ik weet het haha, heb maar 3 paar sokken zelf gekocht heb trouwens vandaag 6 paar sokken bijgekocht.... maar dat komt omdat ik de sokken van de kruidvat zo fijn vind, en die zijn gewoon 1 kleur,
Ohja de bambino sokjes zijn zeker fijn! vooral als ze baby zijn.. alle sokjes waren te groot bij mn zoontje maar die zijn heel fijn en kosten niks!
ik had bij mijn dochter heel veel in maatje 56, denk 30 setjes... maar ze is ook met 34 weken geboren en heeft er tot een maat of 5 ingepast. Nog een weekje dan weet ik het geslacht en kan ik gaan shoppen... denk dat ik me deze keer ook niet kan inhouden
klopt !! vind ze echt ideaal, die blijven perfect zitten, heb allemaal sokjes van de hema gekregen, met allemaal kleurtjes en stippen en streepjes.... maar vind van die effen sokjes toch net wat mooier dus heb daar maar even sokjes gekocht.
ik snap het ook wel hoor ik weet niet of ik zelf zoveel kleertjes gekocht zou hebben... ( denk het eigenlijk wel gezien ik echt van shoppen hou en ze hebben zoooooveel leuks voor een meisje ) maar ik heb dus echt heel veel gekregen.
Pfff.... als ik al deze berichten van jullie lees ben ik nog lang niet uitgeshopt. De meesten van jullie hebben echt héél véél. Mij word hier verteld dat ik niet te veel baby kleertjes moet gaan kopen omdat je als het geboren is vaak veel baby kleertjes krijgt. Hmmm... toch nog maar even de winkel in duiken deze week voor nog wat setjes hahahaha