hier dronk ze veel beter uit dan bijv de avent. Ik deed indd in de MAMfles de melk maken en daarna overgieten in de nuby dit deed ik alleen in de tijd dat ze erg krampjes had. Daarna weer volledig over gegaan op MAM.
Zou je niet eerst even afwachtten of je kindje sowieso last krijgt van krampen of kolieken? Fles is zo gekocht toch ? Hier naar tevredenheid de Dkt browns maar om nou te zeggen dat hij kramp vrij is
Hoi Ja kan wel wachten maar heb liever wel 1 of 2 flesjes in huis als de bv niet lukt. Ik twijfel heel erg tussen de MAM en dr brown Ik denk dat ik nog wel even wacht met de nuby navulzakjes. Of er moeten nu reactie's komen dat dit de fles is haha
Grappig, mijn moeder had deze altijd voor mij in de jaren '70 in Amerika. Toen geloofden ze in Nederland dat dat echt niet goed was. Ik ben nu voor mijzelf aan het uitzoeken en zij zei dat ik deze moest gaan kopen in Amerika, maar leuk om te lezen dat ze nu in Nederland verkrijgbaar zijn.
ja ze zijn nu ook in nederland verkrijgbaar maar er is er ook 1 van een ander merk volgens mij verkoopt kruidvat die. ik weet alleen niet meer hoe dat merk heet lijkt erg op de nuby fles met zakjes maar dan is het een nutrale fles met een baby gezichtje erop lijkt erg op het gezichtje van zwitsal. p.s. heb trouwens de anti koliek fles gekocht van MAM. ik wil in eerste instantie borstvoeding geven dus hoop de fles niet nodig te hebben. als de baby de MAM fles niet wil dan wordt het denk ik toch de Dr brown lees daar ook zo veel goeie ervaringen over en mocht hij erge darm krampjes hebben dan weet ik dat de nuby met zakjes erg kan helpen.