Dat is jammer want meisje spuugt best veel. Weet iemand miss een instructie(filmpje) om de hoes er af te halen en er weer op te doen?
Volgens mij was er laatst een topic waarin stond dat je er goed een hoes voor een autostoel om kon doen, werd ook gezegd welke autostoelhoes dan goed paste... Zou je even dat topic weer op moeten stoelen, weet alleen de titel niet meer, iets van autostoelhoes en mura misschien?
Ik heb er een Lodger Bunker voetenzak in. Er bestaan ook losse Lodger Booster inlegdoeken. Deze is ook onderdeel van de Lodger Bunker.
Ik heb ook de lodger bunker erin. Zomers en in de winter het extra vachtje erin, lekker warm ook. De hoes van het kruidvat pastvook prima, die is aan te passen met klittenband. Is er in het roze en blauw en kost maar vijf euro! Supermooi zijn ze niet, maar ze kunnen wel spuug opvangen....
Ik heb het gevraagd bij Babydump en die bestaan inderdaad niet. Maar ze gaf als advies om er een voetenzak in te doen (en nu nog open/los ritsen). Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht! Dus in de winter heb ik het probleem sowieso niet.