Hi meiden, Ppfpfpf wat is dit onwijs moeilijk zeg, ik ben eens aan het kijken wat we kunnen vragen wanneer onze 2e meis wordt geboren. We hebben alles nog van onze 1e.... Misschien komen jullie nog met leuke ideeen Thanks! Heb inspiratie nodig haha
Mooi ledikantlaken & ledikanthoeslaken (mijn aanbeveling; die met hartjes van TafTan & geruit hoeslaken) Mooi ledikantdeken (ik ben dol op Koeka) Leren slofjes (ik vind babypaws te leuk) Muziekdoosje of hanger (van BamBam vond ik leuk) Spulletjes met naam, bijv. tas voor kinderdagverblijf/ stickers (goedgemerkt) Een Ikke boek/ babyboek (bijv. van Pauline Oud)
Wij vragen bonnen voor de trip trapp met baby zitting Speeltjes Kleding ons tweede meisje is net een iets andere tijd
Hier waren bij beide kinderen zo'n zilveren kleine rammelaar die aan zo'n ring hangt een succes. Hun naam staat er op en ze gingen daar al vanaf een maand of 2 echt mee spelen. Verder inderdaad een babyboek om al hun ontwikkelingen enzo in op te schrijven en ik heb ook nieuwe lakentjes gekocht, een mooie wikkeldoek en een draagdoek erbij. Oh ja, en een soort baby zitzak Kraamcadeaus - Tom-tom zitkussen - pettel.nl en daar spelen ze allebei nog dagelijks mee.