x adventure inmotion 3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lucky, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Zijn er mensen die de x adventure inmotion 3 hebben gekocht? En wat zijn dan de ervaringen? Negatief en positief? Wij denken er aan er een te kopen, tips zijn welkom, groetjes lucky.

2. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    hallo, ik heb zelf niet deze wagen maar de pulse van x-adventure.
    heb de immotion wel gezien maar leek me niet handig qua systeem om reiswieg eraf te halen etc. dat gaat nl via een knop onder de reiswieg.

de pulse is een nieuw model sinds dit jaar en is veel makkelijker qua systeem. de reiswieg haal je er zo af en klik je erop middels een bevestiging op de zijkant van t frame.

ook in uitklappen van de pulse is heel makkelijk. Dus wellicht kun je ook eens naar die wagen gaan kijken.

Succes ermee!

O ja hij kost 440 euro en als je hem dan bij babydump koopt krijg je ook nog eens 79 euro korting op een maxi cosi! Dat scheelt he.

3. Niet meer actief

Wij hebben de X adventure Immotion 3 wheel. En hij bevalt prima! Wat baby4me zegt over het susteem van het eraf halen van de reiswieg klopt, maar zo vervelend is dat niet. Even met je hand onder de wieg, de knop verschuiven en je haalt de reiswieg er zo af. En erop zetten is helemaal makkelijk. Ik vind de wagen lekker sturen, lekker licht, niet moeilijk. Het enige nadeel vind ik is dat hij niet zo heel compact is als hij ingeklapt is. Wij moeten er altijd een wiel afhalen (gaat ook heel gemakkelijk) als we hem achterin de auto willen doen. Hij is ook supermakkelijk in en uit te klappen. De vering is ook prima van de wagen. Rem is makkelijk te bedienen, boodschappennetje voldoende ruim. Kortom, ik vind het super! Wij hebben deze:
    We hebben voor deze gekozen omdat we a)graag een driewieler wilden en b)eentje waarvan alle banden luchtbanden waren omdat we er ook mee naar het bos willen en dan zijn luchtbanden wel prettig en c)de duwstang makkelijk in hoogte verstelbaar is én hoog genoeg is voor mijn man want die is 2.04m.

Liefs, Tanya

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wij hebben de x-adventure quick silver , lijkt aarfig op de X adventure Immotion 3 wheel.
    wij hebben ook een 3 wieler op luchtbanden.
    (foto's van de quick silver stan in me album)

Deel Deze Pagina