En wéér een vraag... Via MP kunnen we gaan kijken naar een Mutsaerts trans4mer kinderwagen... Is een jaar of 5 oud al... Verder compleet, maar we moeten nog gaan kijken. Wel ben ik benieuwd naar ervaringen met deze wagen (3 wieler met 2 wieltjes naast elkaar voor)
Het is wel een fijne wagen, de bak is ook best groot. Handig kunnen ze lang in. Ik heb zelf de 4 wieler ervan, maar de mijne heeft een mankement aan de duwstang, die knakt vanuit het niets ineens naar beneden. Erg irritant. Ik ken 2 van de types die jij op het oog hebt, een had constant een lekke band, maar dat was waarschijnlijk pech hebben. De andere had geen problemen. De duwstang heb je zo gecheckt. Een ander nadeel vind ik wel is dat het zitgedeelte groot is, handig want ze kunnen er lang in, maar als je een klein kindje hebt is het minder handig. Mijn dochter moest met 7 mnd uit de bak omdat ze ging zitten en zich op trok aan de rand, maar voor de zitting was ze echt nog te klein. We hebben haar toen een tijd vervoerd in de fietskar en buikdrager. Houd wel de prijs in de gaten, ze zijn niet heel erg duur geweest. De mijne koste 350 euro compleet met wieg, wandelwageninzet, dekbedhoes, pompje.