Hallo allemaal! We ga de 29ste op vakantie. Nu moet ik nog zwemluiers halen. Welke raden jullie aan? Of welke gebruiken jullie? Ps. Wat is eigenlijk het verschil tussen een gewone luier & een zwemluier? Zit er in een zwemluier niet van dat gel ofzo? Bedankt!
als je een gewone luier onder water zou houden, dan zou hij zich volzuigen. Ik heb zwemluiers van kruidvat.
Gewone luiers worden loodzwaar als ze zich volzuigen. Dat is gevaarlijk voor 't zwaartepunt van je baby. wij hebben een wasbare zwemluier. Hij is namelijk alleen bedoeld om poep binnenboord te houden en dan is 't zonde om 'm elke keer weg te gooien. Deze kan heel wat keren mee + straks voor kindje 2 ook. 2 in1 oefenbroekje/zwemluier Shanghai Green - Zwemluiers - Bumaround
Voor Mara heb ik de zwemluiers van Huggies. Zijn heel makkelijk aan te doen en kunnen ook weer open en dichtgemaakt worden. Zelf vind ik die van Kruidvat geen succes. Deze zijn wat stugger dan de Huggies en lekten bij Mara door.
Hier de etos. Gebruik een luier ong 2/3 keer. Zwemmen een half uur per week. Omspoelen laten drogen. Plas komt er idd doorheen maar dat maakt nisk uit dacht ik. Poepluier hebben we nog niet gehad dus geen idee.
Hier nu toevallig huggies maar hiervoor ook kruidvat gehad. Ik vind beide fijn dus ik zou voor de goedkope versie gaan Ze hebben hem alleen om voor te zwemmen dus maakt het verder ook niet veel uit vind ik.
ok, dus dat hoort zo.. lekker fris al die plasjes in het water wij hadden m op vakantie thuis al omgedaan om naar het strand te gaan.. aangekomen op het strand was hij dus al nat en zn broekje ook
Wij gebruikten tot voor kort altijd zo'n zwembroekje met laagje erin: ook een (wasbare) zwemluier. Ik hou niet van die wegwerpdingen. Nu sinds kort gebruik ik een gewoon zwembroekje.
Ik heb me toen door een zwemleraar laten vertellen dat er in het zwemwater een stofje zit wat urine direct afbreekt.. weet niet of dat ook echt zo is, sowieso zit het vol gloor
Ik heb leuke zwemluiers van I-play. Onder andere deze. Gekocht bij zwemluiers.nl Ik heb al meerdere versies en kleuren gehad. Er zijn veel verschillende kleuren. Ik ben met de kleinste maat begonnen. Staan zo schattig en passen heel goed en fijn. Ook bij hele smalle kindjes. Ook de uv shirtjes zijn fijn.