babywalz heeft zo een kruk met 2 treden. nog steeds laag denk ik. ik heb wel zo een stoel die ik kan gebruiken. goede tip weer van jou meid!!!
LOCKWEILER Opstapje "De Luxe" - online bestellen! - babywalz hier zo, en thee doekje luierdoekje, hij wilt echt niks om. ik kocht een pop toen met o.a. n slabbertje, hij speelde veel mee, en lachte zich kapot om slabbertje van zo een pop. en sindsdien wil hij het echt niet.hij vind het stom denk ik.
ik zal eens kijken, thanks! edit.. die zijn nog vrij laag denk ik. ik heb weleens bij iemand zou houten ding gezien die waren lekker hoog. ( natuurlijk weer niet gevraagd hoe die eraan kwam, lekker snugger)
Ik heb als regel dat ze zonder slab mag, als ze niet knoeit Dus bijv bij een boterham ofzo vind ik t prima. Maar het is een makkelijke eter. Dus ze móet gewoon een slab om (bij avondeten en helemaal bij 'vies' eten). Af en toe doet ze wel eens moeilijk, maar de honger wint bij haar toch Ik trek haar ook echt geen smerige kleren aan hoor. Maar vaak kan het gewoon nog prima. 3 dagen voor een rokje, 2 dagen voor een spijkerbroek, jurkje of shirt komt geregeld voor. Al zal het nu de herfst komt (en ze dus toch wat drukker begint te worden met buitenspelen) wel wat minder gaan worden met de onderkleding Ze komt geregeld pikzwart thuis van de psz. Maar dan is het dus alleen een maillotje ofzo (en handen en gezicht wassen). Dr jas is makkelijk afgeklopt.
ik heb een slechte eter inderdaad. en mijn zoontje is wat jonger om te begrijpen dat hij zonder knoeien moet eten. hij kan nog niet zo goed zelf eten zonder geknoei, maar hij wil het wel tegenwoordig.ben er erg blij als hij n beetje eet. blup: als je het achterkom kn je me ff PB en over krukje?
ikea heeft hele handige houten krukjes (op de keukenafdeling) 2 treetjes hoog en onze mini-kleuter kan prima overal bij op het aanrecht. Overigens ga ik echt geen schone trui pakken omdat er een paar druppels water in zijn gelopen Of het moet enorm zwart/vies water zijn.. Hier meestal 2x omkleden per dag.. niet omdat ze vies is maar omdat ze dat zelf doet als ik even niet oplet Omdat ze zelden vies wordt.. (hooguit verfvlekken over het algemeen) kan ze dus best iets langer dan 1 (halve) dag aan. Overigens gooi ik shirtjes meestal OF in de was of ik hang ze even uit... zodat ze de volgende dag wat anders draagt en dan daarna pas weer het "oude" shirtje.
saskia je bericht is niet volledig op gekomen zie ik. als ik je quote zie ik je bericht pas volledig.raar... ikea kruk is niet breed genoeg voor n dreumes om op te staan als ik op de foto zo zie.
@belize.. raar.. overigens zo breed is het krukje: Anne wil vandaag niet slapen, niet in de zandbak en ook Vinni... on Twitpic wij hadden hem ook niet specifiek gekocht voor de peuter maar omdat we zelf niet bij de keukenkastjes bovenaan kunnen. nu blijkt Anne hem altijd te gebruiken.. ook al 2 jaar ofzo. kijken bij het koken, handen wassen, brood smeren.. gaat best goed. al was ik in het begin als de dood dat ze eraf zou vallen.. maar nooit gebeurd dus.
als ik er kom zal ik eens kijken. dank je saskia. ik laat het weten of het wat is belize. ( voorlopig heb ik nog geen begaanbaar huis en geen keuken dus duurt nog ff)
cute he het is ook 1 van mijn favoriete fotoos op zich. maar ze kan er in ieder geval goed op staan en soms gaat ze op het treetje zitten en gebruikt ze het bovenste plankje als tafeltje.
Dat krukje heeft mijn moeder idd ook, erg handig. Cute foto, Saskia Ik gebruik heel vaak mijn bovenbeen, omhoog houden knie tegen de muur oid, zet haar daarop (aan beide kanten 1 been) en was dan haar handen. Of haar ikea stoeltje. Bij de wc heb ik ook een krukje (andere), daarmee kan ze wel zelf bij het fonteintje. Nooit echt natte mouwen daardoor (opgestroopt), maar ze is ook niet zo klein. Belize, kan me voorstellen dat je geen strijd maakt van een slabje als hij niet zo'n goede eter is Saskia, doe ik idd ook vaak. Even uithangen, evt dagje laten hangen.